החיים על פי ליאה ( פרק 4)

12/08/2013 511 צפיות 3 תגובות

~ פרק 4 ~

קים לוקחת אותי לצד , אין לי כוח עכשיו להצדיק את עצמי .

-" לפני שאת מתחילה , איפה אלכסיס עכשיו ? "
-" היא אצל המזכירה , היא לא מרגשיה טוב . "
-" היא לא מרגשיה טוב ?! עוד פעם ההצגות שלה ! "
-" היא באמת לא מרגישה טוב . "
-" תפסיקי להצדיק אותה תמיד ! די נמאס לי שאת תמיד בצד שלה ! "
-" ליאה את מוכנה להירגע ?! לא באתי לריב איתך ! "
אני נושמת לרווחה , לא רוצה לשמוע שוב את כל הסיפורי סבתא שלה , ומנסה להירגע .
– " טוב תדברי . " אני אומרת .
– " את מוכנה להסביר לי מה לעזאזל קרא בשעור ? "
– " טוב , אז אני ואשטון שחכנו לעשות את העבודה בספרות , אז אני והוא אילתרנו משהו תוך כדי השעור . ואם את מתכוונת לנשיקה , היא לא הייתה מתוכננת , אם קרינה לא הייתה מתפרצת שום דבר לא היה קורא ! "
– " בסדר , הבנתי . "
– " רגע אני עוד לא סיימתי , ואשטון לא רצה להזמין את אלכסיס לדייט , הוא רק רצה עזרה בשעורי הבית ! "
– " סיימת עכשיו ? "
-" כן ."
-" תקשיבי אני אנסה לדבר עם אלכסיס , אני לא בטוחה שהיא תסלח לך ו.. "
ועוד לפני שהיא סיימה לדבר אני מתפרצת לדבריה ואומרת :
-" היא לא תסלח לי ?! איזה שטויות את מדברת ! זאת אני שצריכה לסלוח לה , על כל הדברים שהיא אמרה עלי כשהייתן בשירותים ! "
-" אבל גם את אשמה , את זאת שהתנשקת עם אשטון . "
– " כמו שאמרתי , את תמיד מצדיקה אותה ! את פשוט שפוטה שלה ! את אפילו לא הקשבת למה שאמרתי לך !"
אני רואה את אלכסיס מתקרבת אלינו , עם כל ההצגה הזאת שהיא : " לא מרגישה טוב . " אני עומדת ליד קים ושותקת .

-" אויש , קים , למה את לבד ? "
-" אני לא לבד אלכסיס " היא מסתכלת על אלכסיס במעט כעס .
– " אני לא רואה אף אחד חוץ מלבדך ומהיצור שעומד לידך . " אני מתאפקת שלא לצעוק עליה .
-" אלכסיס , תפסיקי זה לא יפה ! היא לא התכוונה לזה . "
– " מה קרה ? מאט' עזב אותה ? היא לא מצאה עם מי להתנשק , אז היא הלכה לאשטון ."
– " די ! תעזבי אותי ! ואני עוד קראתי לך חברה ! " אני מתפרצת , צעקתי כל כך חזק שאשטון ומאט' הסתכלו עלינו . אשטון קלט שאני שוב לא רגועה . הוא קם ובא אליי .
– " ליאה , בואי , את שוב צריכה להירגע , בואי תשבי לידי וליד מאט' . "
אלכסיס הופתעה לראות שאשטון בצד שלי .
– " ואת אלכסיס , את זאת שהרסת לעצמך את הפגישה , ושתדעי לך זה לא היה אמור להיות דייט . "אשטון מוסיף .
אני ואשטון מתרחקים מקים ואלכסיס , אני רואה את אלכסיס בזווית העין , עומדת מופתעת , לא מעכלת את מה שאשטון אמר לה . אני מתיישבת ליד מאט' ומתחילה לבכות .

-" למה כל זה מגיע לי ! "
– " ליאה , מה קרה ? אני רואה שמשהו לא בסדר אצלך היום . " מאט' אומר לי .
– " הכל אצלי לא בסדר ! "
-" אתה יכול להסביר לי מה זה היה כרגע ? " מאט' פונה לאשטון .
– " ליאה , לספר למאט' ? "
– " תעשה מה שבא לך ! "
-" טוב , אז אני וליאה התנשקנו , זה היה בטעות . "
– " מה ?! " מאט' נדהם .
– " שלא תבין לא נכון , היינו צריכים להכין עבודה בספרות , ואני וליאה שחכנו , אז אילתרנו משהו תוך כדי , אז עשינו את המחזמר רומיאו ויוליה . ואז קרינה , צעקה זה לא מחזמר ללא נשיקה , והכיתה התחילה לצעוק שנתנשק . ואני לא עמדתי בזה ונשיקתי את ליאה .
-" אתה צריך גם להוסיף שאתמול שלחת SMS לאלכסיס ושרצית להיפגש איתה והיא חשבה שזה דייט , ועכשיו היא חושבת שהרסתי לכם את הדייט ." אני אומרת .
– " אני בשוק ! רגע וקרינה שלי אמרה את זה? ."
-" היא לא שלך." אני מוסיפה בשקט .
– "כן , קרינה שלך . תקשיב לי , כדי שתעזוב אותה , היא לא בשבילך יש מישהי אחרת שאוהבת אותך . " אשטון אומר. " חוץ מיופי אין בה כלום , היא ריקה ."
-" מה ? באמת ? מי זאת ? " מאט' שואל בתהדמה.
-" אני לא יכול להגיד כרגע . "
הצלצול מצלצל לתום ההפסקה , אני מאט' ואשטון נכנסים לכיתת מדעים .

השיחה שלי של אשטון ומאט' מתגלגלת גם לשעור . אשטון מתיישב לידי ומאט' שולחן ליד . לפתע אני רואה את אלכסיס מתיישבת ליד מאט' . אשטון זורק אליי מבט ומבין שאני שוב מאבדת את השפיות שלי .


תגובות (3)

את כותבת מדהים ! תמשיכי ^~^

12/08/2013 00:20

מסכימה עם התגובה הנ"ל מה שנותר לי לבקש כי תמשיכי מידדדדדדד בהצלחה ממני בקי ♥♥

12/08/2013 00:27

תמשייייכי איזה יפהההה

12/08/2013 06:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך