אני יודעת שיצא פרק קצת קיטשי,אבל חייב(:
יש לי שתי שאלות:
הראשונה,כשאתן מבקשות להאריך,למה אתן מתכוונות?
והשניה,יצאה קטגוריה חדשה בסיפורים 'סיפורי מפורסמים',האם כדי לתייג את הסיפור בה או ב'סיפורים בהמשכים'? בבקשה תענו לי..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 11-אז זה מה שקרה..

10/12/2012 967 צפיות 5 תגובות
אני יודעת שיצא פרק קצת קיטשי,אבל חייב(:
יש לי שתי שאלות:
הראשונה,כשאתן מבקשות להאריך,למה אתן מתכוונות?
והשניה,יצאה קטגוריה חדשה בסיפורים 'סיפורי מפורסמים',האם כדי לתייג את הסיפור בה או ב'סיפורים בהמשכים'? בבקשה תענו לי..

אני מאוהבת בו!
"למה?" שאל הארי מחויך "כי אתה נסיך,חבר נסיך" אמרתי וחיבקתי אותו,נשמתי את ריחו לחיקי,נהנת מכל שניה . "טוב האוכל מוכן" הוא אמר והוציא 2 כוסות שתיה חמה מהמכונה "מה הכנת?" שאלתי אותו "מי אמר שהכנתי?" הוא שאל מצחקק "אז מה חיממת במיקרוגל?" שאלתי חסרת סבלנות "ופל בלגי,ובמחבט ישנם פנקיקים שהיו קפואים וחוממו" הוא אמר מתגאה בעצמו ומזג את האוכל לשני צלחות "מה עם גלידה?" שאלתי "שאני אשכח את הגלידה ג'ולי?" הוא שאל כאילו התשובה ברורה מאליו.
ישבנו בשולחן והאכלנו אחד את השני "הארי יש לי שאלה" אמרתי בעודו מנסה לדחוף לי גלידה לפה "אז תשאלי" הוא אישר והניח את הכף "אתמול,תוכל לספר לי מה היה.." ביקשתי,קצת מובכת "את לא זוכרת?" הוא שאל מופתע "אני זוכרת,חלקית.. אני זוכרת שאמרתי שאני אוהבת אותך ולא הבנת אותי ואז פשוט נישקתי אותך.." הסברתי "ואת מתחרטת על זה?" הוא שאל נעלב "ממש לא! הארי,אתה נסיך" אמרתי ועודדתי אותו "טוב,את בטח זוכרת את העיתון ואז שתית,הרבה. רקדנו,התחלת לחבק אותי ולנשק את לחיי, בכית קצת,עודדתי אותך ואז אמרת שאת אוהבת אותי,והתנשקנו.. הבית שלך הושכר,ולא היה לך איפה לישון אז באת אליי,רציתי לעלות אותך לאיזה חדר,אבל היית ממש שפוכה,לכן נרדמת בסלון, ומילמלת 'אני אוהבת אותך הארי,האז שלי' וזהו.." הוא הסביר "וואו" אמרתי פעורת פה. "זה לא מצא חן בעינייך?" הוא שאל,לא היה ניתן לראות מה הוא מרגיש בדיוק "הארי אני מקווה שזה יענה על השאלה שלך" אמרתי ונישקתי אותו. חיוך גדול התפרס על פניו.
המשכנו לאכול,האווירה השתנתה לטובה,סיימנו לאכול וניקינו. "את עובדת היום?" שאל הארי "לא,יש לי חופש למשך השבוע,ומה איתך?" שאלתי "אני עובד מחר בלילה,ומחרותיים יש חזרות.. אבל בעוד שבועיים אני טס לניו יורק להופעה גדולה,וכל החברים והמשפחה יבואו,ז"א שאת באה איתי" הוא אמר "האזז,אמרתי לך פעם שאני אוהבת אותך?" שאלתי בקול מתוק ומאוהב "רק הבוקר 6 פעמים" הוא אמר וצחק.
"ג'ולי" אמר הארי בקול הכי קיטשי ומאוהב ושילב את ידי בידו "your hands fits in mine like it made just for me" הוא שר "אווו" אמרתי ונשקתי לו..


תגובות (5)

נמ .. אני לא קוראת תסיפור , אבל אני יתחיל עכשיו ..
ולמה ששאלת , תשימי את זה ב'סיפורי מפורסמים'
תודה וחג שמח D:

10/12/2012 03:40

תממשיכיי

10/12/2012 03:50

תמשיכיי

10/12/2012 05:21

אוווווווו!!!!!!!!!!
איזה מושלמי תמשיכי!!

10/12/2012 06:00

תודה וחג שמח לכולכם (:

10/12/2012 06:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך