האהבה הראשונה פרק 17 (תקראו בבקשה!!!)

09/03/2013 590 צפיות 6 תגובות

הרופא אמר.. המכה בבטן פגעה באיזור נורא רגיש, המצב שלך ממש גרוע!!! יש שתי אפשרויות..
האחת היא שתעברי ניתוח שאחריו הסיכויים שתוכלי ללדת בעתיד הם נמוכים מאוד..
או שלא תעברי את הניתוח והסימנים בבטן ישארו וגם יש מצב גדול שזה יתפשט לשאר הגוף ויגרום למערכות שלך להחלש ואפילו יוכל לגרום למותך.. אני מצטער ההחלטה היא שלך…
הסתכלתי על עמית והתחלתי לבכות הוא ישב שם מחבק ומנגב את הדמעות.. אחרי כמה דקות של שקט הוא אמר..
עמית: אני מאוד מקווה שתבחרי באפשרות הראשונה, אם תמותי אני לא אוכל לחיות עם העובדה הזאת שאת לא איתי!!!
אני: אני אני לא אוכל ללדת :( , אף פעם!!!!
עמית: אולי כן.. הוא אמר שיש סיכוי אל תאבדי תקוווה.. ולא משנה מה יהיה אני פה לצידך :)
אחרי 3 שעות הרופא הגיע והחלטנו שאני אעבור את הניתוח.. למרות הכל!! :(
הניתוח יהיה בעוד שעה..
אבא הגיע לבית חולים עם שון והראל כולם היו שם.. מחכים בוהים בי ואומרים לי שהכל יהיה בסדר.. אחרי כמה דקות אפילו ג'יד באה ואיחלה לי בהצלחה.. והיא ישר הלכה כשראתה את עמית.. :\
ביקשתי שעמית יכנס איתי לחדר הניתוח רציתי אותו לצידי אחרי המון וויכוחים נתנו לו אישור להיכנס איתי :)
היו עוד 2 דקות לניתוח כבר הייתי בתוך החדר מחכה לרופא.. פתאום אור נכנס.. :O
הייתי בשוק לרגע, ברגע הזה כבר עמית הספיק לריב איתו..
עמית: יא חתיכת נבלה עוף מפהההה!! אתה גורם לה לזה!!!
אור: אני רוצה לדבר איתה ודחף את עמית..
שניהם התחילו לריב והרופא הגיע כולו גם בשוק.. בדיוק כמוני… אחרי דקה הם הפסיקו ואור אמר שהוא לא יוצא עד שהוא מדבר איתי.. עמית בא לצאת ואז החזקתי לו את היד אמרתי לו..
אני: עמית, בבקשה אל תעזוב אותי לבד..
אור: טוב טוב תישאר גם אתה.. בקיצור אני מצטער.. הייתי שתוי, לא שלטתי במעשים שלי..
עמית: זה מה שיש לך להגיד??? יא בן זו…
אני: שששש.. השתקתי את עמית.. אור.. אני רוצה שתלך!!! עכשיו!!!
הרופא הגיע נתן לי מן זריקה ואחרי 10 שניות שקעתי נרדמתי.. הרגשתי את היד של עמית איתי :)
אחרי הניתוח הרופא בא לחוץ למשפחה שלי ולחברים ואמר ש……..

2 תגובות ממשיכה :)


תגובות (6)

במשךךךךךךך המשךךךךך

09/03/2013 12:27

במשךךךךךךך המשךךךךך

09/03/2013 12:27

במשךךךךךךך המשךךךךך

09/03/2013 12:27

תמשיכייייי

09/03/2013 21:59

תמשיכייי!!!!

10/03/2013 06:45

ממשיכה :)

10/03/2013 06:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך