החיים שלה משתנים פרק 14/ חלק 3

K.A.L.M.A.L.A.S 24/02/2021 306 צפיות אין תגובות

עמית שתה בשקט את מיץ הענבים שלו והסתכל על סאלי. הם לא החליפו מילה היום. הוא לא ידע איך בדיוק להתנהג בחברת סאלי אחרי מה שקרה, למרות שביום היריד סאלי דיברה איתו כרגיל… הוא נשם עמוק וחשב, 'הכל בסדר בינינו. היא סלחה לי. אני פשוט אדבר איתה כמו שאני תמיד מדבר…' הוא פתח את פיו כדי לפנות אל סאלי, אבל מישהו אחר דיבר במקומו.
"היי!" קול אמר מאחורי עמית הבן. עמית גילגל את עיניו ואפילו לא טרח להסתכל לאחור.
ירין רצה להתעלם ממי שזה לא יהיה ולהמשיך לדבר עם סאלי, אבל הוא ידע שזה דבר לא מנומס לעשות אז הוא פנה אל הקול. "אה, היי נטלי."
"היי!" נטלי אמרה בשנית ואז פנתה לעמית במעט מבוכה. "היי… אפשר לשבת פה?" היא שאלה והצביעה על המקום הפנוי שלידו.
"כן…" עמית אמר ואכזבה נשמעה בקולו. מעט התקווה שסאלי תשב לידו נגוזה…
נטלי התיישבה בחיוך ליד עמית. היא התיישבה קצת יותר מדי קרוב אליו אך לא נראה שזה מפריע לו יותר מדי, הוא היה עסוק בלהביט בסאלי. "אז… שמעתם על הטיול הקרוב??" נטלי אמרה.
"איזה טיול?" עמית שאלה את נטלי.
"טיול של שלושה ימים ל… אני לא בטוחה לאיפה, זה אמור להיות כתוב בדף. מה, המחנכת שלכם לא סיפרה לכם?" נטלי שאלה כשראתה את עמית מרימה גבה.
"עוד לא היה לנו היום שיעור עם המחנכת שלנו, ואני חושבת שגם לא יהיה לנו איתה." סאלי אמרה.
"כן… אבל יש! סוף סוף, חיכיתי לזה." מאי אמרה בהתרגשות וטילטלה את סאלי.
"אני רק מקווה שלא נישן ביער כמו שנה שעברה, אני עדיין מוציאה עשבים מהשיער שלי." עמית אמרה וטפחה על שיערה הבלונדיני והארוך.
"לא, אל תדאגי. אנחנו נישן במעונות," נטלי אמרה. "לפי דברי המורה שלי."
"פְיו." עמית אמרה והוציאה מפיה אוויר.
"בוא נקבע שנישן ביחד באותו החדר!" מאי אמרה.
"כן כן! יהיה כיף!" סאלי אמרה.
"אבל אני לא יכולה להיות איתכם באותה הקבוצה! כל כיתה עושה קבוצות משלה. אי אפשר לקבוע קבוצה שתלמידים מכיתות שונות יהיו בה ביחד…" נטלי אמרה.
"הו, איזו באסה!" סאלי אמרה.
"לא נורא, העיקר שאנחנו נלך ביחד לטיול עצמו." נטלי אמרה בחיוך, למרות שהיא עצמה הרגישה די עצובה שלא תוכל לישון עם עמית הבן באותו החדר.
"כן…" עמית אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך