lizza.nort
סוף סוף עדכנתי, וזה רק פרק מעבר מסכן. אבל זה טוב יותר מכלום, אני מניחה.

גינת הצללים, פרק 23-להרגיש ריק בפנים

lizza.nort 15/09/2014 930 צפיות 12 תגובות
סוף סוף עדכנתי, וזה רק פרק מעבר מסכן. אבל זה טוב יותר מכלום, אני מניחה.

אנני הייתה במיטתה, יושנת עד מאוחר כמו כל יום בשבוע האחרון.
אך בשונה מהשבוע האחרון, היא שמעה דפיקה בדלת. בשיער סתור, חולצה מכופתרת גדולה ומקומטת ומכנס שחור ישן היא ירדה למטה.
היא פתחה את הדלת בעיניים חצי פקוחות, מצליחה לזהות את הכובע של ברנדון.
"בוקר טוב אנני, בחירה אופנתית מעניינת," הוא גיחך.
"מה אתה עושה כאן?" היא שאלה ושפשפה את עיניה.
"יש בית ספר. באתי לוודא שאת לא מפספסת עוד יום."
"אני לא רוצה." היא עמדה לסגור את הדלת, אך ברנדון עצר אותה.
הפעם, הוא לא חייך. ארשת פניו השתנתה לרצינית. "אנני, אני דואג לך. את לא יכולה להפסיק לחיות. עכשיו, יש בית ספר. אם אכפת לך לפחות קצת מההשכלה שלי וממני, את תבואי כי אני לא אלך בלעדייך."
אנני נאנחה בייאוש. "אנחנו נאחר."
"אני לא דואג." משהו שנראה כחיוך קל של נצחון נפרש על פניו של ברנדון.

אנני שמה על החולצה המכופתת סוודר גדול והחליפה למכנסי ג'ינס, לא היה לה רצון להשקיע הפעם לבית הספר.
מה קרה לה? הרי פעם היא לא הייתה מעיזה לצאת מהבית בג'ינס. מה הצליח לשנות אותה ככה?
היא קלעה את שיערה בצמה לא מושקעת במיוחד ויצאה לסלון בו ברנדון ישב, עם כוס תה מהבילה בידיו ועוד אחת על השולחן. "אני מקווה שזה בסדר שעשיתי את זה על דעת עצמי, אני פשוט חשבתי שאת צריכה להכניס משהו לקיבה לפני בית הספר."
"זה בסדר, תודה רבה." היא התיישבה לצידו ולקחה לידיה את אחת הכוסות.
היא שתתה בשקט, מביטה לכיוון הכללי של הטלוויזיה הכבויה. היא הרגישה את ברנדון בודק אותה במבטו, והתעלמה.
הם סיימו לשתות את התה ואנני שמה את הכוסות על השיש במטבח, ולאחר מכן הם יצאו לבית הספר בצעדים מהירים יותר מבדרך כלל.
"אנני," החל ברנדון לדבר בחצי הדרך.
היא שלחה בו מבט שואל.
"אפשר לשאול… על מה את חושבת כרגע?"
"שום דבר," היא שיקרה בקלילות. למען האמת, זה היה בדיוק ההפך. היא חשבה על יותר מדי דברים.
הוא שתק בתשובה.
"מה חשבת שאני אענה?" היא הסתקרנה בכל זאת.
"אני… לא יודע, האמת. פשוט קיוויתי לשמוע אותך אומרת משהו."
"למה?"
"הקול שלך מרגיע אותי.יש לו צליל עדין ואני צריך משהו שיסיח את דעתי." הוא נאנח, ואז מיהר להוסיף "לא שאת סתם הסחת דעת בשבילי! אני פשוט… לא יודע…" קולו נחלש יותר ויותר. "לא יודע…"
"אני יודעת," היא אמרה לבסוף והניחה יד על כתפו בניסיון לעודד אותו. "אני מניחה לעצמי שקשה לך… עם הכל."
"ההפך," הוא אמר, מבטו דבוק לרצפה. "לא קשה לי. אני לא מרגיש כלום, אולי רק כעס.אבל איכשהו…אני לא מתגעגע, או עצוב… זה כאילו שאני פשוט ריק בפנים."
"זה בטח כי לא היה לך זמן להתגעגע. תחשוב על זה, הייתם יחד כל החיים והוא…"
"לא כאן." ברנדון השלים אותה. "ואני לא מרגיש כלום לגבי זה."
אנני חשבה איך להגיב, איך היא יכולה לעודד אותו, אבל זה היה קשה מדי.
"ניפגש על גג העולם גם היום?" הוא מיהר לשנות נושא שיחה.
"אני מניחה… אוקיי."
הם נפרדו, כל אחד לכיתה שלו.


תגובות (12)

מה כל אחד לכיתה שלו? חשבתי שהם בבית שלה0-0
ואת מבאסת אותי. אופ. הפרק קצרצר :< תתחשבי במכורים שבנינו.
וליז, שתקי תפה. זה הכי לא פרק מעבר מסכן.
#תמשיכי

15/09/2014 15:37

    הרשי לי לצטט מהפרק עצמו.
    "הם סיימו לשתות את התה ואנני שמה את הכוסות על השיש במטבח, ולאחר מכן הם יצאו לבית הספר בצעדים מהירים יותר מבדרך כלל."
    אני מצטערת, אבל לא היה מה לשים כאן אז שמתי פרק מעבר [פרק קצר בלי התקדמות עלילתית, אבל נחוץ כדי לקשר דברים]
    #קיטיבובוהאניפיקס

    15/09/2014 15:44

    את מודעת לזה שאני מפגרת וקשת הבנה רצינית, נכון? [אני תוהה איך לא קלטתי את המשפט הזה בזמן הקריאה. זה אפשרי?T-T].
    ואפילו שפרקי מעבר פחות מעניינים- הם עדיין מעניינים.
    #וואט?

    15/09/2014 15:48

אפשרי, קורה לי הרבה *סיפור עצוב*
מסכימה.
#כלום

15/09/2014 15:53

סוף-סוף!
לא משנה כמה קצר וחסר התקדמות עלילית, הפרק הזה מושלם!
תמשיכי :)

15/09/2014 17:13

הייתה לך נקודה צמודה למשפט. לשים רווח.
אהבתי.
תמשיכי מהר יותר.

15/09/2014 21:51

    שמחה שאהבת, אשתדל להמשיך מהר יותר
    את יודעת שאני לא בודקת לפני פרסום.

    15/09/2014 21:54

הסיפור מהמם אבל הפרק קצר מידי

17/09/2014 21:15

    אני יודעת, סורי ^^" זו הבעיה בפרקי מעבר. עם כמה שהם ביצ'ז קטנים הם גם נחוצים.

    17/09/2014 23:32

אז ככה, זו פעם ראשונה שאני מגיבה בסדרה אבל הי, למה לא? בסופו של דבר אני כן רוצה להסיף גם אם זה בדיליי..
אני ממש אוהבת את ברנדון, אבל מידיעה- זה ממש לא סיפור רגיל, ולכן אני לא מאמינה שזה יהיה רומן רגיל.
מה שכן חשבתי, זה מה עוד את מתכוונת לעשות עם התיאומה של ברנדון? אני מרגישה שטותית קצת שאני מנסה להציע לסדרה שגם ככה הולכת בקו יפיפה דברים, אבל זה לא יכול להזיק. אולי תערבי גם אותה בקשר של ברנדון ואנני? *נושכת את השפה קצת יותר מדי חזק*

29/09/2014 04:32

    לה לה לה סתם מאזנת ל12 תגובות^^

    29/09/2014 04:34
סיפורים נוספים שיעניינו אותך