סליחה שלא המשכתי זמן רב..
יש לי לחץ רב,מקווה שתבינו (:

דוגמנית טיפוסית (עם 1D וJB) פרק 9- לונדון היא ביתי – חלק ב'.

09/12/2012 901 צפיות אין תגובות
סליחה שלא המשכתי זמן רב..
יש לי לחץ רב,מקווה שתבינו (:

"ג'סטין,אני באמת מצטערת.." אמרתי בלחש "טוב,בואי נלך הביתה" הוא אמר כשראשו מורכן.
עלינו לאוטו וחגרנו חגורות בטיחות "ג'סטין,סליחה" אמרתי והבעת פניי השתנתה לעצובה "את לא צריכה להתנצל,אלו החיים שלך אי אפשר להפריד מישהו מהבית" הוא אמר,מנסה להסביר לעצמו את העזיבה "ג'סטין סליחה,אבל אני חושבת שפה ניפרד כידידים" אמרתי והדמעות החלו לזלוג "ביי ג'ול" הוא אמר ונישק אותי,נשיקה אחרונה.
עליתי לחדרי במלון,והתחלתי לארוז את מזוודותי. זרקתי את הבגדים למזוודה בכעס,בעטתי במיטה וכאבה לי הרגל,התיישבתי על הרצפה,מרכינה את ראשי ובכיתי,בכיתי במשל חצי שעה. הלכתי לשירותים כל האיפור נמרח לי שטפתי את פניי,הסתכלתי במראה,ניסיתי לחייך אך לא הצלחתי כאב לי כ'כ.
המשכתי לארוז את מזוודותי כשגמרתי השעה הייתה מאוחרת,נכנסתי למיטה ועליתי לישון.
התעוררתי בשעה מאוחרת,התקלחתי והתאפרתי. לבשתי ג'ינס פשוט וסריג.
נסעתי לשדה התעופה, "ביי ביי U.S.A" לחשתי ועליתי למטוס. הטיסה נמשכה זמן רב,כשנחתנו התהלכתי בשדה התעופה, "האז" צעקתי כשזיהיתי אותו ורצתי אליו "הארי מה קורה?" שאלתי נרגשת "בסדר,איך איתך,איך היה באמריקה?" הוא שאל "היה ממש כיף,אז.. מה עם קייט?" שאלתי "זה בערך נגמר.." הוא אמר עצוב "אבל מה עם ג'סטין?" הוא שאל "בוא לא נדבר על זה" ביקשתי "יודעת מה,אני ואת היום יוצאים למועדון.." הוא אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך