היי אני חדשה פה ואני מקווה שתקראו... :) אני אעלה פרקים בתדירות ובאיזה שהוא שלב אני אחליט על ימים מסויימים בהם אעלה פרקים :) love you !

האור שבקצה.. פאנפיק על וואן דיירקשין 1D

02/12/2012 609 צפיות 2 תגובות
היי אני חדשה פה ואני מקווה שתקראו... :) אני אעלה פרקים בתדירות ובאיזה שהוא שלב אני אחליט על ימים מסויימים בהם אעלה פרקים :) love you !

ישבתי שם, בקור המקפיא של בריטניה, יכולתי להרגיש את הקור הזה חודר לעצמותי מאחר ולבשתי חולצה ארוכה וג'קט בלוי, אותו אחד שלקחתי כאשר פינו לי את הבית אחרי שאמא מתה. אותו אחד שהייה איתי עוד מישראל.לפני שנה אני ואמא שלי עברנו לבריטניה, זה היה החלום שלי לגור פה! באותם השנים לאמא לא היו שום בעיות לא הייתי צריכה לרוץ לבית חולים ולהשאר לישון שם כמה ימים, רק כדי שאמא לא תרגיש בודדה! והיום, האישה שהצילה את חיי, האמא המאמצת שלי שהייתה ממש כמו אמי האמתית היום היא מתה ואיתה לקחו לי את הדירה. אז היום אני ישנה בבית של חברה שלי רק עד שאני אסתדר. ישבתי ל המדרכה ופתאום תקפה אותי צמרמורת, התקף זיכרון, אחד כזה שגרם לי לעצום את עיני ולבכות, אחד שהייתי מוכנה לוותר עליו. הנחתי את ידי על הלחיים שלי ובכיתי, ידעתי שאני צריכה להתפרק. בת 17 ואני לבד, בת 15 ואיבדתי הכל, גם את הבית! את המחשבות האלו עצר גבר צעיר שהתיישב לידי, הוא היה נראה מוכר, והריח שהופץ ממנו גרם לי לרצות עוד.. "קרה משהו" הוא לחש
"לא משהו שתוכל לעזור בו" עניתי בכעס
"תמיד אפשר לנסות" הוא התעקש
פתאום שמעתי צעקות "אוומיגד זה הוא!" ראיתי חבורת בנות רצות לכיוונינו והוא המשיך להסתכל עלי..
"רואה יש דברים מעניינים ממני" אמרתי מנסה להזכר בגבר שעמד מולי אך ללא הצלחה.לפתע הוא תפס את ידי


תגובות (2)

מהמם תמשיכי!! ואפשר להיכנס לסיפור כחברה של זאיין או נייל?? שחף 19 שיער חום מתולתל ארוך עיניים חומות אפורות רזה גבוהה מנגנצ גיטרה פסנתר ותופים ושרה ורוקדת ומציירת אוהבת לדבר בטלפון ולחפור וחכמה מאוד.. ותקראי את הסיםורים שלי ושל ענבר ושל אור ושל שיר ושל יולי ושל בקי ושל שירן ושל עוד מלאמלאמלאמלאמלאמלאמלאמלאמלאמלא שבטוח שחכתי וסליחה כי אני ממש לא בפוקוס היום…..

03/12/2012 06:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחח שמחה שלמוע שנהנת אני עכשיו כותבת את הפרק הבא ואני אעלה אותו היום ואני אנסה להכניס אותך איפה שהוא :)

03/12/2012 09:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך