האהבה הראשונה פרק 12 (תקראו בבקשה!!!)

01/03/2013 628 צפיות 2 תגובות

אור אמר לי..
אור: את בטוחה שזה מה שאת רוצה? יש לך הזדמנות לעשות מה שאת באמת רוצה.. אז תחשבי טוב טוב לפני שאת הולכת..
אני: אני אני… אני לא יודעת מה להגיד..
אור: אני אוהב אותך!!! וגם שאני עם לירון.. אני לא מפסיק לחשוב עליך..
אני: אני צריכה ללכת..
הלכתי משם מבולבלת כל כך.. לא ידעתי מה לעשות, אם להאמין..
_____________________________________________________________________
הגעתי לבית של עמית דפקתי בדלת לפני שאני יתחרט..
עמית פתח את הדלת ראה אותי ואמר..
עמית: למה באת? להגיד לי שזה נגמר? את זה כבר הבנתי..
אני: אני כל כך מצטערת.. בבקשה תסלח לי!! הרגשות השתלטו עליי..
עמית: אני רוצה שתדעי, אני יחכה לך תמיד!! תמיד!! גם שאני יהיה עם מישהי אחרת אני ימשיך לחכות.. אני יאהב אותך לנצח.. אל תשכחי את זה.. עכשיו בבקשה אל תקשי עליי יותר… תלכי מפה
אני: אני יגיד את מה שרציתי ואלך.. אני לא ישכח אותך בחיים!! אתה היית ובעצם תמיד תישאר האהבה הראשונה שלי, הנשיקה הראשונה שלי.. האחד שלימד אותי מזה לאהוב.. אבל הרגש שלי לאור כבר חזק מידי אני כל כך מצטערת.. באתי ללכת.. ואז עמית עצר אותי.. והתנשקנו..
עמית: הנשיקה האחרונה.. שיהיה לכם בהצלחה…
הלכתי משם כל כך מבולבלת.. הלכתי למקום האהוב עליי – לים :) ישבתי על החוף הבטתי בנוף בגלים באנשים.. הים מרגיע אותי ונותן לי תחושה טובה.. אחרי בערך שעה הגעתי הביתה..
הגעתי הביתה ראיתי את שון וכל הבית מבולגן..
אני: שוןןן שון מה הולך פה??
שון: אני לא מאמין.. שזה קרהה אני לא מאמיןןן!!!
אני: מה קרה??
שון: אני לא מאמיןןן!!!
אני: תסביר לי כבר מה קרה
שון: ג'יד… היא.. אמרתי לה שתבוא אליי ונראה סרט היא אמרה לי שהיא אצל סבתא שלה.. אז בינתיים יצאתי לסיבוב בפארק.. ומה אני רואה??
היא עמדה לה שם והתנשקה עם….

2 תגובות ממשיכה :)


תגובות (2)

תמשיכיי!!

01/03/2013 07:28

אם תיהיה לי עוד תגובה.. בזמן הקרוב אני יעלה.. ואם לא.. אז אני אוכל לעלות רק במוצש כי אני שומרת שבת…

01/03/2013 07:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך