lizza.nort
בבקשה תגיבו, אפילו סתם תגובה כמו "זוועה, תפסיקי" או "מעלף, תמשיכי" או הערות כלשהן. אפילו רק "קראתי, אני קיים" מצדי. רק תגיבו בבקשה, זה מתסכל שאני משקיעה בסיפור ואף אחד לא אומר עליו כלום. בנוסף, לא פרק מדהים. הוא סוג של פרק מעבר, הוא לא אמור להיות הכי וואו.

גינת הצללים, פרק 5-סודות אפלים ומחשבות על דייטים

lizza.nort 23/04/2014 813 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו, אפילו סתם תגובה כמו "זוועה, תפסיקי" או "מעלף, תמשיכי" או הערות כלשהן. אפילו רק "קראתי, אני קיים" מצדי. רק תגיבו בבקשה, זה מתסכל שאני משקיעה בסיפור ואף אחד לא אומר עליו כלום. בנוסף, לא פרק מדהים. הוא סוג של פרק מעבר, הוא לא אמור להיות הכי וואו.

אוליבר יצא מכיתת צרפתית. קלפי טארט, בובות וודו… נושא מעולה להרצאה.
כמובן, כולם יחשבו שהוא פריק הרבה יותר ממה שהם חושבים עכשיו.
אבל זה לא משנה, כי הם טיפשים. הם לא הבינו כמה הם היו צריכים להיזהר. הילד ההוא, ששיקר לאוליבר כדי להטעות אותו ולגרום לו להגיע למקום הלא נכון, שם הרביצו לו? הוא ישלם. השקרן חייב לשלם.
גם אלה שהרביצו לו ולקחו ממנו את כספו, גם הם עתידים לשלם.
אוליבר שקע במחשבותיו תוך כדי הליכה. קצב ההליכה שלו ירד לאיטו, עד שאנשים החלו לצעוק עליו ללכת מהר יותר.
הוא התעלם, כמובן. הרי כשהוא אומר משהו, מתעלמים. הוא מחזיר להם באותו מטבע.
כל אלה שצועקים עכשיו? הם צריכים להבין באיזו סכנה הם נמצאים.
הם לא יודעים מי הוא ומה הוא. הוא לא סתם הילד חסר השם עם העניבה. הוא ידע דברים…
דברים שאסור היה לאף בן אנוש לדעת.

במשך כל אותו היום המילה דייט הייתה המחשבה היחידה של אנני. הוא התכוון לדייט במובן של מפגש רגיל? או דייט במובן שכולם מחשיבים דייט?
אנני לא הרגישה אל הילד כלום. כלומר, כן, הוא שעשע אותה, אבל היא לא הרגישה את הפרפרים האלו בבטן. היא לא הכחישה שהוא נראה חמוד ונחמד, והוא באמת היה נחמד אליה, אבל היא לא הרגישה את הלב פועם והסומק עולה כל פעם שראתה אותו.
הוא היה פשוט הילד הטיפשון והמשעשע שביקש ממנה קלפים, ועכשיו מכין איתה הרצאה בצרפתית.
הוא עצמו לא נראה כמו סוג הבנים שפשוט יקחו איתם בחורה. לומר את האמת, הוא לא נראה כמו מישהו שמתעניין בבחורות בכלל.
ודייט זו הרי רק מילה, לא? אולי הדור הזה משתמש בה בצורה מעוותת, אבל אולי אוליבר באמת יודע את המשמעות המקורית ומשתמש בה?
את שאר היום הזה היא העבירה בהרהורים.


תגובות (3)

רק שהם לא יפגעו באנשים אחרים אני לא מסוגלת לקרוא על זה.
זה מלחיץ אותי

29/04/2014 13:51

    הם לא יפגעו באחרים~~~
    הם… אמ… אחרים… הם… ספויילר!!!

    15/06/2014 23:17

קראתי. אני קיים.
חחחחחח אמלה מה הוא יודע?
יוקי את כזאת מתוקה. אני אומר באמת 3:
וגם אנני מתוקה ♥

16/06/2014 01:14
סיפורים נוספים שיעניינו אותך