מקווה שנהניתם מהפרק,אני אישית מאוד אהבתי אותו (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 10- מה?!?

09/12/2012 1055 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהניתם מהפרק,אני אישית מאוד אהבתי אותו (:

"הארי אני מוכנה" צעקתי לעברו בעודי מורחת עוד קצת אודם, "שנצא?" הוא שאל בקול פלרטטן "הארי,אני לא אחת מהגרופיות שלך.." הסברתי בקול ציני "אז בואי" הוא נאנח.
עלינו למכונית והתחלנו לנסוע, "ג'ולי יש לי הפתעה" אמר הארי "והיא.." אמרתי סקרנית "אני והבנים מהלהקה מתראיינים באיזה מגזין,את אולי מכירה ,ווג?" הוא אמר "הארולד,זה נהדר!" אמרתי ומחאתי כף "לא לקרוא לי הארולד,זה שם של אוגר" הוא אמר וצחקנו.
הגענו למועדון והיו שם כמה עיתונים,הדמעות עמדו בעיניי, הכותרת הראשית בכולם "ג'סטין מתגבר וחוזר סלינה" ותמונה ענקית של שניהם מתנשקים מעטרת את העמוד "הארי" לחשתי והצבעתי על העיתונים "ג'ולי,אל תבכי,הוא לא שווה את זה" הוא ניסה לנחם אותי.
נכנסנו למועדון והלכנו לבר "תביא לי את המשקה הכי חזק שלך" ביקשתי מהברמן "לב שבור.." הוא מלמל והביא לי משקה כחול, שתיתי אותו בלגימה אחת,וגם את הרבים שאחריו "זה מספיק בשבילך" אמר הארי ולקח אותי לרקוד "הארי די,אני רוצה עוד.." ביקשתי "אחר כך ג'ולי" הוא אמר "בסדר" רטנתי.
התחלנו לרקוד,היה כיף. הארי חיבק אותי מאחורה והביא לי משקה "תודה הארי" צעקתי ושתיתי את המשקה,המשקה האחרון שזכור לי מאותו לילה.
קמתי בבוקר למרגש נשיקה "בוקר טוב ג'ולי" נשמע קול "בוקר טוב האזז" אמרתי בקול ישנוני "רגע מה?!" לחשתי והתעוררתי מיד, הארי לא היה לידי, הסרחתי מריח האלכוהול והבגדים שלי היו מוכתמים כנראה ממשקאות, הגב שלי כאב,כנראה בגלל שישנתי בספה,לא זכרתי כלום,לא הבנתי מה קרה.
הלכתי למקלחת,והסתכלתי על עצמי במראה,השיער שלי היה מפוזר,שטפתי את פניי וצחצחתי שיניים, ראשי כאב, לקחתי את המסרק של הארי וסירקתי את שערי,הלכתי לחדרו של הארי,גם שם הוא לא היה.
לקחתי חולצה שלו ולבשתי אותה,חיטטתי קצת בארונו ומצאתי שורט של אחותו, לבשתי אותו.
ירדתי למטבח,ושם מצאתי את הארי, "היי בייבי" הוא אמר וחיבק אותי,הוא נשמע ונראה מאוהב. זה לא פייר בשבילו, אחכה עד שאזכר באתמול,שתיתי כוס מים ופלאשבקים הופיעו במוחי: "הארי אני אוהבת אותך" צעקתי "גאמני אותך אותך" השיב לי הארי "לא הארי,אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו.
הפלאשבק הזה העביר בי צמרמורת נעימה.
הייתי חייבת לגלות עם זה אמיתי, הסתכלתי עליו,הוא נראה מקסים,חייכתי.
ניגשתי אליו וחיבקתי אותו "ג'ולי" הוא אמר בחמימות,סובבתי את פניו ונישקתי אותו,עכשיו אני בטוחה במה שאני מרגישה אליו..


תגובות (2)

אעאעאעאעאעאעעאעאע!!!!
איזה פרק מדהים!!!!
ממש ממש אהבתי אבל יש לי הערה קטנטנה; נסי להעמיק יותר בדברים כי את כותבת קצת יותר מדי מהר. זאת אומרת את עושה דבר אחד וישר עוברת לשני, אישית אני מאוד אהבתי אבל נסי להשתמש בעצה שלי, למרות שהסיפור מושלם….:-)))

09/12/2012 05:17

אוקי, תודה רבה (:

09/12/2012 09:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך