Direction girl ❤️
אני כותבת קצר כי אני חייבת לישון ואני עייפה אז לילה טוסט גוד נייל חלומות הארי לילה ליאם תישן זאין ותאכל גזרים עם לואי.

הבת של המלכה-פרק 5

Direction girl ❤️ 14/11/2013 839 צפיות 5 תגובות
אני כותבת קצר כי אני חייבת לישון ואני עייפה אז לילה טוסט גוד נייל חלומות הארי לילה ליאם תישן זאין ותאכל גזרים עם לואי.

נ.מ פרי-
״בוקר טובבב״ שמעתי. התעוררתי. ראיתי את הארי בחדרי, מנסה להעיר אותי.
״בוקר טוסט. מה אתה עושה פה?״ שאלתי.
״רציתי להודיע לך ש… שמחר אנחנו עוזבים את המלון. סיבוב ההופעות שלנו נגמר..״ נאנח.
״טוב, נראה לי זה זמן טוב לספר לך את סיפור חיי.״ נאנחתי.
הוא התיישב לידי בסקרנות.
״כולי אוזן.״
״תשבע שלא תגלה.״
הוא נשבע לי והתחלתי לדבר.
״אני מצרפת, כן, והאמת היא שאני…. ביתם של הורנסון ואליזבט. ברחתי משם כי שנאתי להיות נסיכת צרפת והחלטתי שהארץ שלי זאת אמריקה אז ברחתי מהבית ונסעתי לאמריקה ועכשיו אני פה ו.. אין לי איפה להתמצא יש לי פה רק שבוע.״ הדמעות זלגו על לחייה.
״יוווואאאאוווו!! באמת?!?! את הנסיכה?! בגלל זה את נראת לי כלכך מוכרת!!!״ קרא
״הנסיכה לשעבר.״ תיקנתי אותו.
״תקשיבי את יכולה לעבור לגור איתי ועם נייל, אבל זה בצד השני שלי אמריקה. יש לנו איזה טריליירד חדרים פנויים ואנחנו רק שתיים. בבקשה, את יכולה לעבור לשם אם אין לך איפה להתמצא!!!!״ התרגש.
״עברתי.״ חייכתי.
~כעבור שבוע~ יצאנו מהבית מלון ונסעתי עם נייל והארי לבית החדש שלי.


תגובות (5)

תמשיכי

14/11/2013 15:00

קצת בלבלת את הסיפור, אם זה פאנפיק, אז זה אומר שזה אמור להיות על הזמן הזה, וזה באמת על הזמן הזה, אבל זה לא חוקי לשלוח אנשים לאריות, ובצרפת אין משפחת מלוכה, רק באנגליה.
זה לא מכוונות רעות, אבל זה קצת לא אממ,לא הגיוני.

14/11/2013 23:27

תקשיבי ככה אני כתבתי וזה הסיפור שלי בכוונה עשיתי שהיא מצרפת ואז היא בורחת לאמריקה וזה בכוונה שכאילו ההורים שלה משוגעים אז הם מתנהגים כמו פעם… לא הבנת?!

15/11/2013 04:46

מה זה קשור ללהבין או לא, הם לא יכולים להיות מלך או מלכה כי זה צ ר פ ת.
וגם לא חובה לזרוק אנשים לאריות כדי להיות משוגעים וגם זה לא חוקי.

15/11/2013 04:49

תקשיבי ככה כתבתי תסיפור וככה הוא ישאר!אם לא מקובל עליך מה חוקי מה לא חוקי אם יש מלך ומלכה בצרפת תשמרי את זה בבטן לא אהבת? לא נורא אבל הסיפור ישאר כ-כ-ה. חוצמזה הסיפור לא על המלך והמלכה הדמיוניים של צרפת. מדובר על הבת שלהם-הנסיכה, שברחה ושינתה את זהותה ואז פגשה את וואןדי והארי היחיד שיודע שהיא בעצם הנסיכה ובלהבלהבלה. ולא מכוונה של לריב או להרוס יחסים, פשוט כדי ,תביני שלא הכל חייב להיות מציאותי בסיפורים ^^

15/11/2013 10:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך