הגולשים

Sunflower 15/08/2014 762 צפיות 7 תגובות

הנחתי את תיקי המרוט על הרצפה והתבוננתי על המראה העלוב שהיה מולי, זה היה בניין אפור בן שבע קומות. הסתכלתי בדאגה אל תמר והיא החזירה מבט מודאג, ובכל זאת נכנסנו.
הרגשתי שג׳ינג׳ר, גור החתולים הג׳ינג׳י שעקב אחרי בכל הזמן שחיפשנו את הבניין והחלטנו לאמץ, החל לרעוד ביידי.
עלינו במעלית לקומה 5 ונכנסנו לחדר 14.
בדירה היה מטבח קטן סלון שירותים ושני חדרי שינה.
נכנסתי לחדר המיועד לי, הייתה בו מיטה זוגית, כיסא, שולחן כתיבה וארון מעץ.
הנחתי אחת מהכריות על הרצפה בשביל ג׳ינג׳ר והתיישבתי על המיטה ונאנחתי.
הנה אני מתחילה עוד התחלה חדשה…
״אני הולכת לאולפן לסדר כמה דברים״ תמר הודיעה
היא הניחה את יידה על כתפי ״וגלי, תנסי לצאת קצת מהבית, להכיר אנשים, לראות את העיר״ הוסיפה ואני הנהנתי.
חיכיתי שתמר תצא, לבשתי חולצה ומכנסי גלישה ולקחתי את הגלשן שלי.
יצאתי מהחדר ונעלתי את הדלת, ירדתי במעלית ויצאתי מהבניין.
היה ים ממש ממול לבניין, זה היה אחד הדברים היחידים שהיו טובים בבניין הזה.
התחלתי לרוץ לשם, המון המון זמן לא גלשתי ונורא התגעגעתי לזה.
רצתי ורצתי עד שמעדתי בפתאומיות.
כל הרגל שלי התמלאה דם ועצרתי את עצמי מלבכות, המשכתי ללכת למרות הכאב ובסופו של דבר הגעתי.
נכנסתי לחוף, הנחתי את הגלשן והתיישבתי על החול הרך והחמים, והסתכלתי על הים, היו אחלה גלים, אז לא בשבתי שום רגע, לקחתי את הגלשן ורצתי למים.
תפסתי המון גלים ולאחר שעה וחצי התעייפתי ויצאתי מהמים.
הנחתי את הגלשן והתיישבתי, ניגש אליי מלצר, הוא היה ממש חמוד ״סליחה, רוצה משקה?״ הוא שאל וחייך, הייתה לו גומה מושלמת, ואני שונאת לשקר אז אמרתי את האמת ״אין עלי כסף״ הוא הנהנן ״אז.. את גולשת?״ הוא הצביע על הגלשן שהיה מונח לידי, הנהנתי ״תמיד רציתי לגלוש! יש לי רעיון! מה את אומרת שאני ייתן לך משקה על חשבון הבית, ואת תיתני לי שיעור גלישה?״ הוא שוב חייך אם הגומה הזאת שלו ולא יכולתי לסרב.
הנחתי את הגלשן על הרצפה וסימנתי לו לשכב עליו, ואחרי שעתיים של לימוד והתנסות בים, הוא הצליח לעמוד על הגל!
החלקנו כיפים וחייכנו, מתנשפים אבל מרוצים.
״אוי כמעט שחכתי! הוא רץ לבר, הביא שני לימונדות והתיישב לידי, שתינו את הלימונדה והיה שקט מביך ״אז… אמממ.. אולי, את יודעת, אם את רוצה היום בערב לבוא ל.. כאילו יש סרט על גולשים וחשבתי.. אז מה את אומרת?״ הוא שבר את השתיקה ושאל בביישנות והיסוס
״אממ, סורי אבל אני לא יכולה…״ אמרתי לו, הוא לא ידע שאין לי מספיק כסף ללכת לסרט מתי שבא לי.
הוא היה נראה ממש מאוכזב אז הוספתי ״אבל אם באלך אני יכולה לבוא אליך לבית לראות היום סרט״ אמרתי בשקט ואז חייכתי והוא חייך חיוך ענק ״אוקיי, אז בשעה תשע תבואי לכתובת הזאת״ הוא רשם לי אם עט על היד כתובת חייך והלך מרוצה.
הלכתי הביתה, התקלחתי והתארגנתי, חבשתי את הרגל הפצועה שלי וירדתי למטה.
תמר בדיוק נכנסה הביתה היא הסתכלה בבהלה על התחבושת וחיכתה להסבר ״אה זה? זה כלום… אני הלכתי לגלוש ואז החלקתי״ אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ ״אוקיי… ולאן את מתכוונת ללכת גברת צעירה?״ היא הרימה גבה ובחנה אותי מהראש עד לכפות הרגליים ״אמממ.. הכרתי בים איזה בחור נחמד, והוא הציע לי לבוא לראות אצלו סרט היום בערב״ היא צחקה וחייכה חיוך ממזרי ״די מעצבנתתת" התעצבנתי ויצאתי מהבית.
התחלתי ללכת לכיוון ביתו עד שמכונית של כמה נערים עצרה לידי, הם היו שני בנים ושתי בנות ״רוצה טרמפ?״ אחד הבנים צעק לעברי ״טוב״ אמרתי ונכנסתי למכונית, ידעתי שזה יכול להיגמר רע, אבל אין לי מה להפסיד.
התיישבתי ליד אחת הבנות וליד אחד הבנים ונסענו ״לאן את צריכה?״ הבת שאלה והראתי לה את הכתובת על ידי, היא הסתכלה בהפתעה ״לשם בדיוק אנחנו נוסעים, זה הבית של לוק… ויש לו מחר יומהולדת אז באנו להפתיע אותו, אנחנו החברים הכי טובים שלו״ היא אמרה בחיוך ״ומי את?״ שאלה ״קוראים לי גלי , עברתי לפה מישראל היום, ולוק הציע לי לבוא לראות אצלו סרט״ אמרתי והיא חייכה ״אני ג׳סי, זאת מייבל זה מייק וזה דניאל״ היא הצביעה על כולם.


תגובות (7)

יפה מאוודד :)) רק תשתדלי לעשות סימני פיסוק בין המרכאות למשל – במקום – "היי" אז – "היי." בכל מקרה, את כותבת מהמם! אשמח להמשךך (:

15/08/2014 15:46

הייתי קוראת בכיף אבל אני שונאת ים (ועצלנית)

15/08/2014 15:47

יפה מאוד, רק שימי לב למה שמאיה אמרה למעלה ^^
ד"א, את גולשת? כי אני כן… זה כזה כיףף *-*

15/08/2014 16:03

    כן אני גולשת ותודה

    15/08/2014 18:41

ישלך כמה בעיות:
1.אם ועם.
אם*-מילת תנאי
עם*-עם מישהו,עם משהו.
העלילה הולכת מהר מידי.
את צריכה לעשות את זה יותר מציאותי כלומר ,היא הלכה לגלוש ופתאום בא אלייה מלצר משום מקום והציע לה משקה? וזה לא מלצר-אם הוא עובד בבר אז אומרים "ברמן" כי מלצר זה רק במסעדות.
שפה יותר גבוהה, "היו אחלה גלים" זה ממש ירוד,וגם יש הרבה סלנג.
לא לומדים ללמוד גלישה כל כך מהר. בואי נגיד שגם אחרי עשרים וארבע שעות של למידה לא תצליחי לגלוש על גל אחד כמו שצריך.
ואיך היא בדיוק גלשה עם תחבושת בים? וכל הרגל שלה פתאום הייתה בדם? לא הגיוני.

חוץ מיזה. הרעיון נחמד.

15/08/2014 16:09

    דבר ראשון אני גולשת והייתי בשיעור גלישה ולקח לי בדיוק שעה וחצי לעמוד על גל.. אז אם כל הכבוד אני יודעת
    וחוץ מזה תודה…
    והסיפור אמור להיות חצי סלנג כי הוא מדובר על נערים בימינו..
    ומלצר יש בים, בא אלינו מלצר כשישבנו בים.
    ברמן זה בכלל במסיבות בברים
    והרגל הייתה דם כשהיא נפלה וקיבלה פצע
    ולא היה לה תחבושת לפני הים רק אחרי

    15/08/2014 18:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך