חרש
תגיבו לדעת אם להמשיך..

הבחור האבוד! פרק שביעי

חרש 20/05/2013 606 צפיות 10 תגובות
תגיבו לדעת אם להמשיך..

הפיצוץ גרם לצילצולים באוזניים של ניר והוא היה כולו מבולבל! שירן הייתה על הריצפה והיא מתה מפחד. ניר ראה אותה וחיבק אותה חזק והרגיש את הרעידות שלה ״אני שומע צילצולים באוזניים אבל אני בסדר מה איתך?״ ״אני לא יודעת אבל בסדר נראה לי.״ הם הסתכלו מחוץ לחלון והבינו למה היה פיצוץ. היה חור ענק באמצע הכביש ליד הבניין. שירן אף פעם לא ראתה טיל נופל אבל היא הבינה ששוב יתחיל העונה הזאת שכולם יפחדו לצאת לבחוץ. המשטרה הגיע למקום וסגרו את האזור עד שיתקנו את הכביש ויפנו את הנפל.
זה היה בוקר של שישי וכל החדשות היו מלאות בסיפור על הטיל. שוב יתחילו התקפות ושוב העולם בדרום יתהפך! היה שקט לבינתיים אבל כולם חיכו עד שיתחילו עוד פעם האזעקות והסירנות.
ניר ושירן ישבו בחדר של. ופשוט ניסו להתאושש מהפיצוץ הזה שהיה. ״לא הייתי אף פעם בהתקפת טילים תמיד הייתי מחוץ לטווח.״ ״שמע אני קצת רגילה לזה אבל כל פעם מחדש זה מפחיד. רק שתדע שהחדר אורחים הוא בעצם המקלט בבית אז רק תרוץ לשם ויהיה בסדר.״ ניר הסתכל לה בעיניים והבין שזה עולם שאף אחד לא אוהב אותו. אנשים חיים ככה כמה שנים וכל פעם הם מחפשים את הדרך המהירה למקלט.
הם יצאו לאכול ארוחת בוקר ליד החוף ונכנסו למים. ניר התקשר למשפחה שלו ואמר להם מה התוכניות שלו והוא בסדר ושלא ידאגו לו הוא יבוא פעמיים בשבוע כדי לראות אותם שלא ידאגו לו שהוא עושה בעיות. שירן אהבה איך ניר מנצל את ההזדמנות שנתנו לו. היא הסתכלה לו בעיניים ונמסה. יש לו עומק בעיניים הוא לא מפחד מכלום הוא כל הזמן רגוע ולא יעזוב אותה בשום מצב!
״מה זה המבט הזה?״ ״מה אתה רוצה אסור לי להסתכל עלייך!?״ היא צחקה. ״אז היום יצא חוק שאוסר על בנות להסתכל לי בעיניים!״ ניר צחק. הם הלכו בחזרה לדירה של שירן. ניר נכנס להתקלח להוריד את כל החול שיש עליו. שירן הכינה לבינתיים ארוחת צהריים של פסטה עם רוטב חריף קצת בכוונה שניר קצת יסבול.
ניר יצא מהמקלחת וראה את כל האוכל מוכן כבר ורק היה צריך לסדר שולחן. הוא הרגיש כמו בסרט של דרמה. שירן נכנסה למקלחת לבינתיים. הוא סידר את השולחן ונזכר ששכח את השעון שלו במקלחת. הוא נכנס למקלחת. ״אההה מה אתה עושה?״….


תגובות (10)

Omgהוא נכנס לה למקלחת ~ פרצוף עמום~
תמשיייייייייייייך אני במתח…..
אוהבת שרית

20/05/2013 05:20

יואווו!למה זה קצר? ל ה מ ש י ך!

20/05/2013 05:26

תמקיךךך!!!
אתה כותב ממש יפהההה !!!

20/05/2013 06:02

חחח *~*
תמשיייך דחווופ ! D:

20/05/2013 08:52

סליחה שזה קצר חחח אני כותב דרך האייפון ויש לי הגבלה…

20/05/2013 08:56

חחח טוב אז תמשיך
ולמה יש לך הגבלה . אוץ . חחח
אוהבת שרית

20/05/2013 09:01

לא יודע זה עושה לי בעיות אז משתמשים במה שיש….

20/05/2013 09:05

חחח אז אתה ממשיך או לא?

20/05/2013 09:05

חחחכן

20/05/2013 09:34

כן כבר ראיתי והגבתי ואיי איזה הדיש אתה חחחחח

20/05/2013 09:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך