חרש
איך זה עד עכשיו?

הבחור האבוד! פרק תשיעי

חרש 21/05/2013 594 צפיות 6 תגובות
איך זה עד עכשיו?

״מי זה ניר?״ ניר זיהה את האיש שפרץ לדירה. ״חכי לי כאן אני יטפל בזה!״ ניר בא לבחור מאחורה וחבט לו בראש! ״מי שלח אותך לכאן או שזה לא ייגמר בטוב!״ הבחור התעלף כנראה מהמכה. ניר הסתכל על שירן שגם היא התעלפה. עדיף שתישן מאשר שתראה את זה. הוא התקשר לשוטר האחראי עליו במשטרה והודיע לו מה שקרה. אחרי 10 דקות באו שוטרים ולקחו את הפורץ. ניר הלך בחזרה לשירן וליטף את שערה עד שהתעוררה.
״מה קרה? הוא הלך?״ שירן הייתה קצת מסוחררת וניר נתן לה כוס מים שלא תתייבש. ״זה אחד מהשליחים של מי שהסגרתי למשטרה כנראה הוא פעל על דעת עצמו כי אז המצב היה שונה. את התעלפת ואז נרדמת אז חיכיתי עד שתתעוררי.״ ״איפה הוא עכשיו?״
ניר ראה שהיא מאוד מפוחדת ואמר לה ״ המשטרה לקחה אותו ובהאזנות שלהם הם לא שמעו כלום על המקרה הזה אז אין מה לדאוג״ הוא חייך אליה. שירן חיבקה אותו חזק עד שכמעט לא נשם. ״ היי אני בסדר אל תדאגי ייקח הרבה זמן עד שאני יילך״ הוא נישק אותה והיא נרגעה.
הם הלכו לבית ספר ביחד ולמדו כרגיל ולא סיפרו לאף אחד על האירוע שקרה.
״תגיד לי ניר לאן נעלמתם בסוף כשנפגשנו? עברו יומיים ולא שמענו ממכם. מה קרה?״
״שמע איציק באמת סליחה על מיקודם פשוט לי יש גבולות אדומים שאני לא יכול להרשות לעצמי לעבור. בסוף היא הראתה לי את העיר והכל. צחקנו נהנו אתה יודע דברים כאלה.״ איציק חשב וחייך. ״אתם ביחד נכון אחשלי. אל תדאג תהנו אתם מראים חמודים ביחד. ואל תדאג אחי מבין אותך לגבי גבולות. אולי פעם הבא אחי פשוט אל תשתה איתנו. אתה לא חייב וגם לא נצחק עלייך אבל תצפה לכלום אם אנחנו שיכורים.״ ניר הופתעה איך שאיציק גילה את זה מהר! ״אמממ תודה אחי ואל תדאג אני לא ישתה. רק תודיע לי לפני שאני לא יבוא לא מוכן נפשית לזה.״ איציק צחק ואמר שפעם הבאה יודיע לו.
״מה עשית!? יואוווו איך זה היה? ספרי לי הכל!!!!״ שירן דיברה עם ספיר החברה הכי טובה שלה. ״שמעי באמת שזה לא כמו מה שכולם אומרים. היה עם זה המון רגש וניר אפילו לא חשב על זה. אני עשיתי את כל הצעדים לזה וככה זה התגלגל.״ ספיר המשיכה לחפור לה ושירן המסכנה לא יכלה לברוח! ״שמעי הנה הוא בא אני יספר לך הכל בהזדמנות. ביי מאמוש״ ״טוב אבל אני מזהירה אותך דיר בלאק את לא מספרת לי הכל!״ ניר הגיע ״יאללה הולכים?״ ״כן״.
הם הלכו בחזרה לבית מחובקים. הם לא העלו על דעתם שיש מישהו שעוקב אחריהם עד לבית. ״אחי אני רואה אותו עם עוד מישהי כנראה הם זוג או משהו אני יתקשר עוד שעה אחרי שאני ידבר איתו״ ״טוב רק תגיד לו ואל תהרוג אותו אנחנו צריכים להשתמש בו!!״…..


תגובות (6)

מהמם !
תמשייייך…

21/05/2013 21:08

אתה כותב ממש ממש טוב!
תמשיך!

21/05/2013 21:53

ואייי זה מושלם איזה מתח………
תמשיייייייייייייייייך ……..חחחח
מחכה להמשך….
אוהבת שרית

21/05/2013 22:07

'אתם מראים חמודים'….-(אולי נראים..?)
ואתה לא חיייב לעשות את המשפטים קצרים, תרחיב אותם ואל תהסס להשתמש בפסיקים (סורי, אבל כמעט ואין פסיקים בסיפור. זה כמו לקרוא משפט בנשימה עצורה)
(והייתי שמחה אם תוכל לרדת שורה כשמדברים, כדי שזה יהיה ברור יותר- זה רק בשביל לשפר כן? לא כדי לפגוע )
ותמשיך את הסיפור

21/05/2013 22:11

סבב ותודה… נראה לי זה הפעם הראשונה שיש לי שגיאת כתיב אבל סבבה… ופשוט יש לי הגבלה של כמה אני יכול לכתוב אז כל פעם לרדת שורה זה קצת בעייתי…

21/05/2013 23:00

טוווב!!!!!

22/05/2013 03:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך