lizza.nort
יאאאאאאאא אין לי כלום בסדר אין היגיון בפרק פאק איט

גינת הצללים, פרק 9-הזמנה נוספת, הפעם לנשף

lizza.nort 13/05/2014 934 צפיות 22 תגובות
יאאאאאאאא אין לי כלום בסדר אין היגיון בפרק פאק איט

במהלך הריב, להפתעת אנני, אוליבר הספיק לשבור עוד-לא אחת, לא שתיים-אלא שלוש כוסות!
כמובן, לנסות לשטוף כלים ובאותו זמן לנהל וויכוח סוער בצעקות מחדרים בקומות שונות מעולם לא הייתה משימה קלה לביצוע, אבל רק אחת נשברה במהלך הריבים עצמם. השתיים הנוספות נשברו במהלך ההפסקות. סביר להניח שבלי השבירות הריבים היו פוסקים, אבל למזלה של אנני, אוליבר כנראה לא אהב את זה כשהכוסות היו שלמות.
רוב הריב רק חזר על עצמו. דברים כמו "תלמד להחזיק כוס" נשמעו בעיקר, ואנני לא הייתה יכולה להפסיק לצחוק. היא הרגישה מאושרת, שרירי פניה כאבו מעט מהחיוך הרחב שחייכה, אבל היא לא יכלה להפסיק. לאחר כמעט שעה של שטיפת כלים ו-וויכוחים לסירוגין, אוליבר סיים ורץ להתפנות ["אין לנו את מילת הש' בבית. היא מגעילה ועושה אסוציאציה של סירחון" הוא הסביר] וברנדון נותר לארח חברה לאנני.
"את נראת שמחה יותר" הוא ציין.
"אני שמחה יותר" חייכה אליו אנני חיוך רחב.
"זה טוב" הוא חייך חזרה. "יש לך תה כאן" הוא הצביע על קצה פיה. "לא, לא שם, יותר למעלה… לא, עכשיו זה יותר מדי למעלה"
אנני ניסתה לעקוב אחרי הוראותיו, אבל זה היה קשה יותר מהצפוי.
לבסוף הוא נאנח והוציא מפית בצבע בז'-חיוור, כמעט לבן, וניגב את קצה פיה ביד אחת בעוד השנייה מחזיקה את סנטרה ביציבות אך עדינות בו זמנית.
אנני הרגישה כיצד היא מסמיקה, עיניו הירוקות של ברנדון בוהות בקצפה פיה.
"התה שלך ממש דביק" הוא קבע כשסיים, עובר להביט בעיניה.
"אני אוהבת תה מתוק" היא אמרה, קולה שקט יחסית.
המבטים שלהם הצטלבו. אנני הרגישה משהו מוזר בבטן ומיהרה להסיט מבט. היא שלחה בברנדון מבט מזווית העין, רואה קצת סומק עולה על לחייו.
"טוב!" חזר אוליבר, מלא אנרגיות חדשות. "עבודה!"
"אוליבר, כבר מאוחר, עוד מעט ילך האוטובוס האחרון" אמר ברנדון בשקט.
"את לא יכולה להישאר לישון כאן?" שאל אוליבר בקול ילדותי, מאלץ חיוכים לעלות על פניהם של ברנדון ואנני. הוא שוב נראה כמו בובה.
בובה חמודה ותמימה לחלוטין.
"אני מצטערת, אני לא יכולה" אמרה אנני בטון מתנצל.
"טוב, אני אלווה אותך" קבע ברנדון ויישר את הכובע שלו.

בתחנת האוטובוס, הם ישבו די רחוק אחד מהשנייה. "תגידי" החל ברנדון לומר. הגשם כבר פסק מזמן, אבל הקור וריח נותרו באוויר.
"כן?" שאלה אנני, מביטה בו. הוא הביט למרחק, נשימותיו החמימות נדמו לאדים היוצאים מפיו.
"אני… חשבתי לעצמי, זה הרי האלווין, נכון?"
"עוד לא"
הוא חייך והניד בראשו. "דיברתי על הנשף. אני לא רוצה ללכת לבד, ואת מעולם לא היית בנשף… את חושבת אולי שנוכל… ללכת ביחד?"
"מה?" היא ווידאה ששמעה נכון.
"אני ואת, נשף האלווין. את מבינה, זה מצב בו כולם מנצחים" אנני ניסתה לחשוב האם הסומק הקל על לחיו הוא מבושה או מקור.
"אתה מזמין ילדה שפגשת לפני כמה, שעה?"
"דבר ראשון, זה היה שעתיים" הוא אומר בסוג של קול מצחיק. "דבר שני, למה לא? אוליבר לא נוטה להתחבר עם אנשים. אם הוא מתחבר עם מישהו זה אומר שהמישהו הזה טוב."
"אז אתה סומך על רוצח הכוסות הסדרתי?" אומרת אנני בחשד, ושניהם פורצים בצחוק.
"טוב, אם כך" הוא אומר. "נצטרך להכיר יותר טוב. אין לנו מה לעשות בנידון"
"צודק. מחר בהפסקה?" היא שאלה כששמעה את רעש האוטובוס המתקרב.
"ליד כיתת צרפתית שלך ושל אוליבר"
"אין בעיה" היא חייכה. האוטובוס בא והיא נסעה חזרה הביתה, מעבירה את היום בראשה.


תגובות (22)

באמת שאין הגיון, מה הרעיון שהיא נדלקת על ברנדון?
אבל כל החיוכים שלהם גרמו לי לחייך.

13/05/2014 13:05

    זה טוב שאת מחייכת~
    ומי אמר שהיא נדלקה. היא רק בחיים לא הייתה צמודה כל כך לבחור קודם. פפט.

    13/05/2014 13:36

    יש!!!

    14/05/2014 00:13

הם לא בגג אמורים להיות?

13/05/2014 18:09

    בלי ספויילרים! בלי בלי בלי!

    13/05/2014 19:44

    מה זה ספויילרים?

    13/05/2014 23:47

    אם את עושה למישהו ספויילר, זה אומר שגילית לו משהו שיקרה בעתיד של הסיפור והורסת את הכיף\מתח\וואטאבר
    ספויילר, מהמילה ספוייל באנגלית.

    13/05/2014 23:50

    אז מה הקשר לגג?

    13/05/2014 23:52

    וזה-יקירתי-ספויילר.
    לא שהוא כזה נוראי, אבל עדיין.
    תביני פרק הבא.

    13/05/2014 23:55

    עכשיו אני יעלץ לחכות מלא זמן,
    (אני דומעת).

    14/05/2014 00:00

    אאלץ*
    והאמת שאני עובדת על הפרק הבא, אז יקח לי אולי יום יומיים ככה. במקרה הרע

    14/05/2014 00:07

    כלומר יש!!!

    14/05/2014 00:16

אין היום פרק חדש?
:-( :-( :-( :-(

14/05/2014 19:06

    מצטערת, בסוף היום לא הלך כמו שחשבתי :[ אני אעלה בהקדם האפשרי, אבל רק היום גיליתי שמחר יש מפמ"ר בלשון ><

    14/05/2014 20:16

    חחח.
    זה מצחיק לשמוע משהי שנלחצת ממפמר,
    אני מ10:30 עד6:30 למדתי שלוש ספרים תורה ספר במדבר עם מלא עיון(כלומר פרשנים רשי,רדק וכולי…)
    ספר שמואל א ו ב ומלאכים עיון ובקיאות(כלומר לדעת את הסיפור הכללי)
    סתם שתדעי למה נהרס לי המוח סופית, כבר בשמונה.

    14/05/2014 20:52

    אני לא מתרגשת מהמפמ"ר, ההורים שלי כן. במילא אין מה ללמוד בלשון, זה רק הבנת הנקרא. אבל ההורים!

    15/05/2014 11:15

    ממתי לשון זה רק הבנת הנקרא?
    זו אחת הבגרויות הכי קשות.
    ואני לא זוכרת מתי ההורים שלי הכריחו אותי לשבת וללמוד(סביר להניח בכיתה ה)כי בכיתה ו התחלתי ללמוד ברצינות.
    ברוך ה המתכונת בתנ"ך מאחורי ואני הולכת לקבל תשעים וחמש.
    (וחסר למורה אם היא מביאה לי פחות)

    15/05/2014 11:48

    כל הבגרויות והדברים האלו נשמעים כמו משהו מפחיד.
    זה קשה?
    סליחה על ההתערבות. הייתי חייבת לשאול.

    15/05/2014 13:10

    ממש לא, זה תלוי איזו בגרות בלשון.
    לשון א׳ זה אחד הקלים, יש גם מלא בחירה.

    15/05/2014 15:19

    עוד לא עברתי את הבגרות הלשון.
    אבל המתכונת גרמה לי להוציא שבעים(באסה)
    חוץ מזה הממוצע בארץ הוא פחות מעובר אז…

    15/05/2014 19:57

    הממוצע הארצי של שנה שעברה לשאלון ב בלשון הוא 62 אז לא ללכלך על מדינתנו היקרה…

    15/05/2014 19:59

יישששש יידדעעתי שההם ייהייוו בייחחדד!
איזה חמודים :-)
באמת שהם חייכו זה גרם לי לחייך. ויוקי את חמודה ♥
'רוצח הכוסות הסדרתי' חחחח אין אני מת

16/06/2014 01:38
סיפורים נוספים שיעניינו אותך