הבחור האבוד! פרק שלישי

חרש 18/05/2013 499 צפיות 2 תגובות

נוי הייתה פשוט מופתעת מהשאלה הזאת. ניר חשב לרגע על מה הוא אמר והבין מה הוא עשה לא נכון. הוא בקושי מכיר אותה אז מה יגרום לה לומר לו את האמת? הוא הסתכל לה בעיניים וראתה איך עוד רגע היא נשפכת מצחוק. הוא לקח נשימה ואמר: ״אני מתכוון כאילו היית עצובה שאותו יום אז חשבתי שאת פשוט חושבת לעצמך״. היא שוב הסתכלה עליו בהלם ״היה לי יום מטורף ופשוט רציתי זמן לעצמי אבל תודה על הדאגה״. ניר ראה איך כל הבית ספר מסתכל עליו כאילו הוא עשה משהו אסור. אבל לא היה לו אכפת העיקר שהוא לא ייצא מפגר מול כולם אלא רק קצת טיפש.
הצלצול הגיע וכול חוזרים לכיתות שלהם וניר עצם עיניים ודמיין איך כל זה לא היה קורה! הוא שמח על זה ששוב הוא יכל לדמיין שוב. הוא החליט לחקור קצת את הנושא הזה שהיה לו פתאום חושך בדימיון שלו. הוא נכנס לכיתה באיחור אבל לפני המורה.
שירן באה ושאלה את ניר: ״אתה מכיר את נוי?״ ״לא אני חשבתי אולי היא לא מרגישה טוב או משהו כזה אז שאלתי אותה מה קרה לה.״ ״אההה איזה חמוד אתה.״ ניר שמע את זה וכמעט התעלף! ״מה אמרת?״ ״שאתה חמוד. אתה חדש כאן וכבר דואג לאנשים שאתה לא מכיר זה נחמד להכיר בן אדם כזה.״ זאת הפעם הראשונה בחיים של ניר שמישהו קרא לו חמוד!! הוא תמיד נקרא אידיוט טיפש מפגר מטומטם הומו חרא זבל והמון שמות גנאי אחרים. ״תודה אני מניח.״ ״ורק שתדע לך לא כדאי לך להתקרב אל נוי.״ ״למה?״ ״ היא הסתבכה המון פעמים והיא יותר מדיי מסוכנת לאנשים. יש לה חברות והגל אבל הם לא בדיוק אנשים שכדאי להסתובב איתם ברחובות.״ ״אההה הבנתי תודה שוב״.
בסוף הלימודים בא ילד מהכיתה של ניר ושאל: ״אההה אחי ניר תגיד בא לך לצאת איתנו החברה לסרט ואז לישון בבית שלי? אתה חדש והכל אז חשבנו שאולי נכיר אחד תשני.״ ״תודה איציק נכון?״ ״כן״ ״אני יגיע רק מתי ואיפה?״ ״אני יאסוף אותך ב8 מהבית שלך תן לי רק תכתובת.״ ניר נתן לו את הכתובת ונפרדו.
לניר היה נחמד שאנשים רוצים להתחבר איתו. תמיד הוא היה הדחוי ותמיד היה הולך למקומות לא טובים. הוא נשבע לעצמו שאם הם יעשו שטויות הוא עוזב ישר לבית בלי לחשוב פעמיים. הוא למד מלקחים של העבר והחליט שהפעם הוא לא מפקשש עם ההזדמנות הזאת שנתן לו השופט!
איציק איחר קצת אבל הגיע בסוף והם יצאו לעיר ופגשו את כל החברה.
ניר הופתע לגלות שהחברה זה גם כמה בנות וביניהם שירן שישר באה ונתנה לו חיבוק של כאילו הם מכירים כבר שנים. ואז איציק אמר: ״טוב אז למי יש את הבקבוק ואת הנרגילה?״……..


תגובות (2)

ואוו איזה פרק יפה תמשייך
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית

18/05/2013 12:11

אז ככה:
כשמדברים צריך לרדת שורה כדי שזה יהיה יותר ברור ומובן ולא: "…" "…" אלא ככה:
"….." אמר_
"……" אמרה _
זה מרגיש לי כאילו אני עפה קצת אבל בסדר…
ממשיכה לקרוא ^_^

20/05/2013 09:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך