את שני הפרקים האחרונים לא כל כך אהבתי,אם גם אתם לא אהבתם תציעו הצעות שלדעתכן יהיו טובות בבקשה (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 5-שופינג לשניים.

25/11/2012 932 צפיות אין תגובות
את שני הפרקים האחרונים לא כל כך אהבתי,אם גם אתם לא אהבתם תציעו הצעות שלדעתכן יהיו טובות בבקשה (:

נתקלתי בג'סטין "מה אתה עושה פה?" שאלתי בבלבול "קניות,אני חושב.." הוא אמר במבט מלא רחמים.
"את רוצה להצטרף אליי?" הוא שאל,שאלה שאחר כך הוא כל כך יצטער עליה.. "בשמחה" עניתי.
משכתי אותו איתי לדיור (dior) וקניתי עשרות קרמים ובשמים,עברנו לחנויות תכשיטים,ושם גם הכרחתי אותו לקנות, משם הלכנו לחנויות הנעליים,אני קניתי עקבים,נעלי בובה,ונעלי ספורט והוא קנה בעיקר וואנס וסופרה. ואז התענוג האמיתי,קנינו בגדים !!
מלאנו את רכבנו בשקיות הקניות,וכל אחד חזר לביתו.
הגעתי לביתי מרוצה מתמיד,ישבתי על הכורסה והתקשרתי להארי "האז,הערתי אותך?" שאלתי בלחש "לא ג'ולי,עכשיו 7 בבוקר אצלנו" הוא אמר ונשמע בקולו שפיהק "מה שלומך נסיך?" שאלתי בהתלהבות "בסדר, מה קורה ג'ולייט?" הוא שאל בחזרה "בסדר,אני חושבת שיש לי חבר חדש.." אמרתי "ג'ולג'ול,מי זה ?" הוא שאל בקול מתגרה "ג'סטין ביבר!" אמרתי בנונשלנטיות "וואו זה מדהים! רגע,את עדיין תצביעי לנו בטקסי הפרסים,נכון?" הוא שאל בקול חושד "זו שאלה בכלל?!?" צרחתי "נסיכה,אני שמח בשבילך " הוא אמר בקול מתוק "האזזה,יש מישהי חדשה בליבך?" שאלתי אותו "לא.." הוא אמר וניסה להתחמק "הארולד אדווארד סטיילס,אם חשבת להסתיר זאת ממני טעית בגדול !!" אמרתי "מה?" הוא שאל "את השם בבקשה" אמרתי כאילו אני הבוסית שלו "קייטלין,זאת אומרת קייט.." הוא אמר בקול מאוהב "אווו האאזי,אני כל כך שמחה בשבילך" אמרתי בקול מתקתק "תודה ג'ולי" "בבקשה,נדבר האייט.." "האייט?!" הוא שאל מבולבל "הארי וקייט.." הסברתי "אהה.. ביי ג'סייט" הוא אמר "love you" אמרתי וניתקתי.
התקלחתי מקלחת מהירה ולבשתי פיג'מה,ישבתי בחדרי וחיכיתי לנטליה שהייתה אמורה לבוא, תוך מספר דקות היא הגיעה "מה שלום הדוגמנית הכי יפה בסוכנות?" היא שאלה אותי "בסדר, מה איתך?" שאלתי "מצוין,טוב ג'ולייט,אנחנו צריכות לדבר על קמפיינים חדשים שצצו,יש לנו 2 פרסומות, האחת לפפסי והשניה לחנות רהיטים חדשה,מדובר בשני פרויקטים שישלמו לך עליהם חצי מיליון דולר.ואת צריכה להתארח אצל אלן דג'נרס, לא בטוח שהראיון יהיה לבד.." לקח לי מספר שניות כדי לעכל את כל מה שהיא אמרה, שמחתי מאוד "תודה רבה נטליה !" אמרתי וחיבקתי אותה. אחרי שדיברנו על תוכנית עסקית (אני לא אפרט כי מספיק שעממתי אתכם עם הקודמת..)
היא הלכה בשעה 9, הייתי תשושה מהיום הארוך אך המהנה הזה,התארגנתי לשינה ועליתי לישון.
קול SMS העיר אותי..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך