ד"ר לורן ופרופסור רוני יובל פרק 39

בקי 31/07/2012 626 צפיות 2 תגובות

לורן ושלומי נפרדו מיואל וצעדו לעבר האוטו של שלומי.

"אני מבקש ממך אמר שלומי – אנא תישארי רגועה, איך שלא יהיה המצב הזה יסתיים אולי מידית ואולי בעוד זמן מה, את חייבת להיות חזקה ולא להיות מרירה בפרט ליד הילדים שלך".,

"אני מגיש לך את עצמי בתור שק אגרוף תעשי כל מה שאת רוצה אתי אבל עם יתר האנשים כמובן עם הילדים, רינת ויואל את חייבת להישאר רגועה ולשדר עסקים כרגיל"

"תודה נשמה שלי התרפקה לורן על אהובה כיצד הצלחתי לצוד כזה איש כמוך איש בכל רמ"ח אבריו איש שלמענו אני מוכנה כאן ועכשיו למות"

"לא רוצה שתמותי חלילה רוצה שנחייה, רוצה שנאהב רוצה להקים איתך משפחה אולי אפילו רוצה שיהיה לנו משהו משותף והכי חשוב בחיים ואת הלוא מבינה למה הכוונה".

"שלומי למרות שאינני בגיל 20 אך מוכנה לנסות יחד איתך כמובן להרות ולהביא ילד משותף ילד שבא מאהבה ילד שיאחד את כל הקצוות חשבתי עלי זה יותר מפעם אחת חשבתי על זה מרגע שנפגשנו – יש לנו 4 ילדים מדהימים ואם נוכל למלא משאלת לב כזו שמחים מאושרים ונאהבים נהיה לעדי עד לנצח נצחים אהוב שלי פרופסור לביא אישיות ענקית עם לב רחב וכה פשוט כה ענו כה נפלא"

"אוהב אותך יפה שלי הנה הגענו לרינת וברשותך לא אעלה איתך מאחר ועבודה רבה ממתינה לי בבית החולים".

הוא יצא מהאוטו פתח את הדלת של לורן ושניהם התנשקו נשיקה שרק מאוהבים שרק אנשים כמותם יכולים להתנשק..

הוא נכנס לרכב ונסע לדרכו לאחר שהמכונית נעלמה מעיני לורן היא עלתה לאט לאט לאחותה, היא חשה שטון של דברים קשים עוטף אותה ומכביד על התנהלותה אך זה יעבור כמו כל דבר שחולף ומסתדר בסופו של יום.

סבלנות היא מלת המפתח כי ברירה אחרת איןו!

המשך יבוא


תגובות (2)

וואו תמשיכי :)

31/07/2012 16:23

תודה מתוקה שלי ♥♥♥

01/08/2012 10:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך