א.מ.ש
שלום לכולם! סיפור חדש, שתולעת סיפורים המהוללת והמכושרת והמדהימה ואני כתבנו ביחד. יש לציין שהפרקים יעלו אצל כל אחת מאתנו (ההקדמה אצלי, פרק אחד אצלה, פרק שתיים אצלי, פרק שלוש אצלה וכן הלאה..) אממ.. אז המשך יבוא וקריאה מהנה!

הזדמנות – הקדמה

א.מ.ש 10/04/2014 815 צפיות 2 תגובות
שלום לכולם! סיפור חדש, שתולעת סיפורים המהוללת והמכושרת והמדהימה ואני כתבנו ביחד. יש לציין שהפרקים יעלו אצל כל אחת מאתנו (ההקדמה אצלי, פרק אחד אצלה, פרק שתיים אצלי, פרק שלוש אצלה וכן הלאה..) אממ.. אז המשך יבוא וקריאה מהנה!

הדלת החומה נפתחה בחריקה קלה, כמו תמיד. ריח מיושן עלה מן החדר שאליו הוא נכנס.
ברור, אף אחד לא נכנס לכאן זמן רב.
הוא הביט בחדר. לא היה בו יותר מידי דברים כמו בכל משרד אחר. רק כיסא גדול ושחור ושולחן גדול בצבע חום כהה בעל מגירות רבות. בצד החדר נח ארון ספרים גדול ובו ספרים בכריכות צבעוניות. הוא אפילו לא זכר שהיה בעל ספרים רבים כל-כך.
בזהירות הוא הדליק את המתג הקטן והמנורה הקטנה והלבנה נדלקה מיד והאירה את כל החדר החשוך. הוא נאנח מתחושת הנוסטלגיה. הוא המשיך להתקדם לכיוון הכיסא השחור אשר עמד באמצע החדר, בעוד הוא משעין את גופו בזהירות על קיר הלבן והארוך, פולט אנחת כאב עם כל צעד.
לבסוף הוא התיישב על הכיסא הגדול והשחור והשעין את ידיו על השולחן החום הגדול, בעוד מחשבותיו נודדות למרחקים בזמן שחשב על אותם הילדים.
אותם הילדים שעומדים לשנות את הכול, לתת לו את האפשרות האחרונה. או לקחת ממנו הכל.
זו ההזדמנות האחרונה שלו לשנות את כל מה שעשה. זו ההזדמנות האחרונה שלו לתקן את כל הטעויות. והוא יכול לפספס אותה בכל רגע.
כל מה שהם הכירו הולך להשתנות. כל הדברים לא עומדים להיות אותו הדבר יותר. ויכול להיות שהם בכלל לא יסכימו.
אבל אם הם יסכימו הם לא יוכלו לחזור. הם יצטרכו לסיים את מה שהוא התחיל. התחיל והרס.
הכול תלויי בהם.
זו ההזדמנות האחרונה.


תגובות (2)

המשך.

10/04/2014 12:20

נשמע ממש טוב!
ותגידי לתולעת סיפורים שאני צריכה להחליף איתה מילה… -_-

10/04/2014 12:22
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך