חרש
איך זה עד עכשיו?

הבחור האבוד! פרק שישי

חרש 19/05/2013 545 צפיות 2 תגובות
איך זה עד עכשיו?

״אז בא לך לעלות לדירה שלי?״ ניר כל כך הופתע מהשאלה הוא לא ידע איך להגיב. הוא ידע שאם הוא עולה לדירה של שירן כל המשחק משתנה בין ברגע! ״אני לא יודע תאמת״ שירן אפילו לא ידעה למה היא שאלה אותו אם הוא רוצה לעלות לדירה שלה. היא חשבה רגע על מה שהיא אמרה והבינה למה ניר מופתע. ״אוי שיט אמממ וואי איזה מטומטמת יצאתי עכשיו!!! לא התכוונתי בקטע הזה.״ ניר נרגע ונישק אותה נשיקה ארוכה. ״אבל בלי קטעים סבבה?״ ״אמממ זה תלוי מה הם הקטעים?״ שירן התחילה לצחוק והם עלו לדירה.
״אבא שלי בחו״ל לעוד שבועיים ואני פשוט לא רוצה להעביר את הלילות לבד״ שירן הסבירה לניר שאבא שלה הוא איש עסקים בכל המובנים. גם עסוק וגם עושה עסקים אז אין לו הרבה זמן פנוי לשירן. ניר אמר שהוא יישן אצלה בבית עד שאבא שלה יחזור לארץ אבל הוא רק צריך להודיע להורים המאמצים שלו שהוא יהיה פה בזמן הקרוב כדי שהם לא יתחילו לדאוג לו וזה.
שירן עשתה לו סיור קצר בבית שלה והראתה לו את החדר שלה שירותים מקלחת מטבח וחדר האורחים עם המיטה הזוגית. ״כיף לך שיש לך בית כזה״ שירן הביטה בו ״למה אתה מתכוון?״ ואז ניר בעצם נכנס לפח של עצמו והבין מה הוא אמר לא בדיוק טוב. ״אמממ טוב אני יספר לך חלק כדי לא לבאס את החיים שלך אבל שום מילה לאף בן אדם אפילו לחבר שלך!״ הם צחקו. ״לא תמיד היה לי בית קבוע. אני בא ממשפחת פשע כבדה מאוד מבאר שבע. אני גדלתי על ערכים של משפחה קודמת להכל ואין דבר שיפריד את המשפחה!! אבל בזמן האחרון המשטרה כל הזמן חיפשה את אבא שלי ואני כל הזמן עברתי בין משפחות אומנה עד שהחלטתי שלא מתאים לי ואני התחלתי גם להיכנס לעולם הפשע. מפה לשם ואני נתפסתי סוף סוף והמשטרה לא שיחררה אותי עד שאני מגלה להם איפה אבא שלי שהתחפר בעולם התחתון. אבל לא ידעתי אז נתתי להם משהו אחר והנה אני נמצא כאן היום״
שירן לא הצליחה לעכל את זה שהיא בעצם עומדת מול ילד שעבר הרבה מאוד דברים לא טובים בחיים. ״אני מבינה שאתה רק רוצה לעזוב את העולם הזה כי אז לא הייתה שותה עם כולם נכון?״ ניר הסתכל עליה וחייך ״ כן כי תחשבי על זה לא מקבלים כל יום הזדמנות פז כזאת!״ שירן חייכה אליו בחזרה הם הביטו אחד בשני והסמיקו והתחילו להתנשק על הספה.
אחרי כמה דקות שירן נרדמה על ניר והוא קלח אותה לחדר שלה ושיחרר לה את הנעליים והוא נרדם בחדר אורחים.
בבוקר שירן התעוררה וראתה את ניר מסתכל עליה. היא הסמיקה. ״מה אתה בוהה בי ככה? אתה יודע שזה לא מנומס!״ פתאום משום מקום הם שמעו פיצוץ מפחיד מבחוץ!!…


תגובות (2)

אחד היפייייים!מ מ ש אהבתי.

19/05/2013 13:48

תמשייייך מה זה איך ?
אני במתח…..מתח….
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית

19/05/2013 14:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך