eden
זה הקדמה מין רקע לסיפור שלי
תיגידו לי אים נישמע מעניין וכדאי למשיך...
אשמח לקבל כול תגובה שהיא... אז תגיבו לי שאדע אם למשיך...

דממה

eden 12/07/2012 872 צפיות תגובה אחת
זה הקדמה מין רקע לסיפור שלי
תיגידו לי אים נישמע מעניין וכדאי למשיך...
אשמח לקבל כול תגובה שהיא... אז תגיבו לי שאדע אם למשיך...

בהיתי בנקודה לא ברורה בערפל ראיתי שם עיניים כחולות ויוקדות קודם, ניסיתי לימצוא אותן שוב אבל הן נעלמו . חיפשתי אותן שוב ושוב אך זה לא הועיל לא ראיתי אותן שוב .
העיניים האלו היפות כול כך, הכחולות כל כך באו אלי בחלומות , לא הניחו לי לרגע וכול פעם שחלמתי עליהם או דימיניתי אותם הלכתי לאותה סימתה עומדת בתחילתה ומחפת אותן באפלה. כבר שבועות שאני מחפשת אותן, ולא מרפה והם לא מרפות מימני .
זהו אמרתי לעצמי שאני הולכת להניח למראה ולעבור הלאה זה לא הגיוני שאני ימשיך לחפש אותן חודשיים אחרי , אבל הן כיאלו לא רצו שאשכח וחזרו אלי שוב ושוב בחלומותי.
אז ויתרתי והמשכתי לחלום עליהם לא שוכחת אבל גם א עושה שום צעד כדי למוא אותן .
לא חזרתי שוב לסימטה.
אבל סיפתי עליה לג'ני חברתי הטובה והיא אמרה לי לשכוח. ניסיתי באמת שניסיתי , אפילו בכול הכוח אבל דבר לא הועיל הם המשיכו לרדוף אותי ….
ג'ני ראתה שאני מעופפת וממשיכה לחשוב עליהם ולקחה על עצמה "טקס פרידה" בוא אני והיא נחזור לסימטה נעשה איזה קטע שהיא אומרת שיעזור ואז הן יעזבו אותי.. הסכמתי… לא דעתי מה עוד יוכל לעזור..
הלכנו לשם ג'ני עשתה קטע עם נרות ואמרה מילים מוזרות שפחה עלי מים. ואמרה שהיא הולכת למכונית ואני צריכה לחכות דקה לחשוב על העניים ואז לבוא גם כן לכיוון המכונית ואחר כך הכול יהיה מאחורי …
נשארתי לבד.. הסתובבתי לצאת ולפתע הגשתי בעיטה בבטן ועפתי אחורה עמוק לתוך הסימטה , העיניים שוב הופיעו והפעם גם הרגשתי יד היא תפסה לי חזק בזרועה וחתכה חתך הדמות הדביקה לידי את שפתיה וטעמה את דמי נחנקתי , נאבקתי, ניסיתי למשוך את ידי אך אחיזתה הייתה איתנה . לאחר רגע קצר היא שיחררה את ידי והדביקה לפי את ידה כשזרם דם גולש לתוך גרוני , ניסי לאבק הטעם היא נוראה אך הדמות הייתה חזקה .
לאחר שווידה שאכן בלעתי כמות דם . היא עזבה אותי ונעלמה .
נישארתי שם דוממה . עד שג'ני באה וסחבה אותי משם , בצעקות בהלה והלם על איך שאני ניראת ואל כך שידי חתוכה שפני מרוחות בדם ועל זה שלא חזרתי למכונית מהר ולכן היא נילחצה , ניבהלה פחדה.
היא גם לא הפסיקה לומר סליחה . ואני דדמתי , לא הייתי מסוגלת לומר מילה…


תגובות (1)

וואו, איזו כתיבה יפה ומעניינת! תמשיכי את זה , באמת נראה ונשמע סיפור שאסור לפספס! :)

30/09/2012 07:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך