דורה והתימנים

היה היה בארץ רחוקה ילד תימני שהוא היה אהוב מאוד על הזולת וגם היה בור של חרא גבוה וכסוף, שאהב כסף קטן לקנות לעצמו. יום אחד, הוא הלך לקנות ממתק בטעם של חרא סגול ואז לפתע הוא שתה והורעל ואז לפתע פתאום מת וחזר לחיים. פגש הילד את הדודה, הדודה מרים שקנתה לו, סוכריה על אייפון 12. האייפון נשבר, הילד בכמה והדודה אמרה ״לא נורא ילד תחסר בממתקים ותהיה מאושר מאוד״ אבל הילד לא אהב לסחור בילדים. אבל הילדים, כן אהבו לעבוד בשדות הפפאיה ולאכול עור של אבטיחים. לקחו הילדים את העור, חתכו אותו ואז הם מצאו את הילד וכך הם בנו לו קטפולטה, מקדש ודודה מלאכותית ביום אחד. הדודה המלאכותית, אמרה לו אני באה לביקור בקטפולטה שלך, ובטעות היא שיחררה רכיב מאוד מסוכן לקנה הנשימה של עוזי מקומה 4. אז הזמנו את המשטרה ואת כל צבא העם כדי שנוכל להציל ולהינצל מהדורה מלאכותית ומחטפני הרשע. פתאום בוץ מגיע וחטף את הדודה ובמקומה הוא הניח את דורה שהביאה את עוזי בחזרה לחיים. הם הלכו ואז עוזי פגש את הדילר מר קבב הנערץ שסחר בילדים ובנשים מבוגרות. אך לפתע צץ לו תימני קטן מתחת למיטה ומסתבר שהוא לא כזה מרושע ותימני, שאלתי אותה: ״אתה חושב שתוכל לאהוב אנשים כמו הדר אשוח שאוהבים כסף ומזיינים תשכל ופרסומות שחוזרות על עצמן״ אז הוא הלך לים ושחה בשקיע ואז כריש נשך אותו והרג אותו וקם לחיים כשהמציל החייה אותו הוא אמר ״ תמיד אהבתי אותך, אבל כפרה עליך אתה תחייה״ אבל חטפני חטף אותו ואמר לו שהוא עוד לא סיים לחטוף יש עוד קורבנת שמחכים לחטיפה של הסורים מחטפני . היה זה שנחטף מבוהל, אבל קראו הסורים ״אבוי! מה נוכל לעשות?״ אחמד ענה ״נמשיך לחטוף!״ אבל אז קפץ עליו התימני שפגע בו עם הג'חנון אמר: ״חטפני! לעזאזל עם השערות! צריך לעשות, הוצאה להורג״. הזדעזע ההמון – ולא ידע מה לענות אבל אז, הוא רצה לסחור בילדים ולעשות טיקטוק והוא רצה להרוג את הילד שגנב את מנורת הקסמים ואת התימנים שצחקו עליו והרביצו לו בצעירותו. אך לפתע! נפל מהשמיים דורה ענקית! ״זה מטוס?״ ״זה ציפור?״ לא זה ילדים תימנים! הילדים צחקו למרות שזה היה מאוד גזעני אז הם הגישו תלונה במשטרת התנועה והתגובה הרשמית הייתה ״עצתו, אנחנו בכלל לא הבנו איפה סופר-דורה, ואז לפתע המשטרה באה ועצרה תימנים שישבו ואכלו ג׳חנון ואז נשרפו מהסחוג ולא הצליחו לחרבן אז הם הקיאו את החיים שלהם וניסו לברוח מחטפני השוטר. ואז הם הלכו לקנות בורקס ולפתע, הם הלכו לשירותים והם קלטו שהם סגורים והם צעקו לבעל המקום שיתן להם להיכנס לשירותים כי הם סגורים ופתאום הם התעלפו כולם ולאחר מכן הילדים התימנים התפוצצו לחתיכות קטנות ואז בא הדרדס וגם יוסי בניון ואפילו עומרי בניון אבל לא היה שותף בעניין ובכל זאת הוא חשב לעצמו מה אם הוא היה מצליח לשנות את העולם ולהיות האווטאר הראשון בהיסטוריה שיכול להילחם נגד כל הבחורים הרעים באמצעות כוח האוויר שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך