חרש
תגיבו שאני יידע אם להמשיך...

הבחור האבוד! פרק חמישי

חרש 19/05/2013 593 צפיות 3 תגובות
תגיבו שאני יידע אם להמשיך...

״אאאממממ מי אתה?״ שירן שאלה. ״אני שוטר סמוי כאן באזור ופה זה לא מקום טוב לילדים קטנים!״ ניר תפס ביד של שירן ומשך אותה והם רצו עד החוף. ״למה אנחנו כאן? אני לא אוהבת את החוף בלילה״ ניר נתן לה מבט של תסמכי עליי לא כדאי להיות במקום כזה.
הם התחילו ללכת בחוף ושירן כל הדרך הסמיקה כי ניר עדיין לא עזב את היד שלה והיא התחילה לקבל פרפרים בבטן! היא לא יודעת מה לעשות. אבל ניר היה שקוע במחשבות ולא על הידיים שלהם.
-בתוך הראש של ניר-
״אולי תתן לי ללכת כבר הביתה יכחול?? נראה לך שאני יגיד לך משהו יחתיכת מלשן! לך לך תיסע ברחוב עם צ׳קלקה ישטינקר!״ ״ניר אני רק רוצה לדעת איפה אלפרון ואני משחרר אותך״ ״אתה כמה הוא מסוכן ימפגר!? הוא ירצח אותי!!״ ״אני יסדר לך חיים חדשים הכל! מספר זהות שונה הורים בית ספר טפסים כל הבלגן רק תגיד לי איפה אלפרון נמצא ואני עושה את זה!״ ״ניר ניר ניר!!!״
ניר הסתכל על שירן בהפתעה כאילו הוא פתאום איתה. ״אהה סליחה״ ועזב לה את היד כי הוא הכאיב לה. ״לאן נעלמת לי?״ ״שמעי אני יספר לך הכל אבל לא עכשיו זה לא הזמן המתאים״ שירן לא הבינה אבל כיבדה אותו. היא ראתה ספלסל בדרך והם התיישבו עליו מביטים לכיוון הים. שירן מרוב פרפרים בבטן החליטה שהיא לא יכולה ככה ולאט לאט החליקה את הראש שלה לכתף של ניר. הוא נתן לה מבט אבל מבט מפחיד והיא נבהלה אבל הוא התחיל לחייך והם הסתכלו אחד בשני. ניר הבין שהיא עשתה את הצעד הראשון והוא שם את היד שלו על הצוואר שלה שתרגיש שהוא איתה בכיוון. שירן כבר עוד רגע מתפקעת כאן והסתכלה לו ישר לתוך העיניים שלו. היא נמסה רק מהעיניים שלו שלא נדבר על החיוך שלו! היא אף פעם לא התאהבה במישהו והיא רק בת 15! ניר הסתכל לה לתוך העיניים וחשב וואי היא באמת יפה! וחשב טוב עדיין תורי לעשות צעד ונתן לה חיבוק חם ואוהב ונתן לה נשיקה על הלחי הרך שלה. שירן עוד רגע מתה שם. היא הרגישה את השפתיים של ניר וחשבה וואי איזה נשיקה עדינה ורכה אני מתה!!!!! היא עצמה עיניים והם התחילו להתנשק שם בחוף בלילה עם אור של ירח מלא. שירן הרגישה איך הידיים של ניר מחבקים אותה במותניים שלה והיא חיבקה אותו מהצוואר ונישקה אותו בעדינות על הצוואר וכך גם ניר לשירן.
הם התחילו לחזור לכיוון הבית של שירן מחובקים ושירן לא מפסיקה לחשוב וואי כמה שאני דלוקה עליו! הוא פשוט ילד טוב הוא לא רוצה לפגוע בה. אני לא יודעת מה הוא עבר אבל זה ממש עשה אותו בוגר ורואים את זה! הם נעמדו מול הבניין של. ושירן נזכרה שאבא בחו״ל. ״רוצה לעלות אליי לדירה לא כדאי להיות ככה ברחוב בלילה.״


תגובות (3)

תמשיייייייייייייייך ואוו איזה פרק יפה מעניין ויש מתח …..
מחכה להמשך……
אוהבת שרית

19/05/2013 08:58

איזה נווווושים ! D:
תמשיך !

19/05/2013 11:21

הערות שלי מהפרק הקודם..

20/05/2013 10:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך