♥just me
זהו : ) אלו כל הדמויות! אם ישתתפו עוד דמויות ולא רשמתי אותן, אז כנראה שהן מופיעות פחות, או שהן דמויות לפרק אחד (בערך) ; )

הדמויות של הסיפור שער ממקום אחר

♥just me 29/06/2014 665 צפיות 2 תגובות
זהו : ) אלו כל הדמויות! אם ישתתפו עוד דמויות ולא רשמתי אותן, אז כנראה שהן מופיעות פחות, או שהן דמויות לפרק אחד (בערך) ; )

1.ריקי בלו _ הגיבורה של הסיפור .
היא בת 15, תלמידה מצטיינת באנגלית, ובחשבון, אבל גרועה בטכנולוגיה, אזרחות, וערבית . ריקי היא תלמידה בכיתה ט'3 בבית הספר ״המפנה לדרכים חדשות״ .
יש לה שיער בלונדיני עם גוונים של חום, עיינים בצבע טורכיז בהיר, היא בגובה 1.58
יש לה שני אחים, אחד מבוגר יותר ממנה בשנתיים, ושמו הוא טום, והשני צעיר ממנה בשלוש שנים, ושמו הוא מיילס, לאמה של ריקי קוראים אנאבל, ולאביה קוראים ריקו.
היא קיבלה את העיינים מאביה, ואת השאר מאמה . ריקי מאוהבת בקאם מארס .

2.ג'ייס גונזלס_ הרע שבסיפור .
הוא בן 15, הבריון של בית הספר שלו, יש לו כנופיה והוא המנהיג .
ג'ייס הוא תלמיד בכיתה ט'5 בבית הספר ״המפנה לדרכים חדשות״ .
יש לו שיער שחור כמו הלילה (טבעי) ועיניים כחולות, הוא בגובה 1.73 (דיי גבוהה)
ג'ייס הוא בן יחיד, אמו מתה בתאונת מצנחים בשוויץ, לאביו קוראים ריי, הוא כמעט אף פעם לא בבית, כך שיוצא שג'ייס גר כמעט לבדו .

3.לוס מריקדו_ החברה הכי טובה של ריקי .
היא בת 15, לומדת בכיתה ט'3 עם ריקי בבית הספר ״המפנה לדרכים חדשות״ .
יש לה שיער חום עם פסים אדומים כהים, עיינים בצבע ירוק בהיר, היא בגובה 1.65
היא תמיד תתלבש רק לפי צו האופנה הכי חדיש, ואף פעם לא תראו אותה עם בגדים מהשנה שעברה . יש לה חולשה לנעליים, והיא חולת ג'ינסים .

4.קריסטי וקיילה רוסו_ תאומות זהות .
הן בנות 15, שניהן לומדות בכיתה ט'3 עם ריקי בבית הספר ״המפנה לדרכים חדשות״ .
יש להן שיער אדום (טבעי), עיינים בצבע כתום-זריחה, הן בגובה 1.55
מבדילים ביניהן בכך שקיילה היא גותית, מגניבה, אבל דיכאונית, וקריסטי היא מעודדת חמודה, עם סטייל אישי ומגניב, ועם הרבה שמחה בלב !!!!! ; )

5.קאם מארס_ חבר בכנופיה של ג'ייס .
הוא בן 15, לומד בכיתה ט'3 ביחד עם ריקי בבית הספר ״המפנה לדרכים חדשות״ .
יש לו שיער שחור (טבעי), עיינים בצבע חום – דבש, הוא בגובה 1.76 (גבוהה)
הוא מתנהג בקשיחות, אבל יש לו לב גדול וחם .

6.ס'ת וקול_ תאומים לא זהים.
שניהם בכנופייה של ג'ייס .
יש להם שיער שחור (צבוע), עיינים בצבע סגול, הם בגובה 1.68

7.קלייר וינדרלופט_ המורה המחנכת בכיתה ט'3 .

8.סאם ליאון_ המורה המחנך בכיתה ט'5 .


תגובות (2)

נחמד, אבל לפי מה שאני מבינה הבית ספר בישראל? די מוזר שהשמות שלהם לא תואמים.
אבל אני עדיין אחכה לסיפור, נשמע שווה לקרוא :)

29/06/2014 09:03

הבית ספר הוא לא בישראל, אני רק המצאתי שם בית ספר ותירגמתי לעברית .
ותודה: )
היום הוצאתי את הפרק הראשון.
מקווה שתהני
♥just me

30/06/2014 03:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך