סליחה שהפרק יצא די קצר,מקווה שאהבתם (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 3-הדייט שלי ?!

22/11/2012 931 צפיות אין תגובות
סליחה שהפרק יצא די קצר,מקווה שאהבתם (:

פתחתי את הדלת ושליח עם הפרחים נכנס , "את ג'ולייט ג'פרסון?" הוא שאל , "כן" עניתי , הוא הגיש לי את הפרחים והלך , בדקתי את הפתק שצורף אליהם,זה היה מהדייט שלי למחר.
"ממתי יש לי דייט למחר ?!" שאלתי את נטליה בעודי מעוצבנת "ג'ולייט , זה טוב ליחסי ציבור שתגיעי עם דייט להשקות , במיוחד כשהוא מפורסם.." היא אמרה רכועה בדרך שלא מאופיינת לה כלל.
~יום ההשקה~
לבשתי ג'ינס בצבע כמל וחולצה נופלת בצבע כחול חזק,נעלתי נעל עקב כחולה וסידרתי את שערי .
צלצןל פעמון נשמע,מבשר על בוא הדייט שלי.פתחתי את הדלת , "היי ג'ול.." הוא אמר לי "ג'סטין , זה ג'ולייט" אמרתי . "את נגד שמות חיבה ?" הוא שאל "שם החיבה שלי הוא ג'ולי…" אמרתי בהחלטיות "בסדר.." הוא אמר לקח אותי לרכבו , וואו , למה לילד בגילו יש פרארי? הגענו להשק, "מוכן ?" שאלתי "ג'ולייט זאת לא ההשקה הראשונה שלי.." הוא אמר בנונשלנטיות.
נכנסנו וצילמו אותנו יחד , הוא נשק ללחיי,ישבנו יחד וראיינו את ג'סטין ומדי פעם שאלו אותי משהו.. "ג'ולייט בא לך לבוא איתי למסעדה?!" ג'סטין שאל אחרי ההשקה "בטח .." השבתי באי חשק "מה קרה?לא מתחשק לך לבוא ?" "לא,אני אשמח באמת,אבל שתדע ג'סטין אני לא יוצאת עם ילדים בגילך.." אמרתי והוא צחקק "בן כמה את חושבת שאני ?" הוא שאל מגחך "בן 16 , לא ?!" שאלתי מבולבלת "לא! אני בן 19.." הוא אמר פגוע "סליחה , לא ידעתי , לא הבנתי למה אתה בגובהי.." אמרתי מצחקקת מהמצב המביך הזה.. "טוב אז את תבואי איתי ?" הוא שאל "בטח (: " אמרתי לו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך