Direction girl ❤️
המשך בקרוב ^~^ סליחה שאני בקושי כותבת בזמן האחרון, לימודים ואני גם כיתה ח׳ Its problem...

הבת של המלכה-פרק 1

Direction girl ❤️ 14/11/2013 778 צפיות 2 תגובות
המשך בקרוב ^~^ סליחה שאני בקושי כותבת בזמן האחרון, לימודים ואני גם כיתה ח׳ Its problem...

*זה יתחיל בז׳אנר סיפורים בהמשכים ולאט לאט ידרדר לסיפורי מפורסמים ^^*
שנת 2000-
קולות החצוצרה נשמעו. המלך והמלכה של צרפת-אליזבט והורנסון צעדו על השטיח האדום כשמאחוריהם אנשי המלוכה צועדים.
סביבם מליוני אנשים נרגשים עד מאד, חלקם מתעלפים כשרואים את הדבר הכי יפה בעולם, את האוצר הבא של פריז בידיה של אליזבט. פרי, התינוקת החדשה שלהם.

שנת 2006-
״פרי היא בעצם הנסיכה במשפחת המלוכה, היא נולדה בתור תינוקת עדינה ויפיפיה בעלת עיניים כחולות בוהקות ושיער ארוך בלונדיני.״ חייכה אליזבט המלכה אל מול המצלמה.
״פרי היא עכשיו היקר לנו מכל, היא באמת דבר נדיר.״ אמר הורנסון. אליזבט תקעה בו מבט כועס.
״היא הדבר הכי נדיר.״ תיקן את דבריו ביאוש.
״היום מולאים לה 6 שנה, אנחנו מתכננים לעשות לה משהו שווה.״ חייכה אליזבט.
״הו, הנה היא״ אמרה והרימה את פרי הקטנה.
״היי כולם!״ חייכה פרי אל המצלמה.
הצלם מאד התלהב.
״הוד מעלתה,פרי״ חייך אליה.

שנת 2013-
נ.מ פרי:
״תשליכהו לאריות!״ קרא אבי, וציווה על המשרתים לזרוק את האיש הזקן המסכן לאריות.
״לא!״ התערבתי.
״תשחררו אותו, הוא לא עשה שום דבר רע.״ אמרתי וציוויתי לשחררהו מהאזיקים.
״הנסיכה פרי!״ הורי הביטו בי בתדהמה.
״אתם שולחים אנשים חפים מפשע להורג, מתוך שיעמום. גם אני משועממת ואני לא עושה דברים כאלה!״ קראתי בביטחון.


תגובות (2)

זה באמת התחלה יפה שמעידה על המשך מעניין
כתיבה יפה , תמשיחי לכתוב , מצפה להמשך .

14/11/2013 12:51

וואו *~*

14/11/2013 23:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך