כותבתבליכותרת
׳חיבוק כזה,שאתה מחבק את הבן אדם ואתה מרגיש תוך כדי כאב רק מהמחשבה שאתה עלול לאבד אותו.׳ בבקשה תגידו לי שמישהו מכיר את סוג החיבוק הזה,ולא רק אני.

גלגל החיים-פרק 20

כותבתבליכותרת 15/01/2016 1032 צפיות 2 תגובות
׳חיבוק כזה,שאתה מחבק את הבן אדם ואתה מרגיש תוך כדי כאב רק מהמחשבה שאתה עלול לאבד אותו.׳ בבקשה תגידו לי שמישהו מכיר את סוג החיבוק הזה,ולא רק אני.

״אתה שיכור אם אמרת את זה״אני מחייכת אליו,יושבת על שיש האמבטיה והוא מצחצח שיניים.
״אמרתי מה?״הוא שואל ויורק את המשחה שמילאה את פיו.
״אמרת הרגע,אמרת שאתה מתאהב בי״אמרתי,משחקת באצבעותי במבוכה.
הוא הופך אותי לנערה ילדותית ומתלהבת.
״אני?״הוא כיווץ את גבותיו מביט בי,
טפחתי על כתפיו.
״בר!״צעקתי ואז הוא הניח את ידו על פי,
״שקט!מיקה ישנה!״הוא צרח בלחישה.
״צודק״הרמתי את ידי בכניעה ״אבל אתה אמרת שאתה מתאהב בי״ הוספתי בחיוך מתגרה ואז קיפצתי מהשיש אל הרצפה.
״ליאן בחיאת תעזבי אותי,השעה 3 בלילה״הוא מלמל ויצא מהאמבטיה,גורם לי לצחקק.
הוא מתכחש לזה.
״מה אתה כל כך מובך?זה לא שאמרת את השלוש מילים המחיבות.״אמרתי רודפת אחריו אל המטבח.
הוא מזג לכוס זכוכית גדולה חלב,ואז הביט בי.
״שלוש מילים מחייבות?״הוא תמהה.
״אתה יודע'אני אוהב או אוהבת אותך״אמרתי.
הוא לגם את כל הכוס בבת אחת,גורם לי למלמל אליו שהוא חיה.
״ליאן״הוא הניח את הכוס על השיש ואז הביט בפניי,
״את באמת חושבת שאני מפחדת ממילים מחייבות?״הוא שאל ושילב את ידיו על חזהו חושף את ידיו החסונות.
״כן בר״חייכתי אליו,הוא היה נראה לי נוקשה וקשוח מדי.
ובכל זאת הקשר שלנו די טרי,אנחנו יוצאים כמעט חודשיים,מילים כאלו לא באות בטווח זמן כל כך קצר.
הוא חייך מניד בראשו לצדדים ואז עובר אותי וצועד אל חדר השינה.
אני הכנסתי את כוס החלב אל השיש ממלאת אותה במים כדי שלא יתפס בה ריח החלב שאני שונאת,יש לי שריטות משלי.
בדקתי את החדר של מאי,היא ישנה כשידיה פרושות לצדדים במיטה וחצי שלה ופיה פתוח גורמת לי לצחקק.
ואז עברתי לחדרה הקטן של מיקה שישנה על צד גופה וחיבקה דובי קטן,לא התאפקתי ונישקתי אותה נשיקות רבות עד שהחלה לנוע כאילו לא נוח לה,גורמת לי סוף סוף לשחרר.
ואז צעדתי אל החדר שלי,הבטתי בו,הוא פתח את החולצה המכופתרת שלו חושף את חזהו ובטנו,יושב על המיטה ועסוק בפלאפון.
הוא דיבר בפלאפון עם טל,הם דנו על איך עברה הסגירה של האירוע וכו׳.
אני עמדתי מול המראה ופרעתי את שיערי שהיה אסוף לצד אחד בסיכות סבתא.
השמלה היתה עדיין עלי,החלטתי להשתעשע.
״רגע,הם קיפלו את כל השולחנות אחי.אתה בטוח?״הוא שאל.
״והכיסאות חופה מה אי…״הוא שתק לפתע מביט בי בעיניים פתוחות לרווחה.
עמדתי מולו לבושה רק בהלבשה תחתונה,לא מיוחדת מדי סתם בצבע שחור.
״מה את עושה?״הוא שאל בחצי חיוך ״אה טל?לא אחי,אני אסתמס איתך כבר על כל הפרטים.״
הוא ניתק מניח את הפלאפון על שידת הלילה.
״מה את עושה,את יכולה להסביר לי?״הוא צחקק.
״תפסיק כבר לדבר על האולם הזה״אמרתי ״ותודה שאמרת שאתה מתאהב בי,פחדן.״
״מה מה מה?״הוא הניח את ידו מאחורי אוזנו כלא שומע.
״פחדן?״הוסיף״את קוראת לי פחדן?״.
הנהנתי לאישור בחיוך,
הוא קם ממקומו,מתקדם אלי בצעדים איטיים ופנים קשוחות.
ידו הונחה על מותני מצמידה אותי אליו,
״אני הכל חוץ מפחדן ליאן״הוא אמר בפוקר פייס,ואז נישק אותי נשיקה איטית ונעימה.
״אני הולכת להתלבש.״אמרתי משתחררת מאחיזתו.
״זה רעיון טוב,אבל מאכזב״הוא אמר וחזר למיטה גורם לי לחייך.
דיברנו וצחקקנו שעות במיטה,שוכבים במרחק של כמה סנטימטרים בלי שום מגע רק פנים אל פנים.
ואז הסתובבנו גב אל גב,שהשיחה הפכה לעמוקה מדי בשביל להביט בעיניים.
״איך אתה ומיראל הכרתם?״שאלתי.
״היא הבת של חברה טובה של אמא שלי״הוא אמר ״תמיד גדלנו ושיגעו אותנו שאנחנו מתאימים,שתינו יפים בצורה מוגזמת הם אמרו,האמהות שלנו כבר תכננו לתלות שום על העגלה של הילד שנביא בעתיד״.
גיחכתי,חושבת כמה זה נכון,הם באמת יפים בצורה קיצונית.
״והתכחשנו,היא היתה צוחקת ואני הייתי אומר לאמא שלי שתפסיק עם זה,וככה כל פעם שנפגשנו צחקנו על האמהות.
ואז אחרי פרידה אכזרית שהיתה לה,חבר שלה היה שחקן כדורגל הם יצאו 3 שנים.הוא בגד בה״
״נחמת אותה?״שאלתי.
״כן,הייתי שם בשבילה,לא במילים…כי אני לא טוב בזה״הוא אמר גורם לי לחייך ״לקחתי אותה לבאולינג,לסנוקר,לסרטים,עשיתי לעצמי פדיחות כדי להרים תבחורה הזו מהקרשים.״.
שתקתי,חושבת כמה מדהים שבן אדם כמו בר מרים אותך מהקרשים,כמה ברת מזל את צריכה להיות שבן אדם כמוהו ישקיע בך כל כך הרבה זמן ומאמץ.
״והיום״הוא קטע את חוט מחשבתי ״היא נהייתה כל מה שקיללה באקס שלה,ואני נאלצתי לבלוע רוק ולהתעלם מזה,מכל פלירט שלה,כל מבטים לגברים אחרים.
אמרתי לעצמי שסצנות קנאה זה ילדותי,אם אני אתעלם אני יוכיח לה כמה היא לא מזיזה לי מספיק כדי לעצבן אותי״.
הופתעתי לשמוע את כל הכנות הזו ממנו,אבל זה כל כך טיפוסי לבר לחשוב ככה.
״כבר התרגלתי לזה,היא מפלרטטת,ואני מתעלם.הפכתי להיות חסין מזה.
ואז ידידה שלי אמרה לי שהיא פגשה אותה בבר אם הידיד הכי טוב שלה,שהוא לא הומו.
היא שאלה אותי בסמס ׳בר ממתי אתה נותן למישהו לדרוך עלייך?בחורה כזו פעם הייתי מעיף בסמס׳.״
״סכסכנית״זרקתי,גורמת לו לגחך.
״היא לא היתה סכסכנית,היא חשבה ככה הרבה זמן ושתקה ושהיא ראתה את זה היא כבר לא יכלה לשמור לעצמה.״
שתיקה.
״אהבתי לראות אותך מתחברת לחברים שלי״הוא אמר מסתובב אלי,
״בהתחלה היה לי זיק של קינאה,אבל הסתכלתי עליך.וראיתי עליך שאת לעולם לא תעשי לי את זה״.
נמסתי מהמילים שלו,מהמילים הכנות שלו.
״אתה בכלל לא פחדן בר״הבטתי בעיניי הלילה שלו,
״אתה הבן אדם הכי טוב שהכרתי,כולך לב אחד.
ואני כבר לא קונה את המסכה הקשוחה שאתה שם,פעם קניתי.
אתה הרבה יותר מזה״אמרתי וידי נגעה בזיפי פניו,ואז התקרבתי אליו מחבקת אותו בחוזקה,לא בצורה מינית…
חיבוק כזה,שאתה מחבק את הבן אדם ואתה מרגיש תוך כדי כאב רק מהמחשבה שאתה עלול לאבד אותו.


תגובות (2)

מכירה..פרק מושלם הם כלכך חמודים!!תמשיכי מהר:)!

15/01/2016 00:12

איזה נושים!! פרק מושלם!! תמשיכי! מהר!!♡♡

16/01/2016 21:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך