החיים על פי ליאה ( פרק 2 )

11/08/2013 582 צפיות 2 תגובות

~ פרק 2 ~

אני נכנסת לכיתה , אחרי נכנסים גם אלכסיס , קים ומאט' . אני מוציאה את מחברת הספרות שלי ,ומתיישבת במקומי ולידי מתיישב אשטון , כן אותו אשטון שהזמין את אלכסיס לדייט , אם אפשר לקרוא לזה ככה .

– " היי ליאה ".
– " היי אשטון , מה נשמע ? "
– " יכול להיות יותר טוב . "
– " קרה משהו ? " אני שואלת .
– " שחכתי לעשות את העבודה בספרות להיום ."
– " מה ?! הייתה עבודה בספרות ?! ."
-" אז כנראה שגם את שחכת . "
– " איך יכולתי לשכוח ?! מה אני אעשה עכשיו ?! "
– " אל תדאגי , נמצא פתרון ביחד , תסמכי עלי . "
אני יושבת , כולי עצבנית ומודאגת , והמורה נכנסת .
" בוקר טוב תלמידים , השעור אנחנו נעסוק בעבודות הקריאה שהייתם אמורים להגיש להיום , כל מי שהגיש , נא להרים יד . "
אני רואה את אשטון מרים את היד ומסמן לי גם להרים , אני גם מרימה בחשש .
– " מה אתה עושה ? אנחנו לא עשינו אבל את העבודה ! ".
– " אל תדאגי , כבר חשבתי על משהו . "
" טוב אז מי מתנדב להיות ראשון ? "
" אנחנו המורה . " אשטון אומר ומצביע עלי .
" מצוין , גשו אליי . "
אני קמה מהכיסא , ורואה את אלכסיס עצבנית , היא מסתכלת עליי , כאילו עשית לה משהו , אני לא לקחתי לה את הדייט או משהו כזה , היא צריכה להרגע .

" אז ככה , אני וליאה הכנו משהו מיוחד , הכנו עבודה בעל פה , או יותר נכון הצגה בעל פה . "
הוא מעביר אליי דף , הוא כתב בדף את המחזמר : " רומיאו ויוליה " .
אני חושבת לעצמי ,שזהו אני הסתבכתי בצרות , אלכסיס לא תסלח לי אף פעם ! למה הסכמתי בכלל לזרום עם כל הקטע המביך הזה ?
" אנחנו הכנו את המחזמר : " רומיאו ויוליה ". בהשראת הספר של המחזמר " אשטון אומר .
" בבקשה תתחילו , יש לנו עוד עבודות להציג . "
אשטון מסמן לי להתחיל . אני מקריאה את כל מה שהוא כתב, בניהם משפטים כמו : "לילה טוב. להיפרד הוא יגון כה מתוק, עד כי אומר לילה טוב עד למחרת היום." או : "אהבתי היחידה נולדה משנאתי היחידה."
וגם אשטון קורא כל מיני משפטי אהבה , אני רואה את אלכסיס מקנא בטירוף ! הפנים שלה אדמות מכעס ! אני לא יודעת אין אני יוצאת מהמצב המביך הזה .

"וזהו , זה כל המחזמר ".
" נחמד מאוד ." המורה אומרת .
ועוד לפני שסיימה את המשפט קרינה מתפרצת ואומרת : " זה לא רומיאו ויוליה אם אין שם נשיקה ."
עוד לפני שהבנתי מה שקרינה אמרה , הכיתה התחילה לצעוק : " נשיקה ! נשיקה ! נשיקה ! "
אני מתסכלת על אשטון , הוא מסתכל עלי , אני לא יודעת מה לעשות , הוא אבוד .

ואז אשטון מסתובב אלי ומנשק אותי בשפתיי !
אני מסיטה את פני מפניו , לוקחת את התיק שלי ויוצאת בריצה מהכיתה !

אני נכנסת לתא בשירותים ונועלת את עצמי , אני לא יודעת מה לעשות ! זה היה כל כך לא צפוי ופתאומי , זהו אלכסיס שונאת אותי ! היא לא תרצה לדבר איתי יותר בחיים ! מה אני עושה , מה אני עושה !?
הצלצול מצלצל , אני שומעת מישהו מתקרב לשירותים בצעקות , כמובן שזאת אלכסיס , וקים מאחוריה .

– " די ! תרגעי , היא לא עשתה לך את זה בכוונה , זה אשטון אשם ! "
-" היא כן עשתה לי את זה בכוונה ! חתיכת חוצפנית ! איך היא יכלה לעשות את זה !? אני מקווה מאוד שאשטון עדיין רוצה להיפגש איתי ! זהו היא הרסה לי את הכל ! "
– " בבקשה אלכסיס תירגעי , היא לא הרסה לך כלום , היא לא אוהבת את אשטון , יש לה את מאט' , אז למה היא צריכה את אשטון ? "
– " ואיך את תסבירי את זה שהיא יכלה להתנגד לנשיקה , והיא לא התנגדה ?! "
– " היא ניסתה להתנגד , די אל תריבו בגלל בן ! "
– " ואני והבן הזה צריכים להיפגש מחר ! כשאני אראה אותה היא הולכת למות ! "
אלכסיס וקים עוזבות את השירותים, אחרי שאני שומעת את כל הדברים הקשים , אני לא מחזיקה מעמד ומתחילה לבכות . למה לעזאזל הייתה צריכה להתנשק איתו ולהיכנע ללחץ חברתי ?!

" ליאה ? , אני יודע שאת פה , בבקשה תעני לי , אני צריך לדבר איתך "
אני שומעת את קולו של אשטון , אני בוכה בכי מר .
אני פותחת את הדלת , האיפור שלי מרוח , השיער שלי מבולגן , אני נראית זוועה !

-" ליאה תקשיבי , אני לא רציתי שזה יקרא .. "
-" תעזוב אותי בשקט" , אני צועקת ! "בגללך אלכסיס לא מדברת איתי ! היא שונאת אותי !
-" תרגעי בבקשה , אל תצעקי . "
-" לא לצעוק אתה אומר לי ! " אני בכל זאת צועקת .
-" אני יכול להבין למה אלכסיס שונאת אותך ? "
– " כי אתמול שלחת לה SMS שאתה רוצה להיפגש איתה מחר ! היא חושבת שזה דייט !היא חושבת שהרסתי לכם את הדייט !
-" היא חושבת שזה דייט ?! "
– " כן היא חושבת שזה דייט ! "
-" וואו ! באמת ?! אני סך הכל רציתי שהיא תעזור לי עם השעורים ."
– " עכשיו לך תגיד לה את כל מה שאמרת לי . "
-" אז השלמנו ? לא היה בינינו כלום . "
– " בסדר , אבל תבטיח שתדבר איתה . "
-" אני מבטיח , חיבוק ? "
– " תזער שלא תנשק אותי בטעות . "
אשטון מחייך.
– " בואי בואי . "
אני מחבקת אותו , נרגעת קצת , ואז קרינה נכנסת .


תגובות (2)

תמשיכי העכשיו מותכת
♥♥

11/08/2013 10:41

מהמם!! תמשיכיייי!

11/08/2013 11:06
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך