lizza.nort
לא בטוחה אם זה נמנם או נמנמן, אבל מילא בנוסף, זה מרגיש מהר מדי. נא להעיר אם כן, סי? אבל אל תשכחו את ההערה מהפרק הקודם על האקדח. בבקשה תגיבו. זה חשוב לי ואני בקושי מקבלת צפיות. זאת הכתיבה שאתם לא אוהבים או הסיפור עצמו?

גינת הצללים, פרק 3-מסיבת תה מטורפת

lizza.nort 21/04/2014 953 צפיות 4 תגובות
לא בטוחה אם זה נמנם או נמנמן, אבל מילא בנוסף, זה מרגיש מהר מדי. נא להעיר אם כן, סי? אבל אל תשכחו את ההערה מהפרק הקודם על האקדח. בבקשה תגיבו. זה חשוב לי ואני בקושי מקבלת צפיות. זאת הכתיבה שאתם לא אוהבים או הסיפור עצמו?

"…ואז הוא הסביר הכל, והביט בי כאילו זה ברור. ילדון טיפשון, אתם לא חושבים?" אנני שוב דיברה אל הבובות שלה, יושבת על כיסא בערך באמצע החדר.
היא כבר חזרה הביתה, סיימה שיעורים, למדה למבחן וסיימה את העונש-הלא-מעניש-במיוחד של מאדאם סוזנה.
"אבל בואו לא נדבר על זה עכשיו. השעה שש, ולכן זאת שעת התה."
לרוב שעת התה היא ארבע, אבל המספר ארבע הוא משונה. המספר שש הרבה יותר נחמד, והרבה יותר מזמין לתה, מעצם העובדה שהוא מזכיר עוגית וורד.
אנני סידרה את הבובות סביב שולחן קטן ונחמד, מסדרת את הכוסות בעוד המים רותחים.
היא שפכה מים רותחים לתוך כל אחת מהכוסות, מניחה באמצע השולחן מגש תלת קומתי של עוגיות. "לרוויה" היא הרימה את כוסה ולגמה מהתה החמים כאשר דפיקה נשמעה בדלת.
"הכנתי שיעורים, סידרתי את החדר, שתיתי את התרופה שלי, שטפתי כלים" היא ענתה ישירות.
"וארוחת ערב?" שאל הקול של אמא מאחורי הדלת הסגורה
"אני מכינה שיעורים"
"אמרת שהכנת שיעורים"
"זה שיעורים בנימוסים. אני עורכת מסיבת תה"
היא שמעה את האנחה המיואשת והצעדים המתרחקים לפני שחזרה לתה שלה, שתי קאפקייקס היו חסרות, מה שלא היה מפתיע בהתחשב בעובדה שזה תמיד קורה.

משום מה, הילד הבלונדיני צף בחרה אל מחשבותיה. היו לו עיניים ירוקות להחריד ומבטא בריטי-לונדוני. הוא לא נראה כמו שחקן פוקר או דילר, הוא לא נראה כמו מישהו שנגע בקלפים אי פעם. בכל זאת, למה הוא היה צריך אותם?
היא זכרה את המבטא וחוסר הצבע, חוץ מזה היא זכרה עניבה ירוקה משובצת. חוץ מזה, כלום.
"זה בזבוז זמן ללמוד צרפתית מחדש" היא קבעה בלי כל קשר למחשבותיה. "אני צריכה ללמוד שפה שאני לא מכירה, כמו ספרדית. מה דעתכם?" היא שאלה את הבובות.
אחת מהבובות נפלה ממושבה, ואנני מיהרה להרים אותה. "רעיון רע, הבנתי. צרפתית נשמעת טוב יותר מספרדית בכל אופן" היא משכה בכתפה, קמה אל המראה וחובשת את כובע הצילינדר עם פתק עליו רשום 6/10, כמו הכובע של הכובען. היא תמיד אהבה את אליס בארץ הפלאות, חלמה על הארנביב, הנמנם, הכובען והמלכה. "מסיבת תה משוגעת!" היא הכריזה, רצה מסביב לשולחן ומעביה את כל הבובות מקום, מתיישבת איכנהו, לוגמת מהתה שלפניה ועושה הכל שוב.
אימון מצויין בנימוסים, לא?


תגובות (4)

טוב הכתיבה מעולה וזה סיפור מעניין
אני לא כך כך מתמצא בסוגי סיפורים האלה אז לא הבנתי מה מתקדם מהר?
ואני לא ממש מבינה את הסיפור הוא פשוט כתוב טוב בלי כפרה עליך ועלי.
הערה היחידה שיש לי כרגה זה
בפסקה שמתחילה עם הילד הבלונדינימה זאת המילה בחרה?
מה הקשר שלה למשפט?

29/04/2014 13:39

    וופסי, זה בחזרה.
    *קלטה רק עכשיו*

    15/06/2014 23:14

    חחחחחחחח טוב שזה לא מלפני שנתיים XD

    15/06/2014 23:15

אני מת על התשובות שלה 3:
זהו, התאהבתי.
איזה תרופה היא לוקחת? ואיזה חמודה היא עם הבובות שלה :-)
כמו שאמרתי, התאהבתי.

16/06/2014 01:04
סיפורים נוספים שיעניינו אותך