החיים על פי ליאה ( פרק 5)

12/08/2013 692 צפיות תגובה אחת

~ פרק 5 ~
"בבקשה , אל תתחילי להתעצבן , היא סתם רוצה תשומת לב ." אשטון אומר לי כאשר אלכסיס מתיישבת ליד מאט' .
-" אני מנסה שלא להתעצבן , אבל אם היא תיקח לי עכשיו את מאט' אני כל כך הולכת להתעצבן ! "
אשטון שותק , המורה נכנס לכיתה .
המורה אומר : "כל מי שיושב אחד ליד השני נחשב כזוג לעבודה ." לא שיש לי משהו נגד אשטון , אבל כן יש לי משהו נגד אלכסיס שיושבת ליד מאט' !
-" אלכסיס את יכולה להיות איתי בזוג ." קים ניגשת אל אלכסיס ואומרת .
– " לא עכשיו ! אני יושבת ליד מאט' . "
קים נעלבת , היא הולכת לשבת לבד , לא נעים לי אליה . אבל היא שיתפה פעולה עם אלכסיס .

-" מאט' , שמת היום בושם חדש ? אתה מריח מעולה ." אלכסיס אומרת ומלטפת את ידו של מאט' .
-" את מוכנה להפסיק ללטף לי את היד , זה מטריד . " מאט' אומר לאלכסיס .
אני מצחקקת , רואה שמאט' לא בעניין שלה , גם אשטון מצחקק .
– " אה , טוב סליחה ." אלכסיס עונה , פניה אדומות מבושה .
-" אני רואה שאת מרגישה יותר טוב ." אשטון אומר ומחייך .
-" כן ." אני מחייכת .
-" מאט' שמעת שיש ילדה שמאוהבת בך ? " אלכסיס פונה למאט' .
– " כן , ואני מקווה שזאת לא את . " מאט' אומר .
אני צוחקת בקול רם ! גם הכיתה שמעה את דבריו של מאט' וצוחקת , אלכסיס מבויישת כל כך , זה מגיע לה !
-" ואוו , ליאה לא ידעתי שחברה שלך כל כך מעצבנת ! " מאט' אומר לי .
אני מחייכת אליו .
אני מרגישה עייפות , אני מניחה את ראשי על כתפיו של אשטון .
– " אז הסיפור לא נגמר כל כך מהר ." קרינה רואה אותי מניחה את ראשי על כתפיו של אשטון ואומרת .
-" קרינה תפסיקי כבר ! " מאט' מתפרץ לשיחה .
– " מה אתה מתפרץ בכלל ?! מישהו דיבר איתך ? אתה בכלל לא יודע מה קרה ! "
-" אני יודע טוב מאוד מה שקרה ! תפסיקי להתערב בכל דבר ! "
בחיים לא שמעתי את מאט' צועק ככה , ועוד על קרינה !
– " אחי ,אני לא יודע למה אהבתי אותה ! " מאט' אומר לאשטון .
-" גם אני לא ." אשטון אומר ומאט' צוחק .
בינתיים אני רואה בזווית העין את קים , לבד ובודדה , היא מסתכלת עליי במבט עצוב . אני קמה אליה ואז אני שומעת את המורה אומר לי :
" ליאה , אנחנו באמצע שעור , לאן את הולכת ? "
לרגע שחכתי שיש בכלל שעור , אני עונה למורה :
" סליחה ." אני חוזרת למקומי .
-" לאן קמת בדיוק ? " אשטון שואל אותי .
-" לקים , רציתי לבדוק מה שלומה . "
-" את מדברת איתה ? "
-" לא יודעת , זה מה שרציתי לברר , אם אנחנו חברות , כי בהפסקה צעקתי עליה , וזה לא היה מגיע לה . "
– " עוד כמה דקות השיעור נגמר , תלכי תדברי איתה ."
הצלצול מצלצל , נגמר היום אני יוצאת מהכיתה ומחכה לקים , אלכסיס עוברת לידי ונתקעת בי בכוונה , אני לא עונה , היא סתם רוצה תשומת לב .
קים יוצאת מהכיתה , מתבוננת בנייד שלה ואני פונה אליה .

-" קים , תקשיבי , אני רוצה לדבר איתך ."
-" אבל את אמרת , שאני שפוטה של אלכסיס , שאני לא מקשיבה למה שאת אומרת ."
-" כן , אבל זה לא נכון ! אני כל כך מצטערת ! אני לא רציתי לפגוע בך ! "
-" בסדר בסדר , אני סולחת לך , אני יודעת שיש לך התקפות זעם , אני רגילה ." היא מחייכת .
-" טוב , אז את רוצה לבוא אליי הביתה . ונפתור את העניין ? " אני שואלת .
-" בסדר גמור ."
אני רואה את אשטון יוצא מהכיתה ביחד עם מאט' , אני אוחזת בידו של אשטון ומקרבת אותו אלי .

-" אשטון , רציתי להודות לך על היום , עזרת לי מאוד , אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך ."
-" את רצינית ? אני קלקלתי לך את היום , זה לא מגיע לי כל השבחים האלו ."
-" זה כן מגיע לך ." אני מנשקת את אשטון על לחיו ואומרת : " תודה ."
" ומאט' , תודה גם לך ." אני מסתפקת רק בחיבוק ומחבקת את מאט' .
-" אני בקושי עשיתי משהו , וגם כשתהיי בבית תשלחי לי SMS אני צריך לדבר איתך ."
-" טוב ." אני עונה בקול צרוד ומפוחד , מעניין על מה הוא רוצה לדבר איתי .
אני מתקדמת עם קים לשער בית הספר , אני רואה את אלכסיס מחכה לאמא שלה , היא זורקת מבט , אני מחזירה לה גם מבט של כעס . עד שהיא נכנסת לאוטו .

-" ליאה , אני יודעת שזה לא מגיע לך כל הסיפור הזה , אלכסיס טועה , היא חושבת שאשטון היה אמור להיות שלה , אבל זה בכלל לא נכון ."
-" נכון , היא רוצה תשומת לב , כמו תמיד , היא תמיד חייבת להיות באמצע , וזה כבר נמאס עליי ! "
-" גם עליי ."
אנחנו מגיעות לבית שלי , פתק מונח ליד הבית שלי , אני מרימה אותו , וקוראת בקול :
" רק שתדעי שזה לא נגמר ! "

-" מה ? מי זה ?! "
-" אני לא יודעת , תעזבי אותך משטויות ! בואי ניכנס הביתה ." קים אומרת .
אנחנו נכנסות , אני לוקחת את הפתק איתי , מניחה אותי על השולחן בחדר שלי , כאילו זה סתם עוד פתק .

-" תשמעי , מאט' אמר לי לשלוח לו SMS כשאני מגיעה הביתה , לשלוח לו ? "
-" תנסי ."
-" אבל רציתי לדבר איתך על מה שקרה ."
-" עזבי , אנחנו השלמנו וזה העיקר , אני לא רוצה לחזור לזה שוב ." קים אומרת .
– " טוב אז אני שולחת למאט' SMS ."
אני פותחת את הנייד שלי , מחפשת באנשי הקשר שלי את מאט' , מוצאת אותו , ושולחת לו סימן שאלה .

-" שלחת ?" קים שואלת .
-" כן , נחכה לתשובה ."
לא עבר הרבה זמן ואני שומעת את הצלצול של הSMS , זה מאט' .
-" זה מאט' , הוא כותב לי : היה לי היום כיף איתך , הכרתי אותך יותר טוב , אני אשמח עם ניפגש מתישהו ."
– " באמת ?! וואוו ! תעני לו ! "
אני כותבת למאט' : " תודה , מתי אתה רוצה להיפגש ? "
הוא מחזיר לי תשובה : " היום ב7 בערב נוח לך ? "
-" קים הוא שואל אם אני יכולה להיפגש איתו היום ב7 ."
-" נו אז למה את מחכה ! תכתבי לו שאין לך בעיה ."
אני כותבת לו : " בסדר , איפה ? "
הוא עונה : " אצלי :) "

-" קים , אני נפגשת עם מאט' אצלו ב7 ."
-" תהני לך ! אל תשכחי לספר לי מה היה ."
אני וקים מבלות אצלי כמה שעות , שעה לפני הפגישה אני מתחילה להתארגן :

-" קים , איך השמלה הזאת ? " אני שואלת אותה , מקווה שהיא תמצא חן בעיניה .
-" וואוו ! כובשת ! את חייבת אותה ! ." היא צוחקת .
-" טוב , אז אני רק שמה בושם ונצא ."
אני שמה את הבושם שלי , לא מתקמצנת , נועלת את נעלי הבובה שלי , אני מוכנה .
אני יוצאת עם קים מהבית מלווה אותה לביתה , כי זה גם ככה בדרך לביתו של מאט' .
אני נפרדת ממנה , והולכת לדרכי .

אני מגיעה לפתח ביתו של מאט' , יש לו בית עצום ! אני נעמדת , מסדרת את השיער שלי ומצלצלת בפעמון .


תגובות (1)

סוף סוף מאט' שם לב אלייייה!! תמשיכי

12/08/2013 14:45
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך