סליחה שזה רק חצי פרק אבל יש לי עומס מבחנים..

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 9- לונדון היא ביתי – חלק א'.

02/12/2012 907 צפיות 2 תגובות
סליחה שזה רק חצי פרק אבל יש לי עומס מבחנים..

"as long as you love me.." "בסדר ג'סי,שרת מספיק,אנחנו צריכים ללכת.." אמרתי לג'סטין בפעם ה100 "בסדר" הוא רטן ונפרד מכולם,נכנסנו למכונית.
"איך הם?" הוא שאל "אחלה.." השבתי "ג'ולייט,מה קרה לך?" הוא שאל מודאג "אני חייבת להגיע לצילומים עד שמונה וכבר שבע.." הסברתי "אל תדאגי,אקח אותך עכשיו.." הוא אמר ונסע.
כעבור חצי שעה הגענו "ביי נסיכה" ג'סטין אמר ונישק אותי כשהלכתי "ביי יפיוף..".
~כעבור 3 שבועות~
'בייבי,נוכל לדבר' ג'סטין שאל דרך SMS 'בטח' השבתי 'בבארניס עוד רבע שעה..' הוא השיב,התארגנתי, לבשתי שמלה פרחונית בצבע ורוד,ונעלי עקב לבנות,סידרתי את שערי ונסעתי לעבר בית הקפה 'בארניס'.
ראיתי אותו יושב שם,ניגשתי אליו "היי ג'סי" אמרתי לו "היי ג'ול,תראי אני אהיה ישיר" הוא אמר "ג'סטין,אתה מלחיץ אותי.."אמרתי בלחץ "ג'ולייט,את חוזרת ללונדון עוד שבוע,מה יהיה איתנו?" הוא שאל על סף דמעות "אני לא יודעת.." השבתי בלחש "ג'ולייט,השארי" הוא אמר "סליחה ג'סטין,אני את לונדון לא עוזבת,היא ביתי"


תגובות (2)

ממש אהבתי את הסיפור שלך אבל לדעתי את קצת ממהרת.. צריך קצת להמשיך את זה כי את רצה ורצה ורצה עם הסיפור אז לא כל כך מבינים.
אבל הסיפור ממש מצא חן בעיניי תמשיכי אבל תתעמקי קצת בכל דבר.
אין לך לאן לרוץ^-^
בהצלחה
(גם במבחנים וגם בהמשך הסיפור)

03/12/2012 03:56

אוקי,שאתן אומרות ממהרות אתן מתכוונות לכך שאני מפרסמת פרקים בפרקי זמן קצרים?

04/12/2012 08:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך