רוצים לדעת מה היה כתוב במכתב ,את זה תדעו בפרק הבאה . הפרק הבא יהיה בעוד שבוע בדיוק. תשתפו את הסיפור ,תנו לבבות,ודעות אשמח לקבל. כדי לדבר איתי באופן אישי וקבלת עצות ,האיימל שלי רשותכם 7\24 שעות .

דמדומים בחשכה פרק -1- עונה ראשונה.

06/02/2016 702 צפיות אין תגובות
רוצים לדעת מה היה כתוב במכתב ,את זה תדעו בפרק הבאה . הפרק הבא יהיה בעוד שבוע בדיוק. תשתפו את הסיפור ,תנו לבבות,ודעות אשמח לקבל. כדי לדבר איתי באופן אישי וקבלת עצות ,האיימל שלי רשותכם 7\24 שעות .

בוקר אחד חדש נפתח על עייני נוי יורק סיטי האדומה,אבל עדיין המציאות שמה קודרת.
בשעה שמונה וחצי בבוקר ,בביתה של ברוטני נשמעו דפיקות חזקות על הדלת.
ברוטני קמה לה,לבשה את בגדיה,וירדה לבדוק מי זה.
ברוטני: מי זה?
לא נשמע תשובה מבעד הדלת.
ברוטני החליטה לבדוק בעינית ,שיט היא אמרה לעצמה זה הוא הערפד כריס ברי .
אני לא מסוגלת לפתוח לו הוא יהרוג אותי ,עם אני יפתח לו זה יהיה הפעם האחרונה בה אני יחיה .
כי במכתב של אימי היה כתוב ,שעם ערפד תוקף אותך שלושה פעמים זה יהיה הסוף שלך .
פחדתי מאוד!
שאלתי אותו :מה אתה רוצה מימני ,מה כבר עשיתי לך שוב פעם תתרחק מכאן עכשיו !
הוא ענה לי: אני רוצה שנדבר ,אני מבטיח לך לא לתקוף או לחשוף שינים .
היא ענתה לו: איך אני ידע הפעם שזוהי הבטחה אמינה אני כבר לא מאמינה למילה אחת שיוצאת לך מהפה ,אתה מעצבן אותי כבר.
כריס ענה לה : אני מבטיח לך ברוטני אני רוצה שנדבר ,זה רציני יש לי מכתב שגם מצאתי בביתי ,המכתב הוא מהורי אני רוצה להקריא לך אותו ,אני מופתע מימה שהורי גילו לי.
ברוטני בליבה אמרה לה ,אני מאמינה לו ,כי הוא לא דיבר בזלזול .
ברוטני פתחה את הדלת .
כריס: אני מקריא לך את המכתב שהורי כתבו לי .
ברוטני: תקריא תקריא כבר .
במכתב היה כתוב….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך