אשמח לתגובות וביקורות מתקבלות בברכה :)

הגרסה המצונזרת #1

12/07/2013 571 צפיות 7 תגובות
אשמח לתגובות וביקורות מתקבלות בברכה :)

ירדתי במדרגות בפיג'מת הכותנה שלי, כמובן שהבית היה ריק, אמא ואבא יצאו מוקדם.
יסמין הציעה שנלך לראות סרט, אבל סירבתי, אמרתי לה שקבעתי עם רוי, הנער שהיא מכריחה אותי לצאת איתו במשך חודשים, אבל כמובן שזה היה שקר. ולמה שיקרתי? כי אם אספר לה את האמת, שיש לי דייט עם ספרי המתמטיקה, בוא נגיד שזה לא ייגמר טוב, בכלל לא.
יסמין חמודה והכל, אבל ברגע שמשהו יכול לסכן את "המוניטין" שלה, היא מתרחקת והורסת.
ואתם בטח שואלים את עצמכם מה כל כך רע בסרט עם החברה הכי טובה שלך? טוב כשמודבר בהורים שלי ? הכל..
אז ישבתי מול ספרי המתמטיקה ושיננתי את החומר.
וזה מתסכל, זה פשוט לא נכנס למוח, תמיד יוצאות לי טעיות בחישוב.

"הלו?" שמעתי את יסמין מעבר לקו.
"כן, ניני ההצעה שלך עדיין פתוחה?" התפללתי בליבי שכן
"כן בטח, עוד 5 דקות אני אצלך"

***
"תקני את הפופוקרן, אני חייבת לשירותים"
"בסדר" חייכתי.
אוי לא.. רק לא זה, אני בטוחה שזה היה מכוון, היסמין הזאת פשוט לא מפסיקה..
"היי אממ אפשר פופוקרן ו קולה?"
"כן בטח, יהלי, נכון?"
הוא יודע איך קוראים לי…
"כן, כמה זה?"
"51"
נתתי לו את הכסף, אפילו לא נשארתי בשביל העודף\, פשוט ברחתי משם.

האולם היה ריק, הייתי מאושרת, אני שונאת מקומות רועשים ומלאים באנשים.
אחרי כמה דקות נכנסו זוג, שמשום מה נראו לי מאוד מוכרים, יותר מידי מוכרים.
אלו היו אמא ואבא, ידעתי שאם הם ייראו אותי הם הולכים להרוג אותי, למזלי האורות בדיוק נכבו, לפעמין באמת יש לי יותר מזל משכל.

****
רצתי הביתה הכי מהר שיכולתי, מתנשפת ומזיעה פתחתי את ספרי המתמטיקה, הנחתי אותם על השולחן, זרקתי עליהם עיפרון ומחק, ונכנסתי אל חדר האמבטיה. פתחתי את המים, ופשוט נשמתי.
הם לא תפסו אותך, הכל בסדר עכשיו.. הרגעתי את עצמי.שואפת ונושפת, לאט לאט.
ועכשיו, תוך כדי הנשימות שלי, שאני עוצרת לרגע וחושבת, אני שונאת את ההרגשה הזאת, הידיעה הזאת, העובדה הזאת, שהם שולטים לי בחיים, שהם חושבים שהם הכי קרובים שהם כל כך קרובים, אבל בעצם הכי רחוקים בעולם. אני שונאת עת זה שאני האדם היחיד שבאמת מכיר את עצמי.
אני שונאת את זה שאני לא יכולה להיות אני בכל רגע בו אני נושמת.
אני שונאת לזייף חיוך, להסכים עם משהו שנוגע את הדעות שלי, אני שונאת להיות מישהי אחרת, אני שונאת להתאים את עצמי לאחרים, ולמרות השנאה הגדולה שלי לדברים האלה, הם חוזרים מידי יום.
האירוניה שבעולם משעשעת אותי, אפילו כשהיא על חשבוני.


תגובות (7)

תמשיכי *_* מזכיר לי את עצמי

12/07/2013 08:49

נשמה נחמד תמשיכי

12/07/2013 08:52

תודה ואני מקווה להמשיך מחר :)

12/07/2013 09:04

תמשיכי ומהר

12/07/2013 09:05

איזה קולנוע יקר… תמשיכי!!!

12/07/2013 09:13

נשמע מעניין, תמשיכי ^-^

12/07/2013 09:37

תודה לכולם :) ואני ממש אשתדל להמשיך מחר.. אולי אפילו היום :)

12/07/2013 11:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך