חרש
איך זה עד עכשיו?

הבחור האבוד! פרק שמיני

חרש 20/05/2013 583 צפיות 9 תגובות
איך זה עד עכשיו?

״אממממ וואו סליחה לא התכוונתי!״ ניר סגר את הדלת במהירות! שירן עוד רגע מתה מפדיחה היא סיימה מהר להתקלח. התלבשה זריז ויצאה לוודאות שניר לא התאבד מרוב בושה! ״פשוט שכחתי משהו במקלחת ושכחתי שאת מתקלחת. סליחה באמת לא התכוונתי להתפרץ ככה!״ ״אתה יודע שאתה מזה חמוד כשאתה נבהל כשאני חושבת על זה״ ניר לא הבין מאיפה לעזאזל היא הביאה את היציאה הזאת! ״למה את מתכוונת? הרגע ראיתי אותך עירומה מה אני אמור להרגיש?״ שירן חשבה שעד כמה שזה פדיחה אין מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה. היא ניסתה לגרום למצב להיראות מגוחך ולא לתת לזה להשפיע על ניר. ״עזוב בוא נאכל האוכל מוכן וסתם חבל להיתקע על הרגע הזה.״ הם התחילו לאכול וניר לא יכל להתאפק וצחק. ״מה מצחיק אותך?״ ״אני מרגיש כמו בסרטים רומנטיים כאלה שאנחנו יושבים ואוכלים כמו זוג אוהבים!״ שירן מרוב צחוק כמעט נחנקה והתחילה להשתעל. הם לא הפסיקו לצחוק עד שנשמעה אזעקה בחוץ. הם רצו לחדר אורחים שהוא בעצם המקלט התחילו לראות שם טלוויזיה. ניר התחיל ללטף את השיער של שירן והיא כמעט נרדמה עליו. הם חזרו בחזרה לאוכל שכבר מזמן התקרר וניקו את הצלחות. הם ישבו על הספה והתחילו להתנשק בעדינות וברכות. שוב פעם הייתה אזעקה והלכו למקלט. ״דיי כבר עם האזעקות האלה מה קרה מלחמה!?״ שירן הסתכלה עליו ״אל תתייחס לזה! זה לא שווה את זה״ הם שוב התנשקו ושירן התחילה להרים לניר את החולצה. ״אממ את בטוחה בזה? זה לא דחוף לי ואם אני לא טועה זה גם הפעם הראשונה שלך?״ ״כך את זה כמחמאה. אני סומכת עלייך ואני אוהבת אותך! מה צריך יותר מזה!?״ ניר חייך אליה ולחש לה באוזן ״אני אוהב אותך יותר משאני אוהב את עצמי!״ הם התחילו להתנשק והיא התחילה להוריד לא את המכנסיים וניר מוריד לה את הבגדים גם כן.
הם נרדמו על המיטה עדיין מחובקים. שירן לא הצליחה להירדם כל כך. היא חשבה לעצמה יואו זה היה פשוט מדהים! אבל זה לא כמו שכולם מספרים לי שזה משנה אותך. אני מרגישה אותו דבר ואני בטוחה שגם ניר מרגיש ככה!
הם התעוררו ממש מאוחר בצהריים ושמו לב שהם כמעט ישנו יום שלם! הם הסתכלו אחד על השני וחייכו. ״אני רוצה אותך תמיד לידי ואף פעם אל תעזוב אותי!!״ ״שניה שניה שניה! ואם לי לא בא להיות לצידך אז מה תעשי!?״ ״וואי חצוף חכה מה אני יעשה לך!״ והם התחילו להתנשק.
הם התחילו לשמוע רעש של מהכיוון של הדלת ושמעו אותה נפתחת אבל נסגרת בצורה מאוד שקטה.
שירן קפצה ולא ידעה מה לעשות! היא חושבת שזה אבא שלה אבל הוא לא קורא לה!…


תגובות (9)

OMG…..אז מי זה היה?
ומה כאילו יש להם מלחמה ?
אני לא הבנתי כול כך
תמשיייך … מחכה להמשך…
אוהבת שרית

20/05/2013 09:33

מהמם !
תמשיייייייך ! D:

20/05/2013 09:48

זה בימים שלפני עמוד ענן….

20/05/2013 10:08

ואיי אתה יודעה שעכשיו אני בוכה
כי הזכרתה לי את השיר שאני וחברה שלי כתבנות אתה מוזמן לקראו אותו ולהגיב כי את השיר הזה כתבנו בזמן הזה
קורים לשיר אור

20/05/2013 10:09

השיר ממש יפה;)

20/05/2013 10:22

תודה =)

20/05/2013 10:25

יאאאאפאאאהה!!

20/05/2013 11:06

תמשיךך (=
ותרד שורה כשמישהו מדבר..

20/05/2013 12:09

חרש תמשיייך כבר …..

20/05/2013 22:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך