הג'נטלמן ואמנדה פרק 2

02/06/2013 571 צפיות אין תגובות

אני זוכרת שהדבר הראשון שהעלמה סקוט עשתה זה לקרוא למשרתות שלה והיא אמרה להן לרחוץ אותי.
היא אמרה שהיא בחיים לא ראתה ילד כזה מלוכלך.
אחרי ששתי המשרתות שלה סיימו לרחוץ אותי הן הלבישו אותי בבגדים נקיים כמו של האדון שהביא אותי לבית של העלמה סקוט, כשחשבתי שלא יכול להיות טוב יותר ממקלחת ובגדים חדשים העלמה סקוט אמרה לי לבוא איתה. עלינו במדרגות וכשהגענו היו עוד חדרים, "כמה אנשים גרים כאן?" שאלתי אותה
והיא ענתה לי שרק היא והמשרתים שלה. בבית כל כך גדול שכל הבתים בכפר היו נכנסים לתוכו ,גרים כל כך מאט אנשים, כנראה שזה היה אחד המקרים שהיו מעל ההבנה שלי ככה לפחות מרי אמרה לי פעם.
כשהגענו לסוף המסדרון נכנסו לחדר " הנה החדר שלך, הכנס" הייתי המום אני מניח שככה קוראים להרגשה הזאת, חדר משלי? בבית הישן שלנו בכפר היה רק חדר אחד ואני ישנתי על מזרן במטבח כי לא היה מקום בחדר השינה של מרי וג'ו גם בשבילי.
אני לא זוכר איך נרדמתי או מתי הלכתי לישון אבל אני יודעת שישנתי טוב. התעוררתי כשאחת המשרתות של העלמה סקוט פתחה את הווילונות הענקיים שהיו בחדר ונתנה לכל האור להכנס.
הדבר הראשון שגברת סקוט לימדה אותי היה לקורא ולכתוב.
כשמלאו לי שמונה כבר הייתי אצל העלמה סקוט חצי שנה, וכבר ידעתי לקורא ולכתוב בלי בעיה.
בערב יום חמישי אחד העלמה סקוט קיבלה מכתב ואני זוכר שהעלמה סקוט התרגשה מאוד כי היא אמרה למשרתות שלה שהגיע הזמן להראות לכולם את העבודה הנפלאה שהיא עשתה איתי.
כבר חצי שנה אני חושב על זה ולא מבין בשביל מה העלמה סקוט צריכה אותי או למה היא לקחה אותי מההתחלה מהבית של ג'ו ומרי, אבל לא שאלתי שאלות כי זה היה עוד מקרה שמעל ההבנה שלי.
אחרי שהעלמה סקוט סיימה להתרגש היא ושתי המשרתות שלה עלו לחדר שלי והן לקחו אותי להתרחץ, הן הלבישו אותי בבגדים עוד יותר יפים מה שהיו לי ואני לא הבנתי למה.
כשירדתי למטה למבואה גברת סקוט הסתכלה עליי ואמרה למשרתות שלה שהיא מאור מרוצה
ואז יצאנו מהבית לתוך מרכבה ונסענו , אני לא יודע לאן.
זאת הייתה נסיעה קצרה ודרך החלון ריאתי בית גדול עוד יותר מהבית של העלמה סקוט
ואני תהיתי האם גם בבית הזה גרה רק אישה אחת והמשרתים שלה.
כשנכנסו הבית היה הומה אדם אנשים לבושים בחליפות ובשמלות יפות, שמלות יפות כמו זאת של העלמה סקוט. הצלחתי לראות עוד כמה ילדים בערך בגילי והיום גם כאלה יותר גדולים ממני.
העלמה סקוט נעלמה וכמה שניסתי למצוא אותה לא הצלחתי אבל זכרתי מה שהיא אמרה לי להיות ג'נטלמן כמו שלמדנו, אבל איך אוכל להיות ג'נטלמן בלי גברת סקוט?
אז הסתובבתי בין כל האנשים מנסה למצוא את העלמה סקוט אבל היא פשוט נעלמה.
ואז אני ראיתי אותה היא הייתה יפהפיה בהתחשב בילדה בערך בת גילי. אני אף פעם לא ראיתי ילדה כל כך יפה.
רציתי לשאול את העלמה סקוט מי היא אבל העלמה סקוט נבלעה בתוך כל ההמון ולא הצלחתי למצוא אותה.
כשסוף סוף מצאתי את העלמה סקוט או שאולי העלמה סקוט מצאה אותי
כבר הגיע הזמן ללכת.
היא לקחה אותי למרכבה שחיכתה לנו בחוץ ונסענו בחזרה לבית של העלמה סקוט
ואני הרגשתי מאוכזב כי עדיין לא הצלחתי להבין מה עשיתי בבית ההוא ולמה העלמה סקוט לקחה אותי לשם . הייתי גם מבולבל כי העלמה סקוט אמרה לי להיות ג'נטלמן אבל כל מה שאני הייתי זה אבוד
ופחדתי לאכזב את העלמה סקוט.
העלמה סקוט היא אמרה לי שהייתי נהדר ושכולם אהבו אותי ואני לא הבנתי מי אלה כולם כי אני הייתי כל כך אבוד בבית ההוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך