חרש
תגיבו שאני יידע אם להמשיך או לא....

הבחור האבוד! פרק רביעי

חרש 19/05/2013 633 צפיות 2 תגובות
תגיבו שאני יידע אם להמשיך או לא....

ניר עמד במקום ולא יכל לזוז. איציק נתן לו מבט ״ מה קרה לך מה חשבת שנצא לסיבובים כמו הומואים בעיר בלי לעשות כלום?״ ״אני הולך תזמינו אותי כשאתם לא שותים אני לחרא הזה לא חוזר שוב!״ שירן הסתכל על ניר ״נירוש אם אתה לא רוצה אל תשתה אבל לפחות תהיה איתנו תכיר את אשקלון. אל תלך.״ אבל ניר לא רצה לשמוע והתחיל לחזור אל הבית. הוא היה בטוח שזה יהיה שונה בבית ספר הזה הוא לא יכול כל הזמן לחזור אל החיים האלה! הוא נדר לעצמו את זה והוא לא מתכוון לוותר על זה!! אחרי חצי דקה שירן הצטרפה אליו בהליכה ״אני לא רוצה לחזור לחיים האלה!! אני נדרתי לעצמי משהו ולא יעזור לך כלום אני לא מסתובב איתכם אז אל תנסי לשכנע אותי!!״ ״אני לא מתכוונת לשכנעה אותך לחזור אבל מה שבטוח שהערב אתה יוצא לסיבוב בעיר איתי!!״ ניר נתן לה מבט וחייך.
שירן לקחה אותו בערך לכל מקום אפשרי באשקלון. הם צחקו ונהנו וניר הבין עם כל דקה שעברה למה שירן מתחברת איתו אבל הוא נתן לה לעשות את הצעד הראשון.
ניר הבין שעליה הוא יכול לסמוך אבל את הסיפור שלו הוא לא יכול לספר לאף בן אדם. הוא יודע שברגע שהוא פותח ומספר אנשים יתחילו לרחם עליו וזה הדבר האחרון שהוא רוצה! שירן הסתכלה עליו לאור הירח המלא ונתנה לו מבט של תעשה כבר משהו!! ניר הסתכל בשעון וראה שכבר 3 בבוקר. ״אני ייקח אותך לבית את לא יכולה להסתובב כאן לבד״ ״תודה אבל אני לא ילדה קטנה אני יכולה ללכת לבד לבית״ ״אז לא תתנגדי אם אני יבוא איתך״ שירן צחקה ונתנה לניר ללוות אותה לבניין שלה.
כל הדרך הם שתקו ולא דיברו. ניר ידע בדיוק מה שירן רוצה ממנו בסוף הערב אבל בשבילה אסור לו לעשות את זה. הוא לא רוצה לסכן אותה עם החיים שלו ולערב אותה בבלגן שהוא יצר לעצמו.
״טוב שמע אני חייבת לשאול אבל אל תכעס עליי״ ״לכי על זה״ ״מה הסיפור שלך? כאילו מה קרה לך בחיים הקודמים?״. ניר ידע מה היא רוצה שהוא יספר לה אבל השאלה של האם לערב אותה או לא בוערת לו!! הוא הסתכל עליה ישר לתוך העיניים שלה ״אל תכניסי אותי לפינה הזאת. אני עברתי המון אבל אני לא יכול לערב אותך בזה. זה מסוכן בשבילך!!״ ״למה אתה מתכוון?״ ניר לא רצה לספר. היא יקרה ותמימה מדיי בשביל זה. ״יום אחד אני יספר לך אבל עכשיו זה לא הזמן המתאים״ שירן הסתכלה עליו והבינה שיש כאן יותר ממה שהיא חושבת. ״שמע תן לי לקחת אותך למקום אחרון ואז נלך לבית שלי שה מקום ממש יפה!!״ ״ מאוחר שירן זה לא טוב״ ״בבקשה רק לשם ואז נחזור אני מבטיחה!!״ ניר נכנע אין לו איך להתנגד היא שולטת עליו עם המבט הקסום הזה שלה.
הם הגיעו למין מזרקה שמחליפה צבעים בכל הגוונים. שירן הסתכלה עליו במבט שלה. ניר לא ידע מה לעשות. ״מה אתם עושים פה ילדים!? למה באתם לכאן??״


תגובות (2)

ברור ! תמשיך דחוף ! זה מהמם D:

19/05/2013 07:53

מה זה עם אני עדה עם להמשיך או לא?
אתה ממשייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייך אופס חחח
אתה חייב להמשיך אני מחכה להמשך….
ופרק יפה מאוד
אוהבת שרית

19/05/2013 07:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך