brendy
אני מקווה שאהבתם, אם כן, בבקשה תרשמו לי אם להמשיך או לא, ואם יש לכם הערות D:
ואם לא, אז, תגידו לי מה לא אהבתם, תמיד אפשר לתקן P:

הבחור שהיא אוהבת לשנוא – פרק 1

brendy 25/11/2011 767 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שאהבתם, אם כן, בבקשה תרשמו לי אם להמשיך או לא, ואם יש לכם הערות D:
ואם לא, אז, תגידו לי מה לא אהבתם, תמיד אפשר לתקן P:

יסמין נכנסה לפייסבוק, היא בדקה קודם כל אם הוא מחובר ולאחר מכן עברה לבדוק את ההתראות שהיו לה. כמעט כל ההתראות היו מה"חבורה" שלה- כמעט כולם אנשים שהיא לא מכירה, חוץ מאחד, שבזכותו היא "מכירה" את כולם.
מי שהיא חיכתה לו סוף סוף התחבר. מכל האנשים בחבורה הזאת שלה, איתו היא אהבה לדבר הכי הרבה. הם דיברו בפלאפון כל הזמן- בבית, בהפסקה, וכשלא יכלו לדבר בפלאפון, אז הם שלחו אסמסים, היא הרגישה שהיא מכירה אותו ושהוא מכיר אותה יותר מכל אחד אחר. אבל היא לא הכירה אותו. היא אפילו לא ידעה איך הוא נראה, כי המצלמה שלו לא עבדה טוב כשהם דיברו בסקייפ, ולא היו לו תמונות בפייסבוק.
היא סיפרה לו הכל- על כל הדברים הטובים, ועל כל הדברים הטובים קצת פחות, כמו למשל שכפיר מהכיתה שלה צחק עליה שוב, וכולם צחקו חוץ מאחד- אור.
הוא תמיד היה נחמד אליה, לא משנה מה אמרו עליה. למרות שהוא היה מקובל, הוא אף פעם לא התנהג ברשעות כמו כל שאר הילדים המקובלים, שחשבו שהם טובים יותר מהשאר. היא לא דיברה איתו אף פעם, אבל הוא תמיד חייך אליה, ואז היא חייכה אליו בביישנות חזרה והסבה את ראשה למחברת.
היא שלחה לשי בקשה לשיחה בסקייפ, והוא ענה לה. כרגיל, היא לא ראתה אותו, אבל היא שמעה את הקול שלו, עמוק כמו הים, הוא התחיל לגמגם משהו, וזה היה נשמע כאילו יש לו משהו חשוב להגיד.
"אממ.. יסמין.. אהה.. יש לי משהו להגיד לך..אממ…טוווב זה קצת מלחיייץ.."
"אתה לא חייב אם אתה לא רוצה" היא קטעה אותו, היא לא רצתה לשמוע את הקול הזה נשבר, כמו גלים שמתנפצים פתאום אל החוף.
"לא לא.. אני רוצה להגיד את זה.. אני חיייייב להגיד את זה" הוא אמר.
"אממ.. טוב, אז אני מקשיבה" היא אמרה, והייתה לחוצה ממה שהוא הולך להגיד.
"אוווקיי, תקשייבי, אני קצת מחבב אותך" הוא אמר "קצת הרבה…" הוא הוסיף.
יסמין התלבטה שנייה מה לענות ולבסוף ענתה לו "אני גם די מחבבת אותך.. אבל אנחנו לא מכירים, אני אפילו לא יודעת איך אתה נראה!"
"האמת היא יסמין, שאממ.. אני מכיר אותך.. ואת אממ גם.. מכירה אותי…"
"תקשיב, זה לא נחשב שאנחנו מדברים שעות, אני לא באאאאמת מכירה אותך.."
"את כן. את מכירה אותי, מ"החיים האמיתיים", נקרא לזה ככה.
"מה?! מי אתה? אני לא מכירה שום שי חוץ ממך!"
"שי זה לא השם האמיתי שלי, השתמשתי בו כדי שלא תדעי מי אני.."
"אז איך קוראים לך?!"
"שי?!"
"שיייי?!?!??!""
"אתה פה??"
הופיעה ליסמין הודעה על המסך:

you have one new messege:
"אני לא אגיד לך מי אני, את תצטרכי לנחש, בהצלחה (;"


תגובות (4)

יש! אני לא כמו השאר מהמקובלים ! סיפור שמתחיל טוב.

14/12/2011 04:08

תודה תודה (;
הלא- מקובלים שולטים (;

21/12/2011 02:26

תודה תודה (;
הלא- מקובלים שולטים (;

21/12/2011 02:26

תמשיכי אני בין הלא ובין הכן אבל אני מעדיפה להיות בלא ….

30/03/2012 14:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך