דנה גומז סוויפט
רציתי להעלות את הפרק השני כי הפרק הראשון היה טיפה משעמם .. פה יותר מתחילה עלילה .


בקשה תגיבו:)

הדרך לתהילה – פרק 2

דנה גומז סוויפט 24/09/2013 583 צפיות 3 תגובות
רציתי להעלות את הפרק השני כי הפרק הראשון היה טיפה משעמם .. פה יותר מתחילה עלילה .


בקשה תגיבו:)

-שלוש שעות אחר כך –
-מנקודת המבט של אליסון-
היה כבר שמונה בלילה לבשתי על עצמי שמלה צהובה צמודה עם איקס בגב ונעלי עקב שחורות.
״את מוכנה?״ אמילי שאלה אותי .
״כן בואי נצא״ אמרתי לה ושנינו יצאנו , היו שם מלא ילדים המוסיקה הייתה ממש חזקה והם עשו גם קריוקי והיה הרבה אלכוהול , הייתי במצב רוח למסיבה ואמרתי לי עצמי אני בקולג׳ אני צריכה להנות. הלכתי ושתיתי הרבה הייתי כבר ממש שיכורה , רקדנו מלא ופתאום שאלו אותי אם אני רוצה לשיר קריוקי אז אמרתי למה לא , אבל בחיים לא הייתי מסכימה אני מתביישת לשיר בפניי אנשים . הלכתי ושרתי שיר בקריוקי כולם אמרו לי שיש לי קול ממש יפה , ואני פשוט זרמתי ורקדתי עם כולם .
-למחרת בבוקר –
קמתי בבוקר היה האנגאובר כל הראש לי התפוצץ
״ בוקר טוב , היית ממש שיכורה אתמול״ אמילי אמרה לי
״כן אני יודעת מתפוצץ לי הראש״ אמרתי לה תוך כדי שאני שמה יד על מצח מנסה להרגיע את כאב הראש הזה .
״טוב בואי היום זה השיעור הראשון שלנו אנחנו לא רוצות לאחר ״ לבשתי על עצמי משהו והלכנו לשיעור אני עוברת במסדרון וכולם מסתכלים עליי , מה לעזאזל קרה אתמול בלילה ?!? ..
״אמ למה כולם מסתכלים עליי ״
״את לא זוכרת מה קרה אתמול?״ היא חייכה
״לא..למה מה קרה?״ שאלתי כשאני מפחדת לדעת את התשובה .
״ היה אתמול קריוקי כולם השתגעו ואת היית ממש שיכורה אז שרת בקריוקי וכולם מחאו לך כפיים ואמרו שאת שרה ממש יפה שזה נכון .. אבל אחת הילדות שהייתה במסיבה צילמה סירטון שלך והעלתה ליוטיוב , ויש לך עשר מיליון צפיות ! כולם מכירים אותך עכשיו״
״מה?!?״ צעקתי ועכשיו בטוח שכולם מסתכלים עליי , wtf?!? מי הרשה לה בכלל לצלם אותי אני לא מאמינה שצילמו אותי שרה ושכל העולם יכול לראות את זה !
״זה דבר טוב אלי לא דבר רע ״ אמרה לי אמילי שהיא מגחכת .
הייתי כולי בשוק וכולם עדיין המשיכו להסתכל עלי , הרגשתי כאילו אני חייזר שעכשיו נחת מהחלל החיצון.
מצד אחד הייתי שמחה תמיד רציתי להיות זמרת ולא לכל אחד זה קורה , אבל מצד שני איך אני יעמוד מול כל כך הרבה אנשים וישיר..

-כעבור שעבוע –
עברתי ברחוב ואנשים ביקשו ממני חתימה הייתי כולי בשוק כאילו איך מסירטון אחד כל החיים שלי השתנו . השעה היה 13:00 בצהריים , הגיע מישהו עם חליפה ומזוודה ונראה רציני וזה .. הוא אמר שהוא מחפש את אליסון בל , מה לעזאזל הוא רוצה ממני? הוא ניגש אליי ושאל אותי אם אני רוצה לחתום על חוזה , שהוא יהיה המפיק שלי ואני יקליט שירים אצלו ויוציא אלבום. הלכתי ישר הביתה לדבר על זה עם אמא שלי האמת רציתי את זה אבל לא ידעתי איך לשכנע את אמא שלי , אחרי הרבה שיכנועים חתמנו על החוזה ואני יוצאת לסיבוב הופעות של 4 חודשים הייתי מאושרת , אבל לא רציתי לעבור את זה לבד, אז אמילי הייתה במגמת צילום בתיכון אז היא תיהיה הצלמת שלי . מחר בערב אנחנו טסים ללוס אנגלס לשבועיים הקרובים ואחרי זה מתחילים את סיבוב ההופעות , אני פשוט מאושרת ….


תגובות (3)

סיפור נחמד :)

24/09/2013 05:16

דנה תמשיכי קודם כל ודבר שני תיראי אני חוזה עתידות (כמו שהיה בכיתה ה חח) את עכשיו כותבת את הפרק השלישי נכון? אין אני גאון
וגם הוואצפ עוזר חחחח ^^
ותמשיכי!!!

24/09/2013 08:13

ממש יפה

24/09/2013 12:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך