דנהXזאיין
לא כתבתי הרבה זמן לא היה ליי זמן :((
סליחה שהפרק קצר! אני ישתדל לכתוב עוד פרק <3
אז איך הפרק?

הגורל שלנו-פרק 6

דנהXזאיין 07/12/2012 814 צפיות 13 תגובות
לא כתבתי הרבה זמן לא היה ליי זמן :((
סליחה שהפרק קצר! אני ישתדל לכתוב עוד פרק <3
אז איך הפרק?

הם הרגישו את הצמרמורות את ההתנשמות את הפחד וכמעט כל סימן אזהרה שהיה בגופנו.
התחלנו לרוץ בכל הכוח שלנו כדי לברוח מהזאבים הגדולים, לפתע שמענו צעקה מטורפת,
מחרישת אוזניים.
הסתכלנו קדימה, כשלכיוונינו רצה אישה מבוגרת שלבושה בכותונת לילה.
היא צעקה ממש כמו מטורפת והיה נראה שהיא מרימה את ידה ומנופפת, היא הגבירה את מהירותה והתקדמה אלינו, תזוזות היד שלה היו ברורות היא הצביעה כדי שנסתכל לאחור, ישר פנינו לאחור ראינו את הזאבים הגדולים מחזיקים בג'רמי, לא ידענו מה לעשות הסתכלנו בכל כיוונינו ליראות אם יש עוד אנשים בסביבה אבל לא היה אף אחד באזור חוץ מאיתנו. הסתובבנו לכיוון ג'רמי, והזאבים נעלמו יחד איתו כאילו שכלום לא קרה. היינו ממש מפוחדות. גם האישה המבוגרת נעלמה כאילו שמעולם לא הייתה.
גם כעת נשמעו נביחות הזאבים מרוחקות כאילו והיו רק סיוט חולף. התחלנו לרוץ וכל שנייה הגברנו את מהירותנו כדי להגיע מהר הביתה. לאחר 10 דקות של ריצה ראינו את הבית שלנו נכנסנו מהר וסגרנו את הדלת. אמא עמדה לפנינו.
"בנות מה קרה לכן? איפה הייתן? שאלה אמא.
לא יכולנו לענות לה, לא ידענו מה להגיד היא לא תאמין לנו.
"ג'…ג'רמי…" באנו להגיד.
"ג'רמי כאן! אני ממש כועסת שברחתם לא!" אמרה אמא בכעס.
"מה? לא ברחנו לו הוא.." אמרנו וג'רמי יצא מחדרו לכיוונינו. "ג'רמי?" היינו ממש מבוהלות ראינו במו עניינו את הזאבים שלקחו את ג'רמי ונעלמו יחד איתו.
"למה ברחתם לי?" שאל ג'רמי.
"א..אנחנו לא ברחנו!" ענינו לו, אולי אנחנו משתגעות, אולי לא היה באמת זאבים.
"טוב סליחה, זה לא יחזור שנית!" אמרנו בלי ברירה.
התקדמנו לכיוון חדרינו שלפנו מהארון פיג'מות ולבשנו אותם במהירות, נכנסנו במהירות למיטה וסגרנו את האור.
נביחות מוזרות המשיכו להישמע בלילה במשך זמן רב.
השעה היתה קרובה לשלוש לפנות בוקר.
אולי כל זה לא קרה.
אולי אנחנו רק מדמיינות.
עיניינו התחילו להיעצם מרוב מחשבות על היום המוזר הזה.

קמנו מאוד מוקדם בגלל הרעמים החזקים שנשמעו והגשם החזק ששטף את מדרכות הרחוב.
ראינו שמישהו עומד מולנו.
הוא הופיעה עם בואו של הרעם , כאילו וזה היה קסם.
זה היה ג'רמי.
הוא חייך כרגיל אלינו.
"ג'רמי מה אתה עושה פה? בחדר שלנו?" שאלנו אותה מבוהלות.
"אמא שלכם אמרה לי לעלות לחדר שלכן ולקרוא לכן לאכול כי השעה כבר מאוחרת יחסית" ענה ג'רמי בחיוך.
"בסדר אנחנו תכף נבוא!" אמרנו לג'רמי.
ג'רמי חייך אלינו ועזב את החדר.
קמנו מהמיטות שלפנו במהירות מהארון ג'ינס ארוך חולצה ארוכה וגא'קט.
היה ממש קר בבית. לשבנו עלינו את הבגדים, סידרנו את המיטות ויצאנו מהחדר.
ירדנו לשולחן האוכל אמא ישבה שם, ג'רמי ושרה הלכנו להתיישב סביב השולחן.
כמו תמיד היו מלצרים שהגישו לנו את האוכל לשולחן.
מילינו את הצלחות שלנו באוכל ואכלנו. ג'רמי תקע את מבטיו לכיוונינו כל כמה שניות זה היה קצת מפחיד.
לאחר 20 דקות של אכילה סיימנו לאכול, סידרנו את הצלחות והלכנו לכיוון חדרינו.
"חכו!" אמרה אמא ועצרה אותנו. היא נעמדה מולינו, "בנות אני ירשום אותכן לבית ספר אתן צריכות ללמוד אני יודיע לכן הכל על הנושא הזה!" אמרה אמא שמבטה רציני.
"בסדר" השבנו לה.
הלכנו לחדרינו והתיישבנו מול המחשב, הדלקנו את המחשב כדאי לדבר עם חברותינו הטובות.


תגובות (13)

פרק מושלם אחותי!!! חחוח המשך דחופפ אם הזאבים!!! :)

07/12/2012 13:09

דנה את חייבת להמשיךך חחח ומיד!!!
אני שמתי לב במשהו חשודד אבל אני לא יודעת עם זה נכון!! נחכה ונראה זה כל כך מותחח!!
מה שקרה לג'יין וקלואי אמיתייי או מזויף?! אני חייבת לדעת איזה פרק מושלם ומותח!!
המשךךך דחוףףף!! ☻☺

08/12/2012 10:13

דנה יאו את אמרת לי שיש משהו מוזר והבנתי בערך חחח אנחנו דיברנו בטלפון אבל אסור לי עכשיו ::::::::::::::::::(
חח תמשיכיכיכייכיכ ^ ____ ^
מושלם ומותח וג'רימיה? חחח מוזר איך הוא הגיע לשם המשך דחוף

08/12/2012 12:38

חחחחחחחח תודה על התגובות :((
ואסתיי אני יגיד לך אחר כךך שאני לא יהרוס למי שקורא בקושיי אבל קוראים :((( אוףף ^_____________X (פאפי פייס פצוע) מסכן חחחח

08/12/2012 15:11

דנה את כותבת כל כך מדהם! אני פשוט מרותקת למסך ולא רוצה להפסיק לקרוא!!
את חייבת להמשיך אני רוצה עוד ועוד!
ואני קוראת תכתביי בשבילי אפילו רק אם אני יקרא כי זה סיפור מדהים והכי טוב שאני מכירה!
הכתיבה שלך ממש יפה ובוגרת !
מעניין איך ג'רמי הגיעה הביתה?! וזה אמיתי או חלום?
אני חייבת לדעת זה כל כך מותח ומענייןן!
תמשיכיי דחוףף!
וחג שמח לכולם! :)

08/12/2012 15:20

תודה אני ימשיךך בקרוב לכתוב וכולכן תגלוו בפרקים הבאים איך ג'רמי בבית!!
רק חבל שיש לי כל כך קצת קוראות :((( אבל אולייי בכל זאת אני ימשיךך בשבילל הכיףף שלייי :))

12/12/2012 15:31

המשךך:)))))))))

04/01/2013 12:31

וווואוו אני כול כך מתגעגעת זהו השבוע אני חוזרת לכתוב מבטיחה אני כבר מתחילה לעבוד על פרקים ~!!!!! ^___^

05/01/2013 06:44

יששש זווהררר התגעגתייי אליךך לא היית מזמן אני יעקוב אחרייי הסיפורים שללךך ואני עדיין לא הצאתיי פרק אני לא יודעת אם אני יוצאיי חחח <3

06/01/2013 10:16

דננננה באוו לג'ימיל התגעגעתי לשטויות שלנו פאפי פייס עצובב O.o

09/01/2013 09:11

אוף בקושי מישהו קרא את הסיפור ובאלי להמשיך :(
אני ינסה להמשיך אבל לא מבטיחה >< ♠♦

08/03/2013 12:39

אוף בקושי מישהו קרא את הסיפור ובאלי להמשיך :(
אני ינסה להמשיך אבל לא מבטיחה >< ♠♦

08/03/2013 12:41

דנה !!!! חזרתי אבל פרצו לי ונמחק לי כול הסיפורים )): אווף ! אז אני מתחילה מחדש אבל משנה המון אז ^_______^ פאפי פייס מתגעגע דבריי איתי :*** בטווויטר !!!

09/03/2013 07:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך