mikenk
פרק שני חברים! וגם הצגת הדמיות הראשיות בסיפור. מקווה שאתם אוהבים :)

החיים שאחרי המוות- פרק 2

mikenk 26/06/2014 646 צפיות 4 תגובות
פרק שני חברים! וגם הצגת הדמיות הראשיות בסיפור. מקווה שאתם אוהבים :)

ישבתי במשך דקות ארוכות ליד אופק ורן וסקרתי את החדר, ליד הספה המרופדת עלייה ישבתי היה עוד ספה גדולה יותר מזאת, עלייה ישבו שלושה נערות, אחת עם שער קצר וחום על הידיים התנוססו מספר קעקועים שעליהם היה כתוב באנגלית " STAY STRONG" כל פעם בצורה אחרת, ליידה ישבה נערה יפיפייה עם שער בלונדיני ארוך, ממש דוגמנית. לצידה ישבה נערה עם שער אדום ארוך, היא הייתה מלאה אך בכל זאת יפה.
כמה צעדים מהספה שבה ישבתי היה שולחן אוכל ארוך וליידו כיסאות, נער הנראה צעיר ממני בכמה שנים ישב באחד מהכיסאות המרוחקים וקרא ספר בשקט, בצידו השני של השולחן ישב נער עם שער ארוך המסודר בגומייה עם אוזניות על אוזניו כשהוא זז לפי הקצב של השיר. טיפה ליד השולחן נמצא מדרגות ארוכות המובילות לעוד קומה, על המדרגות ישבו מחובקים נער ונערה, הנערה בעלת שער שטני ארוך והנער בעל שער שחור ושרירים שאפשר לראות עוד מאיפה שאני יושב. בקומה השנייה היה אפשר לראות את נעמה, המטפלת מדברת עם נערה בעלת משקפיים ושער מטולטל שאסוף בגומייה. כשנעמה סיימה לדבר עם הנערה המטולטלת ירדה במדרגות כאשר היא נועצת מבטים בוחנים בזוג המתמזמז על המדרגות.
" רן מה זה הדבר הזה? תעשה לעידן סיור בבית!" אמרה נעמה כשהגיע לקומה הראשונה
" נו נעמה אבל עוד מעט מתחיל האח הגדול!" רן אמר
" אז כדאי לך לעשות את זה מהר כי אחרת תפספס את האח הגדול." נעמה עמדה על שלה ונכנסה לחדר בו הייתי כשהגעתי לכאן
" יאללה אחי תקום נעשה לך סיור מזורז." רן קם מהספה והתחיל ללכת לכיוון שולחן האוכל המאורך כשאני הולך בעקבותיו
" כאן זה שולחן האוכל, טל מכין לנו ארוחת בוקר ,צהריים וערב, לא אוכל גורמה אבל עדיין טעים." רן אמר במהירות, כנראה בשביל לראות את התוכנית טלוויזיה ההיא.
" אדי, תכיר את עידן הוא חדש כאן.." רן דיבר אל הנער בעל השער הקצר שקרא ספר מוקדם יותר
" היי." אדי הרים את עיניו מהספר ואמר באדישות
" מה אתה קורא?" שאלתי אותו
" פרסי ג'קסון, מכיר?" הוא שאל אותי
" לא, על מה הוא?" שאלתי אותו למרות שידעתי בדיוק על מה הספר כי קראתי אותו כשהייתי בגוף הקודם שלי
" סליחה שאני מפריע לשיחה המרתקת שלכם אבל עוד מעט מתחיל האח הגדול וממש לא בא לי לפספס!" רן הפריע לדבריו של אדי ואנחנו המשכנו בדרכנו, הוא הכיר לי את הנער בעל השער הארוך שמסתבר ששמו היה אדם. הלכנו ביחד למדרגות שם הציג בפני את הזוג אוהד ועדן, הם התעצבנו על רן שהפריע להם באמצע הנשיקות היומיות שלהם ולאחר שטיפה התרחקנו סיפר לי רן שהנשיקות היומיות האלו חלות במשך כל היום מאז שהפכו להיות חברים לפני חצי שנה. כשעלינו לקומה השנייה הסביר לי שבחדר הימני זה הוא חדר הבנות, כשנכנסו לחדר הבנות הנערה המטולטלת ישבה על המיטה המרוחקת ביותר מהדלת, רן הציג לי אותה בתור אבייה והמשיך בדרכו לחדר הבנים בו אני הולך לישון.
" וזהו! עכשיו בוא תראה איתי האח הגדול!" אמר רן בזמן שירדנו חזרה לקומה הראשונה והתיישבנו שוב בספה המרופדת
" מה עם ההכרות איתנו?" הנערה הבלונדית שישבה על הספה השנייה שאלה את רן
" איך שחכתי, לקרצייה שדיברה הרגע קוראים נופר ושתי הבנות שלידה קוראים נטלי ואלה. עכשיו אפשר לראות את האח הגדול בשקט?" רן סינן
" יש עוד מישהוא?" שאלתי את רן שניות לאחר שסיים את דבריו
" כן, אנחנו הולכים לראות אותו עוד שנייה אם לא תפריעו לי!" רן סינן בעצבנות
" מה זאת אומרת נראה אותו עוד שנייה?" המשכתי לשאול
" שון בהאח הגדול עכשיו, אתה תראה אותו עוד מעט בטלוויזיה." הסבירה נופר ואז התחילה התוכנית, המנחים של התוכנית דיברו על משימה שלא כל כך הבנתי, אחרי רבע שעה רן צעק לנעמה שתבוא לראות כי שון בטלוויזיה.
כשראיתי את שון הרגשתי שאני לא נושם, השון הזה הוא החבר הכי טוב שלי בעולם הבא, זה דרק! אבל מה הוא עושה בעולם הזה?! ומה הוא עושה באח הגדול?!


תגובות (4)

האממ….
מציקה לי קצת העובדה שאין נקודות בסוף שורה…
פרק מהיר, אבל יחסית לעובדה שרן רצה לראות האח הגדול זה מובן…
תמשיך…

26/06/2014 20:33

חח ברגע שראיתי שיש פרק עזבתי את הפשטידה שהכנתי והלכתי לקרוא חחחח
תמשיך כבר ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

26/06/2014 21:00

מחכה להמשך :)

26/06/2014 22:47

רגעעעעע! מה זאת אומרת שון זה דרק? הוא גם החליף גוף או רק את השם כי בכל זאת עידן זיהה אותו..
אניווי . תמשיכיי

27/06/2014 01:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך