Lola Rose
הרגשתי לא נעים שהרבה זמן לא עלה פרק אז הייתי חייבת לעלות היום אחד חדש. כמו תמיד אשמח לתגובות :)

הבריחה- פרק רביעי

Lola Rose 08/09/2017 1168 צפיות אין תגובות
הרגשתי לא נעים שהרבה זמן לא עלה פרק אז הייתי חייבת לעלות היום אחד חדש. כמו תמיד אשמח לתגובות :)

דקה ועוד אחת נוספת עברו באיטיות מאוסה, האחיות רצו ממקום למקום עם עגלות החייאה ואפשר היה להרגיש את הלחץ במקום, עד שסוף סוף החליט אחד הרופאים לצאת החוצה ולחפש את הקרובים של רן כשעל פניו ארשת פנים עייפה וקפואה. הוא ניגש לעברי ואמר בעודו מניד את ראשו לצדדים בכישלון חרוץ ועצב קל שרן איבד הרבה דם ושאי אפשר לנסות להציל אותו יותר. בקצרה הוא אמר שרן מת. צעקתי,בכיתי והכיתי את חזה הרופא כשאני רוצה להיעלם מהעולם וחשה כיצד החמצן אוזל מריאותיי. 
עם כל מכה זלגה לה דמעה נוספת ולהפתעתי הרופא שתק ולא עשה דבר על מנת לעצור את פרץ המכות,הוא רק עמד שם שקט כולו והסכים לי לנהוג בו כרצוני. לאחר מכן הוא חיבק אותי עד רגע הרגיעה.
המקרה התפרסם בשלל כלי התקשורת והרס את מוניטין המועדון ,אבל משום מה ג׳סי יצא זכאי כך שלא עשו לו דבר.
ובכל יום שעבר ג׳סי המשיך להטריד את מנוחתי והתעקש להסביר לי מה קרה. שאל שוב ושוב אם הספקתי לקרוא את המכתב שרן השאיר לי,אבל בכל פעם מחדש הרחקתי אותו ממני,לא מסוגלת להסתכל עליו ולדבר איתו אחרי מה שעשה במיוחד כשפניו שואבים אותי ליום המאורע עצמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך