גלגל החיים. פרק 3: 'אני לא מקנאה. או.. שאני כן?'

מישהיייייייי. 14/04/2013 695 צפיות תגובה אחת


מהפרק הקודם:
"אוקיי.. אז ככה. הייתי בשירותים במועדון, באתי עם ידיד שלי ואני בדרך כלל לא אוהב את כל העניינים של הריקודים והכל אז חיכיתי לו בשירותים. ואז ראיתי את עומר נכנס פנימה.. הוא הקיא עליי.." "הקיא עליך?!?!" אמרתי בקול רם, ואולי קצת יותר מדי רם. "קים תפסיקי לצעוק כבר" עומר גהר בי. "בסדר, בסדר… תמשיך לספר.." אמרתי.

"הוא הקיא עליי ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.. הוא מיד הצטער וניסה לנקות אותי. בסוף ניקיתי את עצמי וכשיצאתי מהשירותים ראיתי אותו שוכב שם, הוא נרדם. אני לא יודע איך אבל הצלחתי להוציא אותו משם ולקחתי אותו לאוטו שלי" הוא סיים לספר. "תספר לי עד הסוף! לא רק חלק" אמרתי לו. "טוב.. טוב.. תרגעי. יש לי חמות עצבנית" הוא צחק. "לקחתי אותו לאוטו שלי, וחיכיתי שהוא התעורר וכשהוא התעורר שאלתי אותו אם הוא רוצה שאני אקח אותו הביתה, כי אני לא רוצה להשאיר אותו לבד, הוא היה במצב נוראי. והוא סיפר לי כל מיני דברים בשכרות, שעדיף שאני לא אדבר עליהם…" הוא מלמל לעצמו את השורה האחרונה. "איזה דברים?" חקרתי אותו. עומר נראה מוטרד, כמובן שהוא לא זוכר מילה ממה שסיפר לשחר באותו לילה. "נו תספר לי! איזה דברים הוא סיפר לך?" אמרתי לו. "אני לא חושב שעומר היה רוצה שאני אדבר על זה" הוא אמר. עומר היה נראה כאילו הוא חושב מה לעשות. "עומר?" שאלתי בדאגה. עומר הסתכל עליי ומלמל "תספר לה..". "הוא סיפר ש.." "אל תספר לי" קטעתי אותו. "תדלג על הקטע הזה" הוספתי. עומר עדיין היה נראה לחוץ. לפתע, הפלאפון שלי צלצל. "הלו?" שאלתי. "קים!! איפה את?!" שמעתי את קולו של שון. "אצל עומר" עניתי. "את נשארת לישון אצלו? לפחות תודיעי לפני!" הוא גהר בי. הסתכלתי על השעון שעל הקיר, השעה הייתה 2:46 בלילה. אפילו לא שמתי לב שהזמן עבר.. עומר הסתכל גם הוא על השעון, "רוצה להישאר לישון פה?" הוא הציע, כבר נשמע פחות לחוץ. "כן.. אני אשאר לישון פה. לא שמתי לב לשעה.. תגיד לאמא סליחה בשמי.." אמרתי לשון. "בסדר.. תהני לך, אחות" הוא אמר, לפני שהספקתי לצעוק עליו שיפסיק לקרוא לי ככה, הוא ניתק. בינתיים עומר ושחר דיברו בטלפון, "….אולי אני אבוא אלייך? אני בדיוק פה ליד" שחר אמר. עומר נראה די מופתע אבל מיד ענה "כן,תבוא.." כעבור 10 דקות שמענו דפיקה בדלת. רותי כבר ישנה, אז ניסינו לא להרעיש. הדלת נפתחה ושחר עמד שם. סוף סוף יכולתי לראות אותו ברור, היה לו שיער שטני, קצת יותר כהה משלי. היו לו עיניים חומות כהות עם ריסים ארוכות מאוד, והיו לו קצת זיפים. הוא לא היה ממש גבוה אבל הגוף שלו היה מושלם בעיניי. שחר חיבק את עומר ונישק אותו על הלחי, ואז התקרב אליי וחיבק גם אותי. אני לא יודעת איך להסביר את מה שעבר לי בגוף כשהוא חיבק אותי, הרגשתי כל כך בטוחה ולא רציתי שהרגע הזה הסתיים לעולם. "אמממ קים.." שחר לחש, ומיד התנתקתי ממנו. "אני עייפה פשוט" תירצתי את הרגע המביך, ידעתי שאני ממש אדומה. עלינו למעלה לחדר של עומר. בדרך שמתי לב ששחר ועומר מחזיקים ידיים, למה הם מחזיקים ידיים?! קים תרגעי כבר, אמרתי לעצמי. הם מחזיקים ידיים כי הם ביחד, למה זה מכעיס אותך? אני לא מקנאה, ניסיתי לשכנע את עצמי. במה יש לי לקנא? שניהם הומואים.. זה לא שיש לי סיכוי עם שחר. נכנסנו לחדר בשתיקה. "אז.. שחר.. מתי גילית שאתה גיי? ההורים שלך יודעים?" שאלתי כדי להפר את השתיקה. "אני לא גיי, אני בייסקסואל. וגיליתי כש.." "אתה מה?" קטעתי אותו. "בייסקסואל, מישהו שאוהב גם בנים וגם בנות" באותו רגע הרגשתי כאילו… כאילו הודיעו לי שזכיתי בלוטו. הוא אוהב גם בנות… אז כן יש לי סיכוי איתו…


תגובות (1)

מהמםםםםםםםםםם

14/04/2013 21:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך