חרש
סליחה שלא כתבתי היה לי עומס בבגרויות ורק היום התפנתי לרשום....
3 תגובות ואני ממשיך;)

הבחור האבוד! פרק עשירי

חרש 26/05/2013 609 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא כתבתי היה לי עומס בבגרויות ורק היום התפנתי לרשום....
3 תגובות ואני ממשיך;)

ניר עלה לדירה עם שירן. האיש עקב אחריהם עד שהם נכנסו לבית. הוא רשם את המספר של הדירה והתקשר לבוס שלו. ״שמע הם עכשיו בבית שלה מה לעשות?״ הוא שמע רשרוש של דלת נפתחת וברח לבחוץ. ״שמע את הבן תיקח חיי אבל את הבת תגרום לה להתעלף וככה לא יחשדו בכלום.״ האיש ניתק ונכנס בחזרה לדירה כשהוא רואה מולו את ניר. האיש הופתע ועצר לרגע.
ניר הסתכל על האיש והרגיש שהוא מכיר אותו. הם הסתכלו אחד על השני וניר ידע בדיוק מה עומד לקרות!! ניר התחיל לברוח אבל האיש תפס לו ברגל. ניר העיף לו אגרוף כל כך חזק שהוא עילף את האיש.
הוא התקשר לשוטר האחראי עליו וסיפר כל מה שהרגע היה, והוא לא הפסיק לרעוד עד שהם הגיעו. ״ניר איך אתה מסתבך עם כל זה כל פעם מחדש?״. ניר לא ידע מה לענות לו אבל הוא חשב שיש כאן משהו לא טוב. ״תגיד היה פעילות כלשהי מיוחדת בהאזנות ששמתי בבית שלו?״ השוטר בסתכל עליו כאילו הוא נפל מהשמים. ״אנחנו לא קיבלנו כלום בזמן האחרון מההאזנות. אתה חושב שיש כאן משהו?״
ניר חשב לרגע על כל מה שהיה הרגע ובזמן האחרון. ״אני חושד שהם עלו על ההאזנות כי היה צריך להיות פעילות מטורפת אחרי כל מה שעצרתם אז יש לי הרגשה לא טובה כאן.״ השוטר חשב לרגע וחייך פתאום. ״מה אתה מחייך יכחול?״ השוטר הסתכל עליו. ״שמע היה משהו מוזר אתמול בהאזנות כאילו הם לא עובדים ואז פתאום כן. יש מצב שיש אצלנו חפרפרת ואנחנו צריכים להוקיע אותו. אני גם יודע איך אבל זה מחייב ממך להתחיל לשאת נשק קל עלייך למען הבטיחות שלך.״ ניר נדהם ממה שהרגע אמר לו השוטר! ״איך!? אני לא יודע לירות באקדח ואפילו לא הרגתי אף פעם!״ השוטר הרגיע אותו והסביר לו הכל.
ניר חזר אל שירן ואמר לה כל מה שהרגע היה. הפתיע אותו שהיא עדיין יוצאת איתו למרות כל מה שהוא עובר וכמה שזה מסוכן. ״שמעי את בסדר עם כל זה כי אני לא רוצה לפגוע בך?.״ שירן הסתכלה עליו וחייכה. ניר לא ידע אם זה טוב או רע. ״שמע אני יודעת מה הסיכונים אבל אני אוהבת אותך וזה לא יפריד בינינו. אי אפשר לחיות ככה אבל אני מוכנה לקחת סיכון.״ ניר חייך והתחיל לנשק אותה בעדינות וברכות על השפתיים. היא ליפפה את הרגליים שלה סביבו מכל צד, והוא הרים אותה אל החדר אורחים. ״את יודעת כמה אני אוהב אותך?״ הוא אמר זאת בין כל נשיקה. ״לא בוא תגיד לי ונראה כמה אתה שווה.״ ניר הפסיק לנשק אותה. היא הסתכלה עליו במבט של ילד בן שלוש כאילו לקחו ממנו את המשחק שלו. ״כמו שהשמש ממהרת לזרוח ככה אני ממהר לקום בבוקר לראות אותך אותך ישנה עם חיוך.״
שירן שמעה את זה והתחילה לטרוף לו את השפתיים! הם שמעו פתאום רעש מכיוון הדלת……….


תגובות (4)

תמשיייייייייייייייייייך …………עכשיו חחחח אין לישון אתה ממשיך עכשיו זה ברור לך חחחח
מחכה להמשך………………מתח……מתח……
אוהבת שרית
ולילה טוב =)

26/05/2013 14:44

חח תמשיך…
לא באה לי בטוב השירן הזאת..~~
ובוקר טוב ^_^

26/05/2013 21:58

תמשיייייך… איזה חמווודים הם ! D:
ובהצלחה בבגרויות…

26/05/2013 22:34

חחח תודה!

26/05/2013 23:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך