אני מקווה שאהבתם,וכן עכשיו ג'סטין וג'ולייט זוג :)

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 6-אז זה דייט..

27/11/2012 925 צפיות אין תגובות
אני מקווה שאהבתם,וכן עכשיו ג'סטין וג'ולייט זוג :)

ההודעה הייתה מחסוי,פתחתי אותה "אז לקחת לי את ג'סטין,זה יהיה כואב.! בליברית" אוקיי נבהלתי, ממתי הם יודעים על מה שקורה ביני לבין ג'סטין? ואנחנו כבר יוצאים? חייגתי לג'סטין במהירות "הלו" הוא ענה "ג'סטין,מישהי בשם בליברית שלחה לי הודעה והבטיחה שבגלל שלקחתי לה את ג'סטין , זאת אומרת אותך.." אמרתי מבולבת "היא תפגע בך?" הוא השלים אותי "כן.." אמרתי והתחלתי לבכות "אל תבכי" הוא אמר מבוהל כאחד ללא ניסיון בנושא "אבל ג'סטין,אני פוחדת.." אמרתי מתייפחת "ג'ולי,אל תבכי, אני אסדר את זה,בא לך מחר לבוא איתי לחוף?" הוא שאל "כאילו דייט?" שאלתי והפסקתי לבכות "אני לא אוהב לתת שמות,אבל תקראי לזה איך שבאלך.." הוא אמר בקול נונשלנטי "בסדר,אבל אני שוכרת מאבטח!" אמרתי והוא צחק.
בבוקר למחורת התעוררתי בשמחה,הלכתי לשירותים וצחצחתי שיניים,לבשתי בגד ים ושמלת חוף צהובה מעליו. התקשרתי למאבטח ששכרה לי נטליה,שמו בן, הוא הגיע ונראה גדול ושרירי,אחד כזה שלא הייתי מעוניינת להישאר איתו לבדי.
הוא שם לב כנראה לעובדה שנבהלתי ממנו והרגיע אותי,קולו היה נחמד ופניו הוארו לסובביו פתאום.
הלכנו לים,זה היה חוף פרטי,נכנסתי וראיתי שם את ג'סטין עם בגד ים "היי ג'ול" הוא אמר וחיבק אותי "היי ג'סי " אמרתי. התיישבנו על החול החמים שהיה נדיר בלונדון..
החלפנו לבגדי ים ורצנו למים יחד,השפרצנו מים אחד על השני,ואז כמעט החלקתי אבל הוא תפס אותי,כך שידיו מחבקות את מותניי,הוא התקרב עם פניו לשלי ונישק אותי, וברגע הכי לא צפוי נראה הבזק מצלמת הפאפרצי,לא שוב!
התנתקנו אחד מהשני והייתה שתיקה מביכה אחרי מספר שניות התחלנו להתפקע מצחוק,הוא דחף אותי למים ונפלתי,החזרתי לו וככה המון זמן..
התקדמנו לכיוון החוף וקפצתי על גבו כי לא היה לי כוח ללכת,הוא נשא אותי עד לחוף ואז עזב בצורה לא עדינה "ג'סי" צעקתי "תשתקי" הוא אמר ונשק ללחיי,די נרגעתי. "מה הסיפור שלך עם הארי סטיילס?" הוא שאל פתאום , "סתם,אנחנו ידידים ממש טובים,אבל לא יותר מזה !!!!" אמרתי והבהרתי את המילים האחרונות. "זה בסדר ג'ול אני מאמין לך.." הוא אמר וניסה להרגיע אותי "אתה כזה נסיך!" אמרתי "אווו.." נשמע קול מאחורינו, הסתובבתי ואילו היו קני ובן (השומרים שלהם) צחקנו כולם יחד,התארגנו לחזרה "ג'ול, באלך לבוא אליי?" ג'סטין שאל "בסדר.." אמרתי וחייכתי אליו,עלינו יחדיו למכונית ונסענו לביתו,לסתי נשמטה לרצפה שראיתי את ביתו,הוא היה ענק ! נכנסנו ו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך