גלגל החיים. פרק 2: 'צריכה הסבר'

מישהיייייייי. 14/04/2013 596 צפיות תגובה אחת

"אוקיי.. מה זה היה עכשיו?" שאלתי. "אמממ… אני אספר לך הכל בחדר שלי" הוא אמר. "רותי, את יכולה להביא לנו כיבוד?" הוא שאל את העוזרת שלהם. "כמובן" היא אמרה והסתובבה לכיוון המטבח. אני ועומר התחלנו להעלות במדרגות ועד שהגענו לחדרו הייתה שתיקה ארוכה. כשנכנסנו, הוא הורה לי להתיישב על הפוף הגדול מול המיטה שלו.
"נו? ספר.." שאלתי בחוסר סבלנות. "מי לעזאזל זה היה? ולמה התחבקתם כל כך הרבה זמן? ומה עם המישהי הזאת של.." "אוקיי, תקשיבי. אני אספר לך הכל." הוא קטע אותי. "אני לא יודע מאיפה להתחיל ממש.. אמממ קים, אני.. אני… הומו." הוא מה?!?! הומו?? עומר?? בעצם זה די הגיוני.. "רציתי לספר לך ממזמן.. אבל.. לא ידעתי… איך" הוא אמר, שתקתי. "והבחור הזה היה.. החבר שלי. הכרנו לפני שבוע בערך.." הוא המשיך. "אז.. אין מישהי?" שאלתי למרות שידעתי עד כמה מטומטמת אני נשמעת. "לא.. לא ממש" "סליחה ששיקרתי" הוא הוסיף.. "זה בסדר.. כאילו זה לא משנה לי ממש.. תמיד רציתי ידיד הומו" צחקתי וגם הוא צחק.
"אז איך הכרתם?" שאלתי, "לפני שבוע… שאמרתי לך שאני באירוע משפחתי, נסעתי למועדון, מועדון גייז. ו..כמובן שאף אחד לא היה ממש רציני.. כולם חיפשו סטוץ" הוא הפסיק לספר, כנראה בגלל ההבעה בפניי. "ומה *אתה* חיפשת שם?" שאלתי, "סתם.. התעניינתי.." הוא ענה וזז באי נוחות. קמתי והתיישבתי לידו במיטתו. "ועכשיו את האמת בבקשה? אתה חיפשת שם את מה שכולם חיפשו שם, אני צודקת?" "כן.." הוא ענה. "תמשיך לספר.." אמרתי לו, "הייתי ממש שיכור.. ונכנסתי לשירותים, הרגשתי שאני עומד להקיא.. והוא בא מאחוריי ואני לא זוכר ממש מה קרה שם.. אבל כשהתעוררתי הייתי במכונית שלו. הוא אמר שהוא חיכה שאני אתעורר, ושהוא לא רצה להשאיר אותי לבד.. והוא הסיע אותי הביתה ונתן לי את המספר טלפון שלו. ומאז דיברנו בטלפון והכל.. ואתמול הזמנתי אותו אליי והוא היה אצלי עד מאוחר, אז הוא נשאר לישון אצלי.. וזהו.. בערך" הוא סיים לספר והסתכל עליי. "אני שמחה בשבילך! אתה בטח מאושר. איך יכולת להסתיר את זה ממני?! מי עוד יודע?" שאלתי, "שאני הומו? רותי.. אמא ואבא שלי נסעו אתמול לאילת לשבוע, אז ניצלתי את ההזדמנות והזמנתי את שחר והם לא יודעים.. עדיין" הוא אמר.
לפתע נזכרתי בשיחה הראשונה שלי בפלאפון החדש שלי, השיחה עם עומר. "הבחורה" הזאת.. הם היו נשמעים כאילו הפרעתי להם באמצע… לא, לא.. מה פתאום קים. עומר בתול. אני בטוחה. כמעט בטוחה.. "עומר… אתה בתול?" אזרתי אומץ ושאלתי אותו. עומר הסתכל עליי, הוא היה בהלם והתחיל להאדים. "אמממ.. לא.. מאז אתמול ליתר דיוק.." עכשיו היה תורי להאדים. "אתה מכיר אותו שבוע וישר אתם שוכבים?? בן כמה הוא בכלל?" שאלתי אותו בעצבנות, למרות שידעתי שאני נשמעת כאילו אני אמא שלו. "אני לא יודע איך זה קרה בכלל.. בהתחלה סתם דיברנו" הוא חייך לעצמו, "ואז הוא.. נישק אותי. ואיכשהו זה גלש ל.." "תחסוך ממני פרטים" אמרתי. "בן כמה הוא?" שאלתי, "18, הוא עומד להתגייס" הוא ענה לי, הוא כבר היה נשמע הרבה פחות לחוץ. "3 שנים הפרש.. בסדר, אני מוכנה לקבל את זה" אמרתי. "תודה, אמא" הוא אמר והתחלנו לצחוק. רותי בדיוק נכנסה לחדר עם מגש פיצה שהיא הכינה, ושני בקבוקי קולה. עומר מיד התקדם לעברה ולקח ממנה את המגש והבקבוקים, "תודה רותי" הוא אמר. התיישבנו והתחלנו לאכול ובדיוק הטלפון של עומר צלצל. הוא ענה, "רמקוללל… רמקוללל.." לחשתי לו והוא עשה כבקשתי. "עומר?" שמעתי את קולו של שחר. "אממ היי" עומר אמר לו. "מי זאת הייתה? לא סיבכתי אותך, נכון?" הוא שאל, אפשר היתה לשמוע שהוא מעט מודאג. "לא, לא.. מה פתאום. זו הידידה שלי.. קים. סיפרתי לך עליה, לא?" עומר ענה לו, הסתכלתי על עומר וראיתי עד כמה מאושר הוא נראה, ממש שמחתי בשבילו. "אה קים! אז למה גירשת אותי משם? רציתי להכיר אותה. היא יודעת שאתה.." "היא יודעת עכשיו" עומר אמר לו. "היא שומעת אותך עכשיו" עומר הוסיף. "היי?" אמרתי קולי מלווה בגיחוך קטן. "הו, היי! חבל שלא יצא לי לדבר איתך.. עומר סיפר לי הרבה עלייך" שחר אמר לי, גם הוא גיחך בשקט. פתאום בער לי לשאול אותו משהו.. למרות שידעתי שאני אצא ממש חסרת טקט אם אני אשאל אותו את זה. "סליחה על השאלה.. אבל אתה בן 18, מכיר מישהו בן 15 במועדון, לוקח אותו למכונית שלך, נותן לו את המספר שלך בא אליו ואז אתם שוכבים?? ממישהו בן 18 הייתי מצפה שיקח את העיניינים יותר לאט.. וישמור לי את עומר בתול עד החתונה" אמרתי במהירות. שחר התחיל לצחוק ועומר התחיל להאדים שוב, "וואו מדהים עד כמה עומר תיאר אותך במדויק" שחר אמר, עדיין צוחק. "אני די רצינית.. אני רוצה תשובה, אם כבר גיליתי שעומר גיי ושמעתי את כל הסיפור ואני רוצה לשמוע את הצד שלך בסיפור" אמרתי לו. שחר שוב התחיל לצחוק ועומר הסתכל עליי כמו שנערים בדרך כלל מסתכלים על אמא שלהם כשהיא מביכה אותם. "בסדר.. בסדר.. אני אספר לך את הצד שלי. אחרי הכל את חמותי לעתיד" הוא צחק וחייכתי. הוא נשמע נחמד הבחור הזה.. "תספר לי הכל מהסוף להתחלה" אמרתי לו. "אוקיי.. אז ככה. הייתי בשירותים במועדון, באתי עם ידיד שלי ואני בדרך כלל לא אוהב את כל העניינים של הריקודים והכל אז חיכיתי לו בשירותים. ואז ראיתי את עומר נכנס פנימה.. הוא הקיא עליי.." "הקיא עליך?!?!" אמרתי בקול רם, ואולי קצת יותר מדי רם. "קים תפסיקי לצעוק כבר" עומר גהר בי. "בסדר, בסדר… תמשיך לספר.." אמרתי לשחר.


תגובות (1)

מהמםםםםם

14/04/2013 11:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך