mikenk
בגלל שבימים האחרונים לא העלתי פרקים אני הולך להעלות בהמשך היום עוד פרק, ומותח במיוחד :)

החיים שאחרי המוות- פרק 5

mikenk 01/07/2014 627 צפיות תגובה אחת
בגלל שבימים האחרונים לא העלתי פרקים אני הולך להעלות בהמשך היום עוד פרק, ומותח במיוחד :)

"נראה לי שהתבלבלת, קוראים לו עידן לא מייק.." רן אמר תוך כדי שממשיך לנעוץ ביד שלי מבטים בוחנים.
"כן ברור שהתבלבלתי, עידן אפשר לדבר איתך בבקשה ביחידות?" טל צעד כמה צעדים לכיווני ואמר.
" אתה תיהיה בסדר?" רן לא רצה לעזוב אותי לבד עם טל.
" כן אל תדאג, אתה יכול ללכת." אמרתי בהיסוס, ורן יצא מהחדר בדיוק כמו שטל ביקש ממנו.
" ברוכים הבאים לבית שלי מייק, מה שלומך היום?" מיד שרן עזב את החדר טל התיישב על המיטה שלי.
" מי זה מייק? אני עידן!" הכחשתי כל מידע שידעתי.
" יפה שאתה עומד על שלך אבל זה לא יעזור לך, אני יודע מי אתה, דרק יצר איתי קשר לפני שהגעת." טל סינן בקלילות.
" אתה.. אתה מה?" מלמלתי
" רציתי להזכיר לך שאתה צריך לדאוג שלא יגלו את יכולת הרפואה האוטומטית של הגוף שלך. אבל מסתבר שזה מאוחר מדי." טל קם מהמיטה שלי באיטיות.
" רפואה אוטומטית? למה אף אחד לא אמר לי שום דבר לגבי זה?" התעצבני.
" כל בן אדם שחוזר לחיים לאחר שמת לא יכול להיפגע עד תאריך המוות הקבוע מראש שלו." טל הסביר באיטיות מטרידה.
" אני לא מבין, מי אתה?!" הפעם לחשתי כי פחדתי שיאזינו לנו.
" אני לא טל, נכנסתי לגוף שלו כדי להגיד לך את מה שדרק שכח להגיד לך." טל, או מי שזה לא שדיבר איתי הסביר לי.
" רגע.. אז אתה לקחת לטל את הגוף עכשיו?!" לא יודע אם הייתי עצבני או סתם מבולבל.
" אל תדאג, טל לא יודע על זה כלום. ועוד מעט כשאני אלך וטל יחזור לגוף הזה אף אחד לא יזכור שום דבר לגבי. אבל את ההחלמה של הפצע שלך רן יזכור, אתה צריך לטפל בו." הפעם הוא דיבר במהירות.
" לטפל בו? איך לטפל בו?" הבלבול השתלט עלי.
" מה שאתה רוצה. להרוג אותו, להשביע אותו, להזריק לו מחלה סופנית, זאת בחירה שלך!" הוא אמר ללא אפילו גיחוך אחד.
" אי אפשר להמציא לו משהוא שישתיק אותו?" הייתי המום מזה שהוא רוצה להרוג אותו.
" כן, אבל זה מוציא את כל הכיף!" הוא אמר.
" טוב אני הבנתי אותך, אני כבר יסתדר. תחזיר את הטל האמיתי." אמרתי.
" טוב, בהצלחה!" הוא אמר ואז נזכרתי בדרק ולא מעט שאלות עלו לראשי.
" רגע! יש לי שאלה!" צעקתי.
" ברור עידן, איזה שאלה אתה רוצה לשאול?" הוא אמר.
" מה עם דרק? איך הוא הפך לשון?" שאלתי אותו.
" מי זה דרק, ומתי הספקת להכיר את שון שלנו?" הוא שאל ואז הבנתי איזה טעות עשיתי, הוא נעלם, את השאלה הזאת שאלתי את טל.


תגובות (1)

קצת יותר מידי סימני קריאה לדעתי, אבל הפרק סבבה, תמשיך ^^^

01/07/2014 21:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך