סליחה אם יש טעויות בפרטים על ג'סטין,אני פשוט לא בליברית..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 8- ביוטי אנד א ביט.

29/11/2012 890 צפיות אין תגובות
סליחה אם יש טעויות בפרטים על ג'סטין,אני פשוט לא בליברית..

"תפסיק כבר" צעקתי וצחקתי בעוד ג'סטין מדגדג אותי,"תפסיק כבר מי??" הוא שאל "תפסיק כבר ביבר" אמרתי והוא הפסיק,התנשמתי בכבדות "טוב ביבר,צריך לעלות לישון.." הסברתי "בסדר ג'ול" הוא אמר כנוע "איפה אמרת שהחדר שלי ?" שאלתי "קומה שלישית,צד ימין" הוא הסביר "תודה" אמרתי לו והלכתי, חיפשתי מברשת שיניים,ומצאתי,צחצחתי את שיניי ועליתי לישון.
~מנקודת המבט של ג'סטין~
קמתי בבוקר וצחצחתי שיניים,התלבשתי וחבשתי כובע סוואג כרגיל..
הלכתי לחדרה של ג'ולייט,נכנסתי בשקט וליטפתי את פניה,פתאום נשמעה צרחה "אמללה" היא צעקה, התחלתי לצחוק "תירגעי" אמרתי לה "ביבר אתה לא נורמלי !!" היא אמרה,חייכתי,אהבתי שהיא קראה לי ביבר,אבל גם ג'סי זה חמוד,"קומי ג'ול,אנחנו הולכים היום לפגוש את החברים שלי" אמרתי
~מנקודת המבט של ג'ולייט~
לפגוש את החברים שלו?!?
כן,אני אוהבת אותו אבל לפגוש את החברים כבר? טוב מה יכול להיות..
קמתי באי חשק וצחצחתי את שיניי, לבשתי ג'ינס כהה גבוה,גופיה לבנה שהכנסתי לג'ינס,וג'קט פוטבול.
שתינו נס יחד,ואכלנו עוגיות,ז"א ג'סטין אכל,אני לא אוכלת פחמימות..
יצאנו מהבית לכיוון בית של אחד מהחברים שלו..
הגענו לבית ענק,נכנסנו יחד,אחזתי בידו, "שלום" נשמעה צעקה ומישהו בא וחיבק את ג'סטין חיבוק גברים כאלה "כריס" הוא הציג את עצמו,גם צאז היה שם "לוק" אחד מהם אמר "אשלי" אמרה מישהי בלונדינית
"דיוויד,אשר,קלי,אליסון " אמר ג'סטין "ג'ולייט" הצגתי את עצמי.
ישבנו יחד וצחקנו "בואו נשיר.." הציע אשר "ביוטי אנד א ביט" צעקה אשלי,הם שמו את הקליפ בפלזמה.
הם שרו ואני צפיתי בקליפ,רוקד יפה ביבר..
"הקליפ מהמם" לחשתי לג'סטין "שמח שאהבת" הוא אמר וחבק לי..
"טוב חברה,תנו לי קצב כי יפה כבר יש לי" הוא אמר וכולם אמרו "אווו.." הם עשו לו מקצב והוא התחיל לשיר..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך