דונה וג'קו

25/06/2012 1125 צפיות אין תגובות

הקדמה
תאור העולמות
בהתחלה נספר על העולמות שקיימים. קיימים 7 עולמות:
העולם ראשון:עולם שבו חיים המלך והמלכה של המלאכים וילדיהם.
העולם שני: עולם של המלאכים שאנשים יצרו מתפילותיהם.
העולם שלישי: האנשים שמתו והגיעו לגן עדן.
העולם רביעי: העולם של כל החי.
העולם חמישי: האנשים שמתו והגיעו לגהנום.
העולם שישי: עולם של שטנים שאנשים יצרו ממעשים רעים.
העולם שביעי: עולם שבו חיים המלך והמלכה של השטנים וילדיהם.
פרק א'
בעולם הראשון נולדו למלך והמלכה מלאכית קטנה וחמודה וקראו לה דונה, לצערם הרב של המלך והמלכה דונה נולדה באמצע המלחמה בין המלאכים והשטנים. בזמן המלחמה דונה נפלה מעולמה לעולם הרביעי של בני האדם. כשהיא נחתה על האדמה היא הפכה לבת אדם. אישה אחת מצאה את דונה ואימצה אותה להיות ביתה.
באותו זמן בעולם השביעי נולד שטן שנקרא על שם סבו- ג'קו, הריו של ג'קו שמו יותר מגנים על בנם פן יעלם כמו ביתם של המלך רג' והמלכה נורה שנעלמה בעולם הרביעי. דונה לא נעלמה אלה חיה ונשמה עצל אמא שאימצה אותה לוריאנה ואביה אלכס דונה גדלה בבית טוב אוהב. היא גדלה לילדה גדולה ויפה דונה התענינה במיתוסים וקסמים היא אהבה מאד ליהיות במים והיה נראה לפעמים שהיא בכלל לא בעולם. יום אחד כמו כל יום דונה ישבה בחדרה וקראה ספר על מלאכים ושטנים, אבל אותו יום היה מיוחד אותו יום היה היום שהיא נפלה מהעולם הראשון ואימא לוריאנה מצאה אותה וחוץ מזה ביום הזה היא גם נולדה וחגגה יום הולדת 15. באותו זמן שהיא קראה את הספר המלך רג' מצא אפשרות להגיע לכדור הארץ ללא למשוך תשומת לב. רג' אמר את הלחש והגיע אל דונה ביתו. דונה נבהלה, קפצה מהמיטה והתחבאה מתחת לשולחן בגלל שראתה מלאך אמיתי.
המלך רג' אמר:
למה את מתחבאת מפני?
– אתה באמת מלאך?
– כן! מה, את לא זוכרת כלום?
– מה אני לא זוכרת?
– אוי… נכון את היית ממש קטנה כשנפלת. היית ממש תינוקת, את רק נולדת אז בעצם זה היום. את היית מלאכית מתוקה, חשבתי שמתת, אבל כשנישמע לאוזני שאת חייה, באתי במהירות האפשרית.
– אז מה, אני מלאכית?
– כן. תתקרבי אלי, אני לא נושך.
דונה זחלה מתחת לשולחן והתקרבה אליו בבישנות, ובשנייה של אור זועק היא הפכה למלאכית מדהימה ויפה. רג' שאל:
-את רוצה לבוא איתי הביתה? את מלאכית בדמך, את צריכה לחזור לביתך.
-רגע, אני אשאל את אימי.
-טוב אני מחכה.
אימה האנושית של דונה בבהלה הסכימה לעזיבת ביתה לעולם של הוריה הביולוגיים, ודונה יחד עם אביה חזרו הביתה, לעולם הראשון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך