Adelin
הסיפור הוא בהמשכים אני מקווה שתהנו ותאהבו את הסיפור ותגיבו איך הסיפור יצא ?

החיים שהשתנו מהר מידי .פרק 1

Adelin 06/03/2019 559 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא בהמשכים אני מקווה שתהנו ותאהבו את הסיפור ותגיבו איך הסיפור יצא ?

דניס היה ילד חולה בסרטן. הוא היה מאושפז בבית החולים במשך שנה עם סרטן בדרגה 3. הוא ידע שהוא יכול גם למות. הוא פחד מהמוות .דניס התגעגע לעבר שהוא היה בריא .בתקופה שדניס היה מאושפז בבית חולים הוא הכיר את ליאן .הוא מאוד אהב אותה גם לליאן היה סרטן.
הם היו מאוהבים אחד בשנייה . דניס אהב אותה .והיא אהבה אותו .
ליאן : תגיד דניס רוצה שנלך לטייל ביחד?
אולי נטייל ליד הים.
דניס : יכול להיות ליאן אני אוהב את הים .
ליאן :יופי אז עכשיו רוצה?
דניס: לא יודע עם ישחררו אותי מפה כרגע.
ליאן :אולי תבוא לחדר שלי ?תגיד להורים שלך שאתה איתי .
דניס :טוב ליאן
דניס הלך לחדר של ליאן .
ליאן : איך נימאס לי להיות פה אני רוצה כבר לצאת מפה.
דניס : כן גם אני
דניס התקשר לאביו .
דניס :אבא זה בסדר שאני ישן הלילה בחדר של חברה שלי ליאן?
אבא של דניס :טוב דניס רק אל תשכח לענות לי לפלאפונים.
דניס :סבבה אבא אני יענה
ליאן :נוו אבא שלך הרשה שתישן אצלי היום?
דניס:כן
ליאן :יופי
בבוקר למחרת אבא של דניס התקשר .
אבא של דניס: דניס אני ואמא שלך צריכים לדבר איתך בקשר למחלה שלך.
אתה יכול לבוא בקרוב .
דניס : למה זה כול כך דחוף דווקא עכשיו?
אבא של דניס : אנחנו צריכים לדבר איתך בן.
דניס: על מה לדבר איתי ? אתה יכול לספר לי מה קורה איתי ?אבא..
אבא של דניס : אני אספר לך כשתבוא
דניס : טוב בסדר אבוא עוד שעה
אבא של דניס :סבבה רק אל תתעקב יותר מידי זמן.
דניס :טוב אבא אני יבוא עוד מעט בי אבא
אבא של דניס:ביי מתוק
ליאן :אבא שלך שוב דואג ?
דניס : כן הוא אמר שהוא צריך לדבר איתי בקשר למחלה.
ליאן :למה מה יש ?
דניס : לא יודע עזבי ליאן
אחרי חצי שעה של דיבורים ביניהם .
דניס :טוב ליאן אני הבטחתי לאבא שלי לבוא מוקדם .
ליאן : אתה לא יכול להישאר עוד קצת איתי?
דניס : לא עכשיו טוב בי ליאן נדבר מאוחר יותר אני אתקשר אליך.
ליאן : טוב אז נדבר מאוחר יותר ותגיד לי מה אבא שלך סיפר לך בסוף?
דניס :כן אספר לך טוב בי אני חייב ללכת
ליאן :בי דניס
דניס הלך עד שהגיע לחדרו בבית החולים
ונכנס לחדר.
הוריו חיכו לו שם.
אביו ניגש אליו ואמר
אבא של דניס : דניס חמוד הרופא אמר שהסרטן התפשט לעין שמאל שלך. הרופא המליץ להוציא אותה אחרי שהמקום יחלים נוכל לשים לך עין תותבת שתראה כמו אמתית אף אחד לא ישים לב לשינוי. הרופא המליץ שנעשה את הניתוח כבר ביומיים הקרובים מה דעתך אהה דניס?
דניס הסתכל על אביו ואמר לו אני לא רוצה להיות חסר עין,
אני לא רוצה לעבור את הניתוח, אבא!!
אבא של דניס: דניס אתה כבר בן 14!! אתה אמור להבין שאם לא תעבור את הניתוח אתה יכול למות. ומה אז נעשה אהה דניס על זה חשבת.
דניס הסתכל על אביו בעיניים דומעות ואמר אני לא רוצה תעזוב אותי , נמאס לי מהסרטן הזה . אני לא רוצה לאבד את העין שלי.
אבא של דניס: דניס זה לא נושא לוויכוח אני ואמא שלך החלטנו עם הרופא שלך שאתה עובר את הניתוח בעוד 3 יום ואתה לא תתווכח איתי על זה.
דניס:אוף נימאס לי ממכם
הרופא : דניס חמוד אל תבכה אני יעשה כול שביכולתי שתחייה אבל לראשונה נצטרך לעקור את העין יש בה גידול אם לא נעקור אותה עכשיו בעוד שבועיים יהיה מאוחר מידי .אתה מבין? הסתכל בעיניים עצובות הרופא
דניס פרץ בבכי ויצא מהחדר .
שעות שדניס בכה הוא הרגיש רע עם הבשורה הזאת .
הוא פחד מהלא נודה הזה.
יום לאחר מכן דניס היה מאוד עצוב הוא לא אכל רק בהה במסך הטלפון ולא יכל להפסיק את הדמעות , הוא היה עצוב כול כך הוא פחד מיום הניתוח הוא פחד מה חבריו יחשבו עליו .
אבא של דניס ניגש אליו ב11 ונתן לו חיבוק
אבא של דניס : דניס אני יודע שקשה לך, גם לי קשה לראות אותך עצוב אבל אתה מבין בן אני רוצה שאתה תחייה חיים ארוכים ורגילים . אני רוצה את הכי טוב בשבילך אתה הרי יודע כמה אני אוהב אותך.
דניס : אבא אני מפחד אני מפחד איך אני איראה אני לא רוצה שיוציאו לי את העין אולי למרות הכול אפשר לעשות משהו אחר ?
אבא של דניס :לא חמוד הניתוח שלך בעוד יומיים אמר נתן לו נשיקה ויצא מחדרו והלך לחצר.
דניס נישאר לבד וחשב על זה , אני לא רוצה למות חשב אבל אני לא רוצה להיות חסר עין. דניס חשב וחשב מחשבות עם עצמו עד ששיחת טלפון קטעה את מחשבותיו.
זה היה חברו הטוב ביותר תומר .
דניס ענה בקול חלוש
דניס: היי תומר
תומר : היי תגיד דניס בא לך להיפגש??
דניס :כן בסדר , תומר אני מפחד.
תומר : ממה ??
דניס : הסרטן שלי הגיע ל1 מהעיניים והרופא אמר שיצטרכו להוציא לי אותה אני מפחד .
תומר שתק שניות בודדות .
תומר : דניס אני יודע כמה קשה לך אבל תחשוב אם יוציאו את העין תיפטר מהגידול והיום אתה יכול לרכוש פרוטזה שדומה לעין אמיתית יעצבו אותה במיוחד בשבילך אל תוותר על החיים שלך ,
החיים עוד לפניך.
דניס : אני יודע תומר אבל אני לא רוצה לוותר עליהם אני פשוט מפחד מה יקרה אחרי אני יוכל לעשות ניתוח להשתלת עין?
תומר : לדעתי כן! זה אפשרי הטכנולוגיה שלנו מתקדמת כול הזמן בקצב מהיר . אנחנו כבר לא בשנות הביניים. אז לדעתי תוך שנה שנתיים תוכל לעבור את הניתוח ומי יודע אולי תיראה בה גם. ומה הרופא שלך אמר?
דניס : לא יודע ישאל אותו.
תומר:טוב מקווה שתרגיש טוב יותר

תומר : רוצה שאבוא אליך לבית חולים ונדבר אהה דניס?
דניס :כן בסדר טוב בי תומר אדבר אתך כבר בsms .
תומר :טוב סבבה בי דניס תרגיש טוב.
דניס ניגש לרופא שלו זה היה רופא די צעיר
דניס : כריסטיאן תגיד ומה יקרה אם לא אעבור את הניתוח ?.
כריסטיאן הרופא :אתה עלול למות כי הסרטן עלול להגיע לראש ותוך גג חודש אתה עלול למות בגלל זה צריך לנתח אותך בהקדם. מבין דניס? אני רוצה שתבריא ותצא מפה ותהיה נער רגיל כפי שהיית. אני חושב שגם אתה רוצה את זה נכון ?
דניס :כן .
אחרי השיחה עם הרופא שלו דניס הבין שהוא חייב לעבור את הניתוח הוריו כבר חתמו על אישור לעבור את הניתוח .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך