מקווה שאהבתם(:
בפרק הבא,יתווספו דמויות חדשות..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 7-שוקו ושמיכה.

28/11/2012 930 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם(:
בפרק הבא,יתווספו דמויות חדשות..

ונתקלתי בבחור,"אני צאז" הוא אמר ולחץ את ידי "ג'ולייט" אמרתי וחייכתי "אוו,את בטח הבחורה שג'סטין מדבר עליה כל היום,תשמרי עליו הוא מציאה" הוא אמר ויצא "ג'סטין,איפה אני יכולה להתקלח?" שאלתי אותו "באיזה קומה מתחשק לך?" הוא שאל בצחוק "אני אלך על הקומה השנייה.." אמרתי לו בהיסוס "טוב" הוא אמר ברוגע "אבל ג'סטין.." לחשתי "מה?" הוא החזיר לי באותו טון "אני צריכה בגדים אולי?" אמרתי "אוי נכון,שכחת אצלי כמה שקיות בגדים באוטו" הוא אמר כבכל מקרה, הוא הביא לי 3 שקיות,2 של בגדים ו1 של נעליים.
נכנסתי למקלחת של חצי שעה וכשיצאתי לבשתי שורט ורוד וחולצה לבנה נופלת.
ירדתי לקומה הראשונה והתיישבתי בסלון ליד ג'סטין,הוא היה מקולח כבר. הוא רחרח את שערי והסתכלתי עליו במבט O_o "מה? אני אוהב את הריח הזה.." הוא אמר,מתרץ את עצמו והתחלנו לצחוק. הוא ביקש מעוזרת הבית שלו להכין לנו שוקו. היא הגיעה עם השוקו ועם שמיכה .
השענתי את ראשי על צווארו של ג'סטין והוא כיסה אותנו,החזקנו שנינו את השוקו וראינו המפץ הגדול (זה קומדיה,אני מאוד ממליצה למי שלא רואה..)
הרמתי את ראשי מצווארו ופניי פנו אל פניו, והוא נישק אותי נשיקה חמימה (:
התנתקנו אחד מהשני והוא חייך, "אני אוהב אותך" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קטנה "אני אוהבת אותך" אמרתי והוא חייך חיוך קטן "ג'ול,אני כל כך שמח שאת איתי,נסיכה יפה שלי " הוא אמר בקול רגשני "ג'סי , אני מאוד שמחה שאתה איתי אבל תבטיח לי משהו.." אמרתי "בטח.." הוא אמר לי "תבטיח לי שאתה לא יוצא איתי בגלל שאני דוגמנית,בגלל שאני יפה.." לחשתי "אני מבטיח,וחוץ מזה את לא כזאת יפה.." "ג'סטין" צעקתי וסטרתי לו "בצחוק,תירגעי" הוא אמר ושפשף את לחיו..
"עכשיו תורך להבטיח לי משהו.." הוא אמר בקול מתגרה "שוט.." "תבטיחי לקרוא לי ביבר" הוא אמר והתחלנו לצחוק "בסדר ביבר" אמרתי והוא נישק אותי "ביבר ביבר ביבר" צעקתי והוא נישק אותי שוב…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך